Gå til innhold

Hun banket og helte kokende vann på kjæresten. Nå er hun dømt til sju års fengsel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, FactsOverFeelings skrev:

Jeg snakker om meg selv, ikke sett ord i munnen på meg.
Det er ikke slitsomt dersom det er noe du er vant til, det er min "normale" tilnærming til alle jeg treffer.
Og det er merkverdig hva man legger merke til når man er årvåken, skjønt mye av det er nok "confirmation bias".

Hvordan har jeg satt ord i munnen på deg?🤔 

Anonymkode: a5726...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.4.2018 den 10.57, FactsOverFeelings skrev:

Jeg snakker om meg selv, ikke sett ord i munnen på meg.
Det er ikke slitsomt dersom det er noe du er vant til, det er min "normale" tilnærming til alle jeg treffer.
Og det er merkverdig hva man legger merke til når man er årvåken, skjønt mye av det er nok "confirmation bias".


Hvorfor er du så ivrig på å snakke om deg selv i en tråd som handler om noen andre da, når du ikke engang har lignende erfaring som personene tråden handler om? Du kan vel opprette en tråd om deg selv da og fortelle om deg selv og ditt liv og erfaringer der. :klo:

Anonymkode: 21925...995

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en mann hadde funnet på noe lignende mot en kvinne, så ville denne tråden vært over hundre sider lang og full av fordømmelse mot slemme menn... 

Anonymkode: 65426...282

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner skal snakke både andre kvinner OG menn sin sak. Spørsmålet bør heller være, hvorfor er det nesten bare kvinner som forsvarer og er rystet over hvordan denne mannen ble behandlet, og hvorfor snakker mennene i denne tråden,ned denne mannen?

Anonymkode: 42fe9...247

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...