Gå til innhold

Kompliment?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er ganske pen og dritkul. Vet ikke helt om jeg skal ta det som kompliment? Han syntes jo egentlig ikke at jeg er spsesielt pen da? 

Anonymkode: b6cab...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart er det et kompliment. Neimen ikke rart at gutter syntes jenter er vanskelige, når dere skal finne feil og negativt i alt. Dette er jo bare positivt. Ikke overtenk og vri og venn sånn på ting!

Anonymkode: 04229...0cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såklart er det et kompliment. Neimen ikke rart at gutter syntes jenter er vanskelige, når dere skal finne feil og negativt i alt. Dette er jo bare positivt. Ikke overtenk og vri og venn sånn på ting!

Anonymkode: 04229...0cd

Joda, tar det absolutt som ett kompliment. Men tenkte mer, at når han sier ganske pen, så tenker han at jeg er litt pen bare? Ble jo glad, og han sier mange andre fine ting, så vet jo han liker meg.. var bare noe Med den formuleringa..

Anonymkode: b6cab...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, tar det absolutt som ett kompliment. Men tenkte mer, at når han sier ganske pen, så tenker han at jeg er litt pen bare? Ble jo glad, og han sier mange andre fine ting, så vet jo han liker meg.. var bare noe Med den formuleringa..

Anonymkode: b6cab...791

Hadde han sagt veldig pen hadde du tenkt han var for vulgær og bare ute etter sex. Så nei, er ikke noe galt med den formuleringa.

Anonymkode: 04229...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hadde sagt jeg var ganske pen, hadde jeg blitt sur/ kuttet dem ut. Si pen, men ikke ganske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, _Malene skrev:

Hvis noen hadde sagt jeg var ganske pen, hadde jeg blitt sur/ kuttet dem ut. Si pen, men ikke ganske. 

Endelig en som tenker likt som meg! 

Anonymkode: b6cab...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Nå kan jeg selvsagt ikke være helt sikker - men det er nok ganske sannsynligvis ganske mange tusen om ikke millioner som er både penere og ganske mye penere enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokoladeknask skrev:

Nå kan jeg selvsagt ikke være helt sikker - men det er nok ganske sannsynligvis ganske mange tusen om ikke millioner som er både penere og ganske mye penere enn deg.

Haha, det har du rett i. Jeg er ganske så gjennomsnittelig. Er bare ikke den formuleringen jeg har lyst til å høre fra en mann som skal være forelsket i meg 

Anonymkode: b6cab...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel uansett et bedre kompliment å bli kalt "dritkul" enn pen. Utseendet er jo ganske så overfladisk. "Dritkul" sier jo mer om det som betyr noe tenker jeg. Hadde tatt det som et veldig stort kompliment :)

Og "ganske pen" er ikke dårlig det heller :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nå er det vel uansett et bedre kompliment å bli kalt "dritkul" enn pen. Utseendet er jo ganske så overfladisk. "Dritkul" sier jo mer om det som betyr noe tenker jeg. Hadde tatt det som et veldig stort kompliment :)

Og "ganske pen" er ikke dårlig det heller :laugh:

Sant det :-) det på innsiden er tross alt det viktigste!

Anonymkode: b6cab...791

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært glad hvis jeg hadde fått et slikt kompliment, spesielt å bli kalt dritkul.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, emilie123 skrev:

Jeg hadde vært glad hvis jeg hadde fått et slikt kompliment, spesielt å bli kalt dritkul.

Enig! Er vel av de beste komplimenter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig en som tenker likt som meg! 

Anonymkode: b6cab...791

I min bok er «ganske pen» faktisk hakket bedre enn «pen».

Anonymkode: 4ff20...8d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...