Gå til innhold

Vet ikke om jeg angrer på at jeg slo opp med kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, dette blir mitt første innlegg her ettersom jeg ikke føler vennene mine bryr seg så veldig mye om meg og mitt forhold. 

Jeg hadde verden beste kjæreste, ikke noe galt med han, han er virkelig drømme gutten man ser på TV 

men vi har vært gjennom litt dritt, slitet mye med depresjon generelt. Ble verre da jeg å han ble gravid og valgte å ta abort...psykisk sett hadde vi nok sex for tidelig etter aborten...etter det har jeg blitt deprimert av tanken på sex egt..de fleste gangene er det bare gøy og kos..men noen ganger blir jeg sikkelig down av det

Har aldri tatt meg den friheten til en liten pause for å fokuser på meg selv

nå nesten 2 år inn i forholdet sa jeg Hadet, hadde tenkt litt på det en stund nå...jeg har følser for han, ikke like mye, elsker han over alt, vil ikke slå opp...men jeg har en latterlig tanke..jeg er ikke klar for å være i forhold nå til jeg dør..så hvorfor være i et forhold nå..

finner også meg selv i å kunne flørte med andre gutter på fest, noen ganger syntes jeg ikke kjæresten min er så tiltrekkende lenger..sex lysten med kjæresten går opp og ned..men vært mer ned i det siste...så dritt lei sex

og har begynt å diskutere hver gang jeg å kjæresten min er på fest sammen 

kjæresten min gjør meg ikke deprimert fordi forholdt vårt er kjipt eller fordi han er en dårlig person..er det mulig at et forhold kan gjøre en person små deppa uten spessiel grunn? 

Problemet mitt nå er jo, jeg vil ikke at det skal være slutt mellom oss...men følsene mine, sex lyst og tiltrekkning for han går opp og ned..og nå har det nesten vært nede 100% en stund 

samme med den små deppa greia...har noen opplevd det samme? Jeg føler meg gal her

 

Eller kommer alt bare av vinterdepresjon og jeg som ikke har hatt det bra på jobben i det siste heller...han jobber fra 07-15 ...jeg jobber fra 15-22:00...er vell etter sommer når vi begynte å jobbe sånn at ting begynte å gå til helvete...skal også sies at jobben min er grusom og har dratt meg veldig psykisk ned også...men håper det er noen flotte her ute som vil komme med litt råd til meg🙈

Vi slo forresten opp for 3 dager siden 

og ja nei jeg er bare 19, fyller 20 i år

Anonymkode: c5678...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ung for å være i et så seriøst forhold og skulle takle abort etc, særlig når du har tendens til depresjoner. Hvilke behandling får du for vinterdepresjon og/eller depresjon? Får du lysbehandling eller tabletter? 

Hvis jobben din er vanskelig, må du gjøre noe for å endre ting bytte jobb, uavhengig av forholdet ditt. Er det noen HMS-ansvarlig du kan snakke med? 

Det er dumt at du opplever at vennene dine ikke bryr seg om deg. Hvis du er deprimert er det lett å oppfatte det sånn selv om det ikke stemmer helt. Det kan også være at du trenger noen nye venner, du er i den alderen der man gjerne får seg litt andre typer venner enn før.

Det er mye du skal gjøre i livet framover, mye du skal teste ut og finne ut av. Lykke til :)

Anonymkode: 59d6f...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal slutte i jobben om ikke så lenge☺️

Går ikke på noe for depresjon, har kun fått tilbud om antidepressiv..takket nei til det enn så lenge

 

tusen takk for at du svarte og for fine ord❤️

Anonymkode: c5678...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...