Gå til innhold

Endret seg etter sex? Eller er det bare meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt 3 dater og siste endte i sex. Han har virket interessert hele tiden og skrevet masse meldinger med meg. Oftest han som har tatt intitiativ til skriving.

Han virker som en veldig super fyr som er snill, og  er i samme situasjon som meg. Alene pappa, men virker ikke som han er redd for at jeg skal møte barna hans. 

Siste daten var hjemme hos han. Når jeg lå i senga tulla han med noe og det datt ut av meg «nei, neste gang» da sier han ja, nå har du sagt det. Og en annen ting hvor jeg svarer ja, da blir jeg her et år( bare på tull) og han svarer helt i orden. 

Nå har det ikke vært som før, svarer på meldinger, men nå har han ikke åpnet snap engang. Og han er aktiv på Facebook. Det er to dager siden og helt tyst.

Før var det masse, nesten for mye. Jeg er ikke sånn at jeg trenger masse meldinger, men føler at nå er det 180 vending her. Har egentlig lyst til å spørre, men vet ikke🙈

Han sa i dag at han skulle hjelpe meg til uka, så vi skal vel egentlig møtes til uka? 

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Silfen skrev:

Helt normalt, dessverre. For noen er jakten greien.

Men tenker du normalt i som at det blir færre meldinger, men fortsatt mulighet for å møtes? For med han her virket alt så annerledes, som han virkelig var interessert i meg.

Han beklaget seg i går fordi han hadde vært så stille, men ja fikk en snap om at han skulle levere barna til barnepass. Og han sa ja til å møtes igjen. Men ingen dag eller noe er avtalt

ts

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da har du jo hørt fra han i dag? Siden dere har avtalt at han skal hjelpe deg til uka?

Anonymkode: 7888a...07e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har du jo hørt fra han i dag? Siden dere har avtalt at han skal hjelpe deg til uka?

Anonymkode: 7888a...07e

Ja, har det. Men bare lurer om det er vanlig at det dabber av slik.

Jeg må jo si at jeg har likt han bedre og bedre for hver date, og absolutt en jeg kunne tenkt meg å bli bedre kjent med. 

TS

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, så tror jeg du kan senke skuldrene. Menn føler ofte at man ikke trenger å ha så hyppig kontakt når man begynner å bli litt sikrere på hverandre. Men skjønner veldig godt usikkerhetsfølelsen din.. vi damer trenger jo ofte ekstra bekreftelse etter sex, fordi vi er redde for at mannen kun er ute etter en ting..

Anonymkode: 7888a...07e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt seriøst, så tror jeg du kan senke skuldrene. Menn føler ofte at man ikke trenger å ha så hyppig kontakt når man begynner å bli litt sikrere på hverandre. Men skjønner veldig godt usikkerhetsfølelsen din.. vi damer trenger jo ofte ekstra bekreftelse etter sex, fordi vi er redde for at mannen kun er ute etter en ting..

Anonymkode: 7888a...07e

Takk😊 trengte denne!!

Har fått noen flere meldinger i dag. Litt hvor han mobber meg for hva jeg skal på lørdag🙈 Men usikkerheten er på topp....

ts

Anonymkode: 4bc89...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk😊 trengte denne!!

Har fått noen flere meldinger i dag. Litt hvor han mobber meg for hva jeg skal på lørdag🙈 Men usikkerheten er på topp....

ts

Anonymkode: 4bc89...061

Hvorfor mobber han deg angående lørdagen? 

Anonymkode: 9339e...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mobber han deg angående lørdagen? 

Anonymkode: 9339e...99a

Altså det er bare morsomt! Sånn søtt på en måte. Jeg skal løpe et løp, og jeg er absolutt ikke forberedt

ts

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hørt fra han i går og i dag og dere har avtalt å møtes til uka. Slapp av. Ja i mine øyne er det vanlig at teksting og kontakt dabber litt av når man blir mere trygge på hverandre, som man ofte gjør etter man har hatt sex. Er bare masete å måtte tekste noen hver dag og hele tida. Og etter min smak bare irriterende å småprate om ingenting mellom hver gang man møtes.

Anonymkode: 6b46b...fdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har hørt fra han i går og i dag og dere har avtalt å møtes til uka. Slapp av. Ja i mine øyne er det vanlig at teksting og kontakt dabber litt av når man blir mere trygge på hverandre, som man ofte gjør etter man har hatt sex. Er bare masete å måtte tekste noen hver dag og hele tida. Og etter min smak bare irriterende å småprate om ingenting mellom hver gang man møtes.

Anonymkode: 6b46b...fdd

Takk for svar😊

Ts

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært i andre enden, at hun lurer på om noe er galt eller om jeg ikke er interessert lenger, når jeg ikke har vært så aktiv med meldinger et par dager jeg ikke var helt i form, så tror nok i mange tilfeller at en legger mer i varierende meldingsaktivitet enn nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Har selv vært i andre enden, at hun lurer på om noe er galt eller om jeg ikke er interessert lenger, når jeg ikke har vært så aktiv med meldinger et par dager jeg ikke var helt i form, så tror nok i mange tilfeller at en legger mer i varierende meldingsaktivitet enn nødvendig :)

Ja, håper det er noe slik. 

For på natt til torsdag klarte jeg å sende han melding i søvne. Må ha drømt at jeg sender melding til han eller noe. Kjempe flaut! 

Jeg tullet med at jeg skulle legge tlf langt unna i natt, og da svarer han at jeg kan legge den akkurat hvor jeg vil. Han mente det også var helt innafor å få slike meldinger.

Fikk også god morgen melding i dag tidlig. Og vi skrev litt frem og tilbake, men han er på vors( skal på jobb tur) og jeg må gjøre skole.

ts

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Silfen skrev:

Helt normalt, dessverre. For noen er jakten greien.

For veldig mange menn er jakten greien ja.. on to the next. 

Anonymkode: 64e86...3f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For veldig mange menn er jakten greien ja.. on to the next. 

Anonymkode: 64e86...3f3

Ser den men i dag var det han som tok kontakt, og jeg vil ikke mase nå som han skal på tur. Men sendte en snap for litt siden og fikk svar med en gang?

 

ts

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat der du er selv... 

Møttes og hadde sex for første gang forrige helg, nå er han ikke så aktiv som før.

Men han svarer alltid med en gang han åpner snap eller så fort han kan. Er på jobb på dagtid da. Han starter også samtaler, skriver god morgen mld til meg, sender hjerter ol. Så han må jo like meg?? Er bare så mye mindre meldinger :( 

 

Anonymkode: 1ce3f...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er akkurat der du er selv... 

Møttes og hadde sex for første gang forrige helg, nå er han ikke så aktiv som før.

Men han svarer alltid med en gang han åpner snap eller så fort han kan. Er på jobb på dagtid da. Han starter også samtaler, skriver god morgen mld til meg, sender hjerter ol. Så han må jo like meg?? Er bare så mye mindre meldinger :( 

 

Anonymkode: 1ce3f...150

Ja skjønner deg godt.. Han her har bare starta god morgen skriving en gang, men åpner og svarer.

Han er på fylle tur i helga så vil ikke mase, sendte han en god natt snap i går som ikke var åpnet i dag tidlig, men sendte han en god morgen snap. Og bildet jeg fikk tilbake så det ut som han hadde vært på fylla en uke. 

Han her har aldri vært noen som sender hjerter og slik da, men i går fikk jeg sånn kysse smily med hjerte.

Har bare lyst til å spørre rett ut!! Uansett ingen vits nå som han er på fylle tur med jobben, vil ikke ha et fylle svar. Han så ikke ut til å være i stand til å sende en melding engang😂

ts

Anonymkode: 4bc89...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått både meldinger og snapper flere ganger om dagen fra en jeg nettopp hadde møtt hadde jeg mistet interessen kjapt, det hadde blitt litt for intenst så tidlig. Tatt bort litt av spenningen for min del. Hadde han ikke åpnet snapen fra i går kveld ennå hadde jeg latt være å sende enda en på morgenen ihvertfall. La han få litt space, spesielt nå som han er på tur. 

Anonymkode: 36b1c...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg fått både meldinger og snapper flere ganger om dagen fra en jeg nettopp hadde møtt hadde jeg mistet interessen kjapt, det hadde blitt litt for intenst så tidlig. Tatt bort litt av spenningen for min del. Hadde han ikke åpnet snapen fra i går kveld ennå hadde jeg latt være å sende enda en på morgenen ihvertfall. La han få litt space, spesielt nå som han er på tur. 

Anonymkode: 36b1c...fdf

Altså det er han som har tatt initiativ til alle disse meldingene før. 

Ja jeg har ikke tenkt å sende han noen flere. Jeg svarte kun på de han sendte i går og ønsket han en god tur og at han fikk kose seg. 

For å være helt ærlig vet jeg ikke om han så den før eller ikke. Min snap gir ikke alltid beskjed om at jeg har fått snap, har også opplevd å gå inn på snap også står den som ikke lest, plutselig står den som lest for 30 min siden.

Vet også at han har sendt meg ting på snap som jeg aldri har fått. For han screenshotet det til meg en gang. 

Tenkte bare å sende en random snap fra det jeg skal senere i dag.( det som han har mobbet meg for) også ingenting før mandag.

 

ts

Anonymkode: 4bc89...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bare bruker deg.

Du er forelskelset i det å være forelsket vs. å være forelsket i han, du, - fordi du ikke tar til deg råd her: F.eks: OI! Sendte han deg en melding? Ja, da er han kjempeinteressert!!! ... (not)''.

Anonymkode: 8d44a...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...