Gå til innhold

Facebook - hvem kan se


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Kanskje dette er feil sted å spørre og helt sikkert et dumt spørsmål, men lurer på en ting ang FB. Hvis jeg er medlem av en gruppe og publiserer et innlegg i gruppen, får da mine FB venner opp dette selv om de ikke er medlem av samme gruppe? 

 

Anonymkode: b3693...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Kanskje dette er feil sted å spørre og helt sikkert et dumt spørsmål, men lurer på en ting ang FB. Hvis jeg er medlem av en gruppe og publiserer et innlegg i gruppen, får da mine FB venner opp dette selv om de ikke er medlem av samme gruppe? 

 

Anonymkode: b3693...c6d

Forskjellen ligger vel i om det er en åpen eller lukket gruppe?

Anonymkode: a61f5...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offentlig gruppe. Så hvis jeg publiserer noe i en offentlig gruppe, så vil mine venner se dette når de logger seg på FB? 

Men hvis gruppen er lukket så vil de ikke se det med mindre de er medlem selv? 

Anonymkode: b3693...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det innstillinger jeg kan gjøre på min FB profil der jeg kan selv kan styre hvem som kan se hva o.l? 

 

Anonymkode: b3693...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Offentlig gruppe. Så hvis jeg publiserer noe i en offentlig gruppe, så vil mine venner se dette når de logger seg på FB? 

Men hvis gruppen er lukket så vil de ikke se det med mindre de er medlem selv? 

Anonymkode: b3693...c6d

Man får ikke med seg alt som skjer på FB, så det er umulig å svare på, men ja det kan hende de får det opp i feeden.

Det stemmer at de må være medlem for å se innlegg i en lukket gruppe. Det er en grunn til at den er lukket.

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det innstillinger jeg kan gjøre på min FB profil der jeg kan selv kan styre hvem som kan se hva o.l? 

 

Anonymkode: b3693...c6d

Det tviler jeg på. Vennene dine kan derimot bestemme om de vil se innlegg fra denne gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...