Gå til innhold

Lammelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste dagene har jeg følt meg ekstremt trøtt på dagtid til tross for at jeg har fått nok søvn og alt. Jeg har slete veldig med å konsentrere meg på skolen også, og er både svimmel og kvalm. Det har også vært vanskelig for meg å holde meg våken, øynene detter igjen og hodet dupper.. Jeg føler meg også helt lost i hodet, som om jeg ikke klarer å tenke klart. Føles litt som en lammelse, og dette opplever jeg også i hele kroppen og stivner til og har vansker med å bevege meg. Jeg merker også i dag at jeg har endret smakssans. Drakk oboy, men smakte verken søtt eller sjokolade i d hele tatt. Smakte bare litt bittert, nesten ingenting. Jeg blir litt bekymret og ganske frustrert av dette.. hva kan det være?

Anonymkode: e7ae7...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg også har hodepine.

Anonymkode: e7ae7...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke hvor gammel du er. Men kanskje du skulle snakke med legen, det kan være vitaminmangel. Mye rart som kan skje med kroppen ved mangler. Ikke godt og si hva det er. Har selv hatt kraftig mangel på D-vitamin og var helt lost i hodet og kjempetrøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20, og har faktisk d-vitaminmangel. Men fikk tabletter for det som jeg skulle ta i 3 mnd også skulle jeg gå over til tran. Så nå bruker jeg bare tran. 

Anonymkode: e7ae7...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer på om disse symptomene er normal for d vitaminmangel eller om det kan være noe annet?

Anonymkode: e7ae7...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...