Gå til innhold

Hvilken høvel...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken høvel er best? Til underlivet osv. jeg har kjøpt mange, men er så lei av at de skjærer og kutter i huden. Hvilken er du mest fornøyd. Kvinne/herre høvel? 

Ikke foreslå wax/krem. Jeg hater å spare/vente i evigheter med å fjerne håret. 

Anonymkode: 8f592...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg så hører det ut som om du bruke høvelen for lenge, for min erfring er at sløv høvel skjærer. 

Jeg forstår ikke helt argumentet ditt mot voks - hvor lenge mener du at du må vente før du kan vokse igjen (definisjon på evighet)? Hvor ofte barberer du? Det høres jo ut som om du barberer flere ganger i uka..?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ablaze skrev:

For meg så hører det ut som om du bruke høvelen for lenge, for min erfring er at sløv høvel skjærer. 

Jeg forstår ikke helt argumentet ditt mot voks - hvor lenge mener du at du må vente før du kan vokse igjen (definisjon på evighet)? Hvor ofte barberer du? Det høres jo ut som om du barberer flere ganger i uka..?

 

Jeg pleide å vokse tidligere. Men jeg liker å la håret måtte gro 1cm før jeg kan vokse igjen. Jeg føler meg ikke vel med hår. Jeg bytter blad annen hver dag, barberer under armer, armer, ben, rumpe og skritt, hver kveld. Jeg har prøvd mange forskjellige blad, merker dame/herre høvler.

Anonymkode: 8f592...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg pleide å vokse tidligere. Men jeg liker å la håret måtte gro 1cm før jeg kan vokse igjen. Jeg føler meg ikke vel med hår. Jeg bytter blad annen hver dag, barberer under armer, armer, ben, rumpe og skritt, hver kveld. Jeg har prøvd mange forskjellige blad, merker dame/herre høvler.

Anonymkode: 8f592...39e

Liker ikke. Skulle det stå øverst. 

Anonymkode: 8f592...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Jeg vokser når håret er ca 4 mm langt og da tar voksen det meste (mye mer effektivt på salong). Det blir jo også mye mindre hår etter å ha vokset en stund. Men så lenge du er fornøyd :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...