Gå til innhold

Northug er vel kjekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Petter Northug oppfører seg ofte som en veldig blærete og arrogant liten drittunge. 

Kjell Andre Aamodt, Aksel Lund Svindal og Lasse Kjus ligger jo også i verdenstoppen i sine idretter. Men de oppfører seg også greit utenfor idrettssporet, og i intervju-sammenheng. Så det er fullt mulig å være ekstremt flink til dem man holder på med, men uten å oppføre seg som en stor snørr-klump.  

Anonymkode: 49059...8ff

Sammenlign ikke blærene Åmot og Kjus med Svindal, vær så snill tertefine Oslofrøkner.

Anonymkode: 839df...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes helt ærlig at han er ganske frastøtende.
Både utseendemessig og via oppførsel. (Hjelper ikke å være dritkjekk om man oppfører seg som en dust/drittsekk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arroganse er et trekk jeg vanligvis ikke tiltrekkes av, men Petter kombinerer den med selvironi og humor så da er det liksom greit (vel, ikke alltid :ler: ) Jeg synes han er kjekk.

Anonymkode: 88a75...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han har veldig lav selvtillit og overkompenserer med den ironiske arrogansen.

Anonymkode: 7ad27...e29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Petter er type råkjekk. Elsker humoren hans. Jeg liker derimot ikke glatte, søte mammagutter - som han er det stikk motsatte av.

Endret av Myrthel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Myrthel skrev:

Jeg synes Petter er type råkjekk. Elsker humoren hans. Jeg liker derimot ikke glatte, søte mammagutter - som han er det stikk motsatte av det.

Supert !   Er så glad det fortsatt finnes ekte kvinner        :roser:

Anonymkode: 839df...b26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrist
9 timer siden, Myrthel skrev:

Jeg synes Petter er type råkjekk. Elsker humoren hans. Jeg liker derimot ikke glatte, søte mammagutter - som han er det stikk motsatte av det.

I mine øyne er Northug så glatt at jeg kunne brukt han som bowlingbane :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, boblebrist skrev:

I mine øyne er Northug så glatt at jeg kunne brukt han som bowlingbane :fnise:

 

:rulle: Enig!

Anonymkode: 54683...a29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne har ligget med han - var visst ikke noe å skryte av.

Hu fikk også klamydia fra han :laugh::laugh::laugh:

Anonymkode: 2f95d...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ei venninne har ligget med han - var visst ikke noe å skryte av.

Hu fikk også klamydia fra han :laugh::laugh::laugh:

Anonymkode: 2f95d...aa2

LOL, men lite gjennomtenkt å ha sex uten kondom og spesielt med en mann som er kjent for å ligge rundt. 

Anonymkode: d7106...dcd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke mye til overs for ham der, nei. Kan ikke sette fingeren på hvorfor, har aldri likt fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 17.07, Nasse Nøff ❤ skrev:

For meg er han en gedigen "meh" på alle punkter. Utsende og personlighet. 

Stemmer i denne jeg.. Meh passet bra :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjell Andre Aamodt, Aksel Lund Svindal og Lasse Kjus ligger jo også i verdenstoppen i sine idretter

KJETIL A Aamodt og Lasse Kjus er vel ikke akkurat i verdenstoppen lenger.. er vel minst ti år siden de ga seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.4.2018 den 16.43, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at Northug er den hotteste mannen ever! Han er dritkjekk også har han en sjarmerende og sterk personlighet, Har hatt noen våte drømmer om han..

Jeg vil si at Petter er Norges mest sexy mann. Hva synes du?

Anonymkode: 449c3...fdb

Veldig enig! Han er HOT!!!

Anonymkode: 82c88...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er riktignok mann, men jeg må si at jeg syns det er underlig at han synes å slå an hos så mange jenter, for det gjør han åpenbart. Hele personligheten hans virker fryktelig påtatt, den samme gjentatte humoren og barnslighetene går om og om igjen. Om ikke akkurat sosialt dum virker han sosialt fryktelig enkel, men det er klart det er sikkert en type mange kan relatere seg selv. Dette handler ikke om mannlig bitterhet altså, for Aksel Lund Svindal skjønner jeg veldig godt at slår an, da han både virker intelligent, sjarmerende og selvfølgelig en maskulinitet de fleste menn bare kan drømme om.

Anonymkode: 2a07e...e73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er riktignok mann, men jeg må si at jeg syns det er underlig at han synes å slå an hos så mange jenter, for det gjør han åpenbart. Hele personligheten hans virker fryktelig påtatt, den samme gjentatte humoren og barnslighetene går om og om igjen. Om ikke akkurat sosialt dum virker han sosialt fryktelig enkel, men det er klart det er sikkert en type mange kan relatere seg selv. Dette handler ikke om mannlig bitterhet altså, for Aksel Lund Svindal skjønner jeg veldig godt at slår an, da han både virker intelligent, sjarmerende og selvfølgelig en maskulinitet de fleste menn bare kan drømme om.

Anonymkode: 2a07e...e73

Det er jo ikke så mange i tråden som skriver at de synes Northug er hot og i tillegg så vil jo kjendiser alltid dra en del damer uansett hvordan de fremstår.  

 

Anonymkode: d7106...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...