Gå til innhold

Innenfor med 20 års aldersforskjell...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Påkrevd skrev:

Det varierer veeeldig, du. Det er de som er trebarnsforeldre med hus og hytte i en alder av 25, og de som fortsetter å utdanne seg til de begynner å nærme seg 40. Noen vil ikke ha barn, noen vil ikke gifte seg, noen er opptatt av størst og mest for seg selv, mens noen dedikerer hele sitt liv til andre. Alder kan ha fint lite å gjøre med hvordan man lever/ønsker å leve livet sitt, og hvor langt man har kommet med disse planene. Charter-Svein (56) er f.eks 16 år eldre enn Emmanuel Macron (40), presidenten i Frankrike, men hvis en kvinne datet begge disse, hvem ville hun oppfattet som mest moden? Tror Macron glatt hadde gått av med seieren der. Det tror jeg også han hadde gjort om han var 20!

Her er det ikke engang snakk om å leve sammen, men et elskerforhold. Begge er glade i sex, og har lyst på hverandre. Da er det ingenting som tilsier at det skal være feil.

For et fantastisk godt eksempel! :laugh:

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså... lange samtaler behøver vel ikke nødvendigvis være så viktig hvis man kun er ute etter kroppene til hverandre....

Anonymkode: 61fb1...68f

men jeg forstod dere har truffet hverandre ofte før, da regner jeg med dere har pratet om alt dere trenger å snakke om

Anonymkode: f3aba...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men jeg forstod dere har truffet hverandre ofte før, da regner jeg med dere har pratet om alt dere trenger å snakke om

Anonymkode: f3aba...643

Ja du har helt rett i at vi har truffet hverandre flere ganger. Og jeg tror kanskje vi ikke har samme forståelsen av enten situasjonen eller hva et elsker/elskerinneforhold nødvendigvis bør være eller er. Forskjellig syn på det selvfølgelig.

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du har helt rett i at vi har truffet hverandre flere ganger. Og jeg tror kanskje vi ikke har samme forståelsen av enten situasjonen eller hva et elsker/elskerinneforhold nødvendigvis bør være eller er. Forskjellig syn på det selvfølgelig.

Anonymkode: 61fb1...68f

det betyr du må jobbe enda mer med han for å forstå det? sender dere smser eller ringer til hverandre ofte på kvelden allerede? hvordan forstod du at han hadde lyst på deg?

Anonymkode: f3aba...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det betyr du må jobbe enda mer med han for å forstå det? sender dere smser eller ringer til hverandre ofte på kvelden allerede? hvordan forstod du at han hadde lyst på deg?

Anonymkode: f3aba...643

Hmmm... ser at jeg uttrykte meg litt uklart. Jeg mente at du og jeg har kanskje litt ulikt syn på det på bakgrunn av dine innlegg i denne tråden :)

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmmm... ser at jeg uttrykte meg litt uklart. Jeg mente at du og jeg har kanskje litt ulikt syn på det på bakgrunn av dine innlegg i denne tråden :)

Anonymkode: 61fb1...68f

tror neppe det. 

Anonymkode: f3aba...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

tror neppe det. 

Anonymkode: f3aba...643

Neivel.

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neivel.

Anonymkode: 61fb1...68f

Har dere dialog på sms og snakker i telefon på kvelden?

Anonymkode: f3aba...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere dialog på sms og snakker i telefon på kvelden?

Anonymkode: f3aba...643

Forstår ikke hvorfor dette er relevant i det hele tatt....

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

tror dere passer bra sammen. 

Anonymkode: f3aba...643

Jøss, og det er bare noe du ser i spåkonekulen da kanskje hehe

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, og det er bare noe du ser i spåkonekulen da kanskje hehe

Anonymkode: 61fb1...68f

nei, men dere har interesse for hverandre, og vil trigge sex lysten med hverandre. Mange gjør det uten at dem henvender seg til kvinneguiden? du kan sikkert ringe han i kveld... 

Anonymkode: f3aba...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei, men dere har interesse for hverandre, og vil trigge sex lysten med hverandre. Mange gjør det uten at dem henvender seg til kvinneguiden? du kan sikkert ringe han i kveld... 

Anonymkode: f3aba...643

Heldigvis er det ikke noe krav om å henvende seg til KG :laugh:

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis er det ikke noe krav om å henvende seg til KG :laugh:

Anonymkode: 61fb1...68f

hva kommer du til å gjøre?

Anonymkode: f3aba...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det innenfor å ha en elsker som er nesten 20 år yngre? Han (29) er svært ivrig men jeg (dame 48) holder litt igjen. Men nesten 30 er vel ikke sååå ungt kanskje... :P

Anonymkode: 61fb1...68f

Nei, det er ikke ungt. Mannen er straks. tretti år. Skjønner ikke dette dilemmaet. dere er voksne begge to.

 

Endret av Perle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på alder med den gutten lå jeg med en kvinne på rundt 50 (20 år eldre) i et par år. Vi var single begge to, og hadde det deilig sammen!  Gikk så fint, så!

Anonymkode: 19a69...6e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg dømmer ingen (med mindre den yngste parten er mindreårig, naturligvis), men for min del synes jeg 20 års forskjell er i meste laget. Det er kun min mening, jeg vifter ikke med fingeren her! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var på alder med den gutten lå jeg med en kvinne på rundt 50 (20 år eldre) i et par år. Vi var single begge to, og hadde det deilig sammen!  Gikk så fint, så!

Anonymkode: 19a69...6e0

Så enig, så enig.   Hadde ei på 52 når jeg var 24. Da var jeg "solgt" på modne damer. Stå på !

Anonymkode: 525af...713

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 18.03, AnonymBruker skrev:

For 60 år siden måtte mange 15 åringer ut i jobb og forsørge seg selv.  Min far reiste ut til sjøs som 15 åring på slutten av 50 tallet. Når de var konfirmert på den tiden ble de fleste sett på som gamle nok til å klare seg selv !

Anonymkode: 1020e...8db

Hva er relevant med det? Det er ikke lenger 60 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...