Gå til innhold

Økt turisme har sin pris..


LeneXCII

Anbefalte innlegg

Under et hotellopphold i Tromsø nylig la jeg merke til at det på vannkokeren på rommet var festet en lapp med beskjed om at man ikke måtte bruke den til vask av klær..! 😡.

Kunne ikke dy meg og spurte i resepsjonen om det virkelig var sant, og det var det. "Det er mennesker fra mange kulturer her" var det diplomatiske svaret fra resepsjonisten. Er det virkelig mulig!? Da var det i hvert fall slutt på å bruke vannkoker. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vannkokeren er jo en liten vaskemaskin. Ypperlig til å vaske undertøy, noe som ofte er minimumfaktor på reise. :alice:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg ikke, noen arbeidsplasser må ha oppskrift på hvordam å bruke toalettet på grunn av mange ulike nasjonaliteter. Så at det må skrives at en vannkoker ikke skal brukes til vask av klær...:vetikke:

Anonymkode: f2bb1...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 21.56, AnonymBruker skrev:

Forundrer meg ikke, noen arbeidsplasser må ha oppskrift på hvordam å bruke toalettet på grunn av mange ulike nasjonaliteter. Så at det må skrives at en vannkoker ikke skal brukes til vask av klær...:vetikke:

Anonymkode: f2bb1...7aa

Sånn er det. Noen er vant til squat toilets og vet ikke at de ikke skal stå på slike doer som vi har. I Asia står det skilt på doene mange steder. 

Anonymkode: 32d61...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...