Gå til innhold

Hvor mye kontakt har dere i datefasen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Styrt med en fyr i 3 uker, med totalt 6 dater.  Han er ikke så ivrig på teksting imellom. Vi snapper med hverandre i snitt 2-5 ganger iløpet av en dag (oftest på mitt initiativ). Hva er "normalt" av kontakt i en slik blikjent fase (vi har hatt sex hver gang)? Er vant til at de jeg tidligere har datet har tekstet meg hele tiden 😅 

Anonymkode: 6de0e...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker jo det dere har er normalt? Mer enn det blir jo bare slitsomt..

Anonymkode: d4222...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i startfasen chatter jeg egentlig bare for å avtale neste date.

Synes det er vanskelig å bli kjent over melding og ser ikke helt vitsen i sånne "Hvordan går det?" - meldinger. 

 

Anonymkode: f90c4...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tekstet hele tiden dag og natt med mine tidligere flinger/kjærester. Men så møtte jeg samboeren min og vi flørtet, hadde sex og hadde det hyggelig sammen i starten, MEN han var totalt tilbakestående på teksting/snapchat. Når jeg skrev til ham, eller fortalte ham ting og tang svarte han veldig kort eller så sendte han bare en tommel opp feks hele tiden. BLE GAL! Men det var bare sånn han var, han er ikke noen særlig "tekstefyr". Vi ble kjærester og samboere likevel, men man blir jo selvsagt sykt usikker! Har blitt ghosta før av gutter jeg har teksta med og vært forelska i, så jeg ble litt usikker med han karen her, men det gikk bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun tekst for å avtale neste treff. Det er møtet irl som teller.

Chatt er jo et kommunikasjonsmiddel og ikke en erstatning for fysiske møter, nei.

Anonymkode: db1bb...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og samboer tekstet hver dag i begynnelsen :) hvor hyppig kom litt an på, men det gikk aldri en dag uten en form for melding/snap etc :)

Anonymkode: 79fad...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere ikke kjenner hverandre så godt, men har sex hver gang og han ikke virker så interessert i kontakt innimellom, hadde jeg tatt det som et tegn på at det er sexen han er ute etter. Virker han interessert i livet ditt når dere treffes? Dvs. stiller oppfølgingsspørsmål osv.? Hvis han ikke gjør det, men bare jatter med, vil se film eller noe, hadde jeg blitt skeptisk ...

Anonymkode: af2cc...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære har kilometervis med meldinger fra første gang vi fikk kontakt.. Om alt og ingenting; dype tanker, små tanker, tørre vitser, FunFacts, bilder fra hverdagen og bøttevis med selfier. Litt avstand og med hodene fylt av hverandre så var det helt naturlig :) Vi er godt inn i vårt andre år og blitt samboere, men er fortsatt der med meldinger og bilder til hverandre daglig. Både fordi vi tenker på hverandre og fordi det er helt naturlig for oss. Jeg digger det!

Anonymkode: ffa60...8f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min hadde og har fortsatt kontakt hver dag, men vi møtte kun bare en gang i uken. 

Anonymkode: 10133...3a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...