Gå til innhold

Kjæresten min har STOR penis! Hva mener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fasit: Du er en mann på 63 år med 17 cm stor pikk (derav alle trådene med 17 cm pikk). Du har Asbergers (derav alle trådene med Asbergers) og du liker stringtruser (gjerne med utflod) analsex og bruker åletrange jeans som viser pikken din. Sånn, da er det oppklart 👐🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboer har samme omkrets og 18.5 lang. Ellers vet jeg at ei venninne har målt typen sin til 28 lang og sier at det er ikke bestandig alle centimeterne får vært med på moroa. 

Anonymkode: 96518...e4f

Jeg tror nok venninnen slår en skrøne i deg. :ler: Ellers er jeg ikke så sikker på at dere jenter måler på riktig måte, for det er mistenkelig mange på KG som har velvoksne peniser.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gjerrigknark skrev:

Fasit: Du er en mann på 63 år med 17 cm stor pikk (derav alle trådene med 17 cm pikk). Du har Asbergers (derav alle trådene med Asbergers) og du liker stringtruser (gjerne med utflod) analsex og bruker åletrange jeans som viser pikken din. Sånn, da er det oppklart 👐🏻

Det heter Aspergers syndrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare noe overdrivelse, ganske overdrivelse, og det er ganske teit og ødeleggende. Sier seg selv at en ølboks hadde vært umulig for de fleste. Men en 16 cm penis er hverken uvanlig eller uvanlig at man liker :)
Har prøvd å måle flere gjenstander rundt i huset her nå, og pilleboksen min er 16cm, og det er en tykkelse jeg ser på som ideell.
Til sammenligning er korken på tannkrem tuben 11,5 cm i omkrets, og det er jo LITE når man ser korkens omkrets i størrelse

Anonymkode: 4575b...892

Måtte nesten gå og måle korken på tannkremtuben her.. Hvis det er en helt standard tannkremtube, så må du ha målt feil? Jeg målte 10,3 cm i omkrets. 

Anonymkode: ad659...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjønner jeg hvordan dere klarer så stor pikk, og ikke skjønner jeg hvorfor det er interessant å snakke om :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe lurer på om ts er like entusiastisk når typen snur henne rundt og kjører på i toern

Anonymkode: 79631...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har 23 cm og 17 cm omkrets. Det hadde han også da han var 17 år. :P 

Anonymkode: b1cc4...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hehe lurer på om ts er like entusiastisk når typen snur henne rundt og kjører på i toern

Anonymkode: 79631...69c

Tror de færreste er entusiastiske hvis typen gjør det, uansett hvor stor eller liten han måtte være.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg tror nok venninnen slår en skrøne i deg. :ler: Ellers er jeg ikke så sikker på at dere jenter måler på riktig måte, for det er mistenkelig mange på KG som har velvoksne peniser.

Hehe ja enig 28 cm lang den var litt drøy! Om noen penis er det skjønner jeg godt at ikke hele går inn hvertfall! Men hun snakker nok ikke sant.

Jeg målte eks fra overside av penisrot, til tupp, sånn instruksjoner på nett sider man skal måle. Måler man fra undersiden ved ballerot blir det er par centimeter til men det er "juks".

Ser flere tråder her inne om små pikker så da er det en herlig forfriskning her inne med en penistråd som handler om en god og fin en! :ninuskapus:

De som helt midt på treet av gjennomsnitter har vel egentlig ikke noe grunn til å skrive om det på nettet, for det er hverken noe problem eller noe å skryte av :P Så kanskje derfor man stort sett ser enten-eller tråder

Anonymkode: 4575b...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jente 93 skrev:

Tror de færreste er entusiastiske hvis typen gjør det, uansett hvor stor eller liten han måtte være.

Signerer

Anonymkode: 4575b...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arabella skrev:

Jeg synes det er merkelig at dere unge jenter kan ha så romslig vagina at dere kan ta imot så svære peniser og til og med synes det er deilig, mens vi kvinner som har fått opptil flere barn blir sjikanert og hetset forat vi liksom er vide som bøtter.

Jeg som mann har ikke merket noen forskjell på vagina etter fødseler. Akkurat likedan som før fødsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg som mann har ikke merket noen forskjell på vagina etter fødseler. Akkurat likedan som før fødsel.

Du er en fornuftig mann. :) Det er vel helst "kvinnehatere" som stadig må finne feil ved oss kvinner. Underlivet er et sårbart tema for oss som for dere menn.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg som mann har ikke merket noen forskjell på vagina etter fødseler. Akkurat likedan som før fødsel.

Dette er veldig fint! Jeg har ikke født, og planlegger ikke å gjøre det på lenge, men det er klart det blir en usikkerhet når det som går igjen i tråder om oss i tjueårene er at kvinner liksom er best unge og trange, som om det har noen som helst sammenheng, annet enn at det er sexistisk. Alder, antall sexpartnere og hvor mye sex ei dame har hatt er like mye å si på hvor trang eller vid skjeden er som det påvirker hvor stor en penis er, ingenting.

Skjønner uansett ikke greia med at så mange er opphengt i hvor trang man er, det er ganske begrensa med plass der nede uansett liksom :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Du er en fornuftig mann. :) Det er vel helst "kvinnehatere" som stadig må finne feil ved oss kvinner. Underlivet er et sårbart tema for oss som for dere menn.

 

Hatere finner man i alle lag desverre. Jeg ser ingen grunn til å lyve eller komme med feil opplysninger. Tjener ingenting på det. Å hetse en person være seg en dame eller mann for noe de ikke kan endre på eller kan for selv er så styggt som du kan få det. Man må akseptere at folk er forskjellige å ser forskjellig ut. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...