Gå til innhold

Populært med rumpe sex...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker nesten det fremfor vanlig samleie, av en eller annen grunn. Og forskning viser faktisk at analsex gir oftere orgasme hos kvinner enn vaginalt samleie. 

Anonymkode: 74c69...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker nesten det fremfor vanlig samleie, av en eller annen grunn. Og forskning viser faktisk at analsex gir oftere orgasme hos kvinner enn vaginalt samleie. 

Anonymkode: 74c69...665

Hva slags forskning er det? Og hva slags punkt i anus er det kvinner får orgasme av isåfall? 

Anonymkode: 246f4...665

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
3 minutter siden, JeJeJe skrev:

Nei

 

Jeg er ikke forkvakla seksuelt, er sexy som faen og elsker rasshølsex. Stikker ofte ting oppi rassen til mannen min også, han digger det! Vi er sunne og friske begge to, både i huet og ræva!

Dominanse tenner vi også på og vi har et kjærlighetsfullt og utmerket forhold. Så ja, sludder og vås farer du med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeJeJe
1 minutt siden, Dævendøtte said:

 

Jeg er ikke forkvakla seksuelt, er sexy som faen og elsker rasshølsex. Stikker ofte ting oppi rassen til mannen min også, han digger det! Vi er sunne og friske begge to, både i huet og ræva!

Dominanse tenner vi også på og vi har et kjærlighetsfullt og utmerket forhold. Så ja, sludder og vås farer du med! 

dominans er ubalanse. det feminine og maskuline er sunt når det er utveksling uten makt inni bilde. at man tenner på makt eller avmakt eller lek med makt og avmakt (som bdsm er, det lek med makt og avmakt, eller spill, makt-avmakt spillet) er fordi det finnes en ubalanse. 

det meste er ubalanse, det er derfor det er NORMALT

 

rævhølet er ikke et kjønnsorgan. hverken et kvinnelig eller mannlig kjønnsorgan. så å ha med rævhølet i sex er noe mennesker har dikta opp. 

det å tennes av forbudthet og skam osv sier noe om at det ikke er sunnhet som råder. jeg vet ikke om forbudt og skam er det dere drives av, det sa du ingenting om. jeg bare nevner det fordi mange snakker om det som stor del av tenningen

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, JeJeJe skrev:

dominans er ubalanse. det feminine og maskuline er sunt når det er utveksling uten makt inni bilde. at man tenner på makt eller avmakt eller lek med makt og avmakt (som bdsm er, det lek med makt og avmakt, eller spill, makt-avmakt spillet) er fordi det finnes en ubalanse. 

det meste er ubalanse, det er derfor det er NORMALT

 

rævhølet er ikke et kjønnsorgan. hverken et kvinnelig eller mannlig kjønnsorgan. så å ha med rævhølet i sex er noe mennesker har dikta opp. 

det å tennes av forbudthet og skam osv sier noe om at det ikke er sunnhet som råder. jeg vet ikke om forbudt og skam er det dere drives av, det sa du ingenting om. jeg bare nevner det fordi mange snakker om det som stor del av tenningen

 

 

 

 

Tenner sikkert på å bli dominert, siden jeg er den mest dominante i forholdet vårt utenom sex. Elsker å ikke vite hva mannen min skal finne på med meg akkurat der og da, er mottagelig for det meste! Så tenner vi ekstra på det, fordi vi vet det tenner oss. Alt som gjør en av oss kåt, liker vi. 

Alle høl er til for å fylles og prøves ut hos oss, gjerne så mange høl som mulig samtidig, uansett hva du synes et rasshøl er, så finner vi det fint å ha sex i/med. Skam finnes ikke i vårt forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JeJeJe
1 minutt siden, Dævendøtte said:

Tenner sikkert på å bli dominert, siden jeg er den mest dominante i forholdet vårt utenom sex. Elsker å ikke vite hva mannen min skal finne på med meg akkurat der og da, er mottagelig for det meste! Så tenner vi ekstra på det, fordi vi vet det tenner oss. Alt som gjør en av oss kåt, liker vi. 

Alle høl er til for å fylles og prøves ut hos oss, gjerne så mange høl som mulig samtidig, uansett hva du synes et rasshøl er, så finner vi det fint å ha sex i/med. Skam finnes ikke i vårt forhold. 

ja, ubalansen utspiller seg. 

noen er fiksert i den ene, feks må være i makt/dominant hele tiden. mens andre driver å "avbalanserer" ubalansen ved å ville være i avmakt/passiv i senga fordi de er masse i den andre polen (makt/dominant) på andre områder. 

uansett det er ubalansen som spiller seg ut, og maaaange mennesker er i ubalansen, spesielt seksuelt. 

 

menneskepsyken kan få alt til å føles greit og normalt. 

 

greit at du har et forhold til at det kan ha noe med at du er den dominante ellers, utenom sexen. da er det litt bevissthet på noe av opphavet. 

det jeg kikker på er at folk skal ha det til å være naturlig, og ikke ser ubalansen. og jeg får litt vondt av folk, både jenter og gutter som ikke har denne lysten på å spille ut ubalanse, men så er det så få stemmer som setter ord på at det er en ubalanse. de har bare mulighet å orientere seg i et landskap der alle stemmene sier at dette er helt normalt. og så oversettes normalt til naturlig (og kanskje sunt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, JeJeJe skrev:

ja, ubalansen utspiller seg. 

noen er fiksert i den ene, feks må være i makt/dominant hele tiden. mens andre driver å "avbalanserer" ubalansen ved å ville være i avmakt/passiv i senga fordi de er masse i den andre polen (makt/dominant) på andre områder. 

uansett det er ubalansen som spiller seg ut, og maaaange mennesker er i ubalansen, spesielt seksuelt. 

 

menneskepsyken kan få alt til å føles greit og normalt. 

 

greit at du har et forhold til at det kan ha noe med at du er den dominante ellers, utenom sexen. da er det litt bevissthet på noe av opphavet. 

det jeg kikker på er at folk skal ha det til å være naturlig, og ikke ser ubalansen. og jeg får litt vondt av folk, både jenter og gutter som ikke har denne lysten på å spille ut ubalanse, men så er det så få stemmer som setter ord på at det er en ubalanse. de har bare mulighet å orientere seg i et landskap der alle stemmene sier at dette er helt normalt. og så oversettes normalt til naturlig (og kanskje sunt)

 

 

En ting er om man er 17 år og ikke tør å si hva man vil og ikke vil i senga. Det er trist at man gjør ting man kanskje ikke vil. 

Men jeg er snart 50 år og skal nok klare meg fint, uansett hvor jeg er dominant eller underdanig. Og tenker ikke på dette i stor grad, jeg gjør det jeg har lyst til, der og da. Kan fint ha såkalt vaniljesex også, alt til sin tid. Finnes ikke ubalanse i vårt forhold, vi er likeverdige mennesker, enten jeg tar oppvasken, tar i mot en deep throat eller skifter til sommerdekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker nesten det fremfor vanlig samleie, av en eller annen grunn. Og forskning viser faktisk at analsex gir oftere orgasme hos kvinner enn vaginalt samleie. 

Anonymkode: 74c69...665

Har du link til det?

Anonymkode: 6b700...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kommer til å havne i helvete hele gjengen!

Anonymkode: 8cdf4...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, JeJeJe skrev:

dominans er ubalanse. det feminine og maskuline er sunt når det er utveksling uten makt inni bilde. at man tenner på makt eller avmakt eller lek med makt og avmakt (som bdsm er, det lek med makt og avmakt, eller spill, makt-avmakt spillet) er fordi det finnes en ubalanse. 

det meste er ubalanse, det er derfor det er NORMALT

 

rævhølet er ikke et kjønnsorgan. hverken et kvinnelig eller mannlig kjønnsorgan. så å ha med rævhølet i sex er noe mennesker har dikta opp. 

det å tennes av forbudthet og skam osv sier noe om at det ikke er sunnhet som råder. jeg vet ikke om forbudt og skam er det dere drives av, det sa du ingenting om. jeg bare nevner det fordi mange snakker om det som stor del av tenningen

 

 

 

 

Du har noen merkelige ideer om "sunt" og "naturlig". I følge din logikk er ikke oralsex en del av naturlig sex heller, fordi munnen ikke er et kjønnsorgan. Og all den tid g-punktet hos menn er nettopp i rumpa, er det rart å hevfe at all analsex er unaturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite

Syns analsex har blitt litt ødelagt av at også kvinner har begynt å like det. Det tar liksom bort noe av sjarmen når man ikke lenger må mase seg til det, og ingen syns det er vondt lenger. Litt snørr og tårer skal det tross alt være. Og litt blod. Og litt bæsj.

Endret av PeleWasShite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JeJeJe
5 minutter siden, jente 93 said:

Du har noen merkelige ideer om "sunt" og "naturlig". I følge din logikk er ikke oralsex en del av naturlig sex heller, fordi munnen ikke er et kjønnsorgan. Og all den tid g-punktet hos menn er nettopp i rumpa, er det rart å hevfe at all analsex er unaturlig.

jeg har en merkelig ide om sunt og naturlig? hm, ok

munnen kysser man med i et samkvem. så munnen er noe seksuelt/ sensuelt. 

hvis rompa var designet til å pule i, sånn som du hinter om ved å dra opp PROSTATA-"punktet" i ræva, så hadde det nok ikke vært fullt av avføring

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, JeJeJe skrev:

jeg har en merkelig ide om sunt og naturlig? hm, ok

munnen kysser man med i et samkvem. så munnen er noe seksuelt/ sensuelt. 

hvis rompa var designet til å pule i, sånn som du hinter om ved å dra opp PROSTATA-"punktet" i ræva, så hadde det nok ikke vært fullt av avføring

 

 

 

 

Det er merkelig å definere oralsex som innafor fordi munnen er sensuell fordi du liker å kysse, men ikke inkludere sensuelle kroppsdeler fordi de faktisk er erogene soner. Hvis det er den logikken du følger vil jeg gjerne påpeke at du urinerer med tissen og spyr med munnen, men for all del, kos deg.

Skjønner ikke hva greia til folk som deg er som absolutt må fordømme eller snakke nedsettende om alt du ikke liker selv. (Og jeg har ikke engang hatt analsex, så nei, jeg er ikke fornærma.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 timer siden, JeJeJe skrev:

dominans er ubalanse. det feminine og maskuline er sunt når det er utveksling uten makt inni bilde. at man tenner på makt eller avmakt eller lek med makt og avmakt (som bdsm er, det lek med makt og avmakt, eller spill, makt-avmakt spillet) er fordi det finnes en ubalanse. 

det meste er ubalanse, det er derfor det er NORMALT

 

rævhølet er ikke et kjønnsorgan. hverken et kvinnelig eller mannlig kjønnsorgan. så å ha med rævhølet i sex er noe mennesker har dikta opp. 

det å tennes av forbudthet og skam osv sier noe om at det ikke er sunnhet som råder. jeg vet ikke om forbudt og skam er det dere drives av, det sa du ingenting om. jeg bare nevner det fordi mange snakker om det som stor del av tenningen

 

 

 

 

Mener du seriøst at det bare er kjønnsorgan som skal brukes ved sex? Da bør du ta med holdningene dine når du reiser hjem til Victoriatiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere kommer til å havne i helvete hele gjengen!

Anonymkode: 8cdf4...8e8

Helvete finnes ikke. Man lever, og så opphører man å eksistere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jente 93 skrev:

Du har noen merkelige ideer om "sunt" og "naturlig". I følge din logikk er ikke oralsex en del av naturlig sex heller, fordi munnen ikke er et kjønnsorgan. Og all den tid g-punktet hos menn er nettopp i rumpa, er det rart å hevfe at all analsex er unaturlig.

Menn har ikke noe G-punkt i endetarmen. Det er en utbredt misforståelse. Derimot blir prostata stimulert gjennom penetrering i endetarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Arabella skrev:

Menn har ikke noe G-punkt i endetarmen. Det er en utbredt misforståelse. Derimot blir prostata stimulert gjennom penetrering i endetarmen.

Nettopp. Men prostata er ikke der for nytelse. Den er en kjertel som bl.a. er med på å produsere sæd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Nettopp. Men prostata er ikke der for nytelse. Den er en kjertel som bl.a. er med på å produsere sæd.

Massering av prostata gir nytelse for svært mange, uavhengig av kjertelens primæroppgave. Sæd produseres i testikleme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...