Gå til innhold

Holdt på med en fyr som hadde tinder og hot or not.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med en fyr, han hadde tinder og hot or not og slettet det første gang jeg kom på besøk. Lastet det ned igjen etter jeg dro. Slettet det når jeg kom på besøk igjen, og holdt på sånn. Så spurte jeg om å se på tlf hans, fordi han gjorde det på min først. Da sa han nei først så noen sekunder etter han var på tlf så sa han ja. Jeg vet at han slettet appen hos meg (om det var utenfor døren eller inne hos meg vet jeg ikke) men jeg fant det ut pga plassering. Han påsto han ikke hadde det og lyvde om at bildet var gammelt. Fram til jeg dummet han ut, da innrømte han det. Hvordan burde jeg reagere? 

Han ba jo meg slette det tidligere (i starten når vi begynte å henge sammen) og jeg brukte det ikke til noe. Bare samlet på matcher. 

(Vi bor ca 2t unna hverandre.) Og han hadde tydeligvis denne appen mens han var i Oslo på guttetur da. 

En annen ting jeg reagerer på også er at han filmet ei jente "strippe" omtrent for han første gangen han var i Oslo, mens han var med meg. Dette var tidligere. 

Han sier også han ikke går etter 4-5 år yngre, men jeg synes det er spesielt å si om han følger mange av de. Og han er lærling i IKT, og mener han ikke har lov til å rote med en skoleelev. (Dette tror ikke jeg gjelder han med lærere.) sier han dette for å få meg til å tenke "Ja sant det"?

Anonymkode: 6551b...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sier også at kompisene hans ser opp til utroskap, mens han ser ned på det? 

Aldri opplevd sånt i guttegjenger. 

Anonymkode: 6551b...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...