Gå til innhold

Han fleiper når jeg sender/sier noe romantisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min har en tendens til å fleipe når jeg prøver å sende han noe romantisk/søtt. Dette er kun når det skjer via meldinger....han har aldri gjort dette face to face. Syntest dere det er naturlig?

Anonymkode: fa0cb...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i han. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal svare på "romantiske" tekster/bilder/videoer i tekst fordi jeg er lite romantisk av meg på den måten og synest det blir kleint når jeg prøver svare på samme måte. Nå vet jeg ikke om det er ting du har sett som du videresender til han, eller noe som du selv skriver - men førstnevnte er det mye lettere å reagere til med halvvegs latter og spøk som ikke er vondt ment, enn med det samme tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også :P Det er jo bare kleint! Klarer ikke annet enn å spøke det bort, klarer ikke forstå hvilken reaksjon som er naturlig. 

Anonymkode: d651e...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg også :P Det er jo bare kleint! Klarer ikke annet enn å spøke det bort, klarer ikke forstå hvilken reaksjon som er naturlig. 

Anonymkode: d651e...145

15 år? 

Anonymkode: 69537...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du snakke med han om det og spørre hvorfor.  Si åssen du oppfatter spøken du får tilbake . Og be han heller svare deg slik han ville gjort ansikt til ansikt eller bare en kyssesmiley etc.

Anonymkode: 1320e...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...