Gå til innhold

Innenfor med 20 års aldersforskjell...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er 45 er man mye mer utviklet enn 25 mtp på mentalt og hvor man står i livet mtp etablering f.eks.  En 45 åring regnes som godt voksen, er mentalt ferdig med ungdomstiden og har etablert seg for 10-15 år siden allerede og sånn sett snart "ferdig med" livet (ikke bokstavelig), mens en 25 åring har nettopp blitt ferdig med å være tenåring og har mye ungdom igjen i seg og er i få tilfeller engang ferdig på skole og har nettopp kommet ut av mors rede og startet livet. En 65 åring igjen vil være mer i samme fase som 45 åringen, og også godt voksen og ikke nettopp flytta ut fra mor. 

Anonymkode: 02bfe...41c

TS her. Nå er det snakk om en på 29 år da... det er 10år siden han var ferdig å være tenåring. Og en 29-åring kan jo godt også ha barn. I hvert fall i følge noen her som sier at 45-åringen også kunne hatt barn på hans alder. 

Du har rett til din mening, men jo mer jeg leser jo mer ulogisk er den nok. Det er antagelig bare noe som sitter ut i hodet.

 

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er 45 er man mye mer utviklet enn 25 mtp på mentalt og hvor man står i livet mtp etablering f.eks.  En 45 åring regnes som godt voksen, er mentalt ferdig med ungdomstiden og har etablert seg for 10-15 år siden allerede og sånn sett snart "ferdig med" livet (ikke bokstavelig), mens en 25 åring har nettopp blitt ferdig med å være tenåring og har mye ungdom igjen i seg og er i få tilfeller engang ferdig på skole og har nettopp kommet ut av mors rede og startet livet. En 65 åring igjen vil være mer i samme fase som 45 åringen, og også godt voksen og ikke nettopp flytta ut fra mor. 

Anonymkode: 02bfe...41c

For 60 år siden måtte mange 15 åringer ut i jobb og forsørge seg selv.  Min far reiste ut til sjøs som 15 åring på slutten av 50 tallet. Når de var konfirmert på den tiden ble de fleste sett på som gamle nok til å klare seg selv !

Anonymkode: 1020e...8db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it !   Rent  seksuelt er dette den beste komboen som finnes. Bare sørg for å ha et godkjent brannslokningsapperat på soverommet.  Det kommer til å bli varmt, farlig glovarmt. Kjenner jeg er bittelitt misunnelig på typen din nå.

Lykke til og kos dere.   :sengekos:   :nori:

Anonymkode: 525af...713

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det innenfor å ha en elsker som er nesten 20 år yngre? Han (29) er svært ivrig men jeg (dame 48) holder litt igjen. Men nesten 30 er vel ikke sååå ungt kanskje... :P

Anonymkode: 61fb1...68f

Gjør som du vil, dere er begge voksne og vet hva dere gjør. Skjønner ikke at det er noe å spørre andre om, har du lyst, har du lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Gjør som du vil, dere er begge voksne og vet hva dere gjør. Skjønner ikke at det er noe å spørre andre om, har du lyst, har du lov. 

Godt poeng. Hvorfor eksisterer diskusjonsforum i det hele tatt? :fnise:

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Godt poeng. Hvorfor eksisterer diskusjonsforum i det hele tatt? :fnise:

Anonymkode: 61fb1...68f

Greit å diskutere hva som helst, men ikke la andre diktere hva som er innafor når det kommer til puling mellom to voksne folk. Hvis man må spørre andre om det er greit å ha sex med noen, er man kanskje ikke moden nok uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk bikker 25 kan de velge hva de vil. Da er de voksne og hjernen er fullvikst. Ikke noe å tenke på. 

Anonymkode: c09f5...8b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Greit å diskutere hva som helst, men ikke la andre diktere hva som er innafor når det kommer til puling mellom to voksne folk. Hvis man må spørre andre om det er greit å ha sex med noen, er man kanskje ikke moden nok uansett :fnise:

Hvilket må bety at det definitivt er innafor siden jeg er den eldste i forholdet.... 

Hvem har sagt at svarene her er avgjørende for meg hva jeg gjør. Jeg spør da ikke om jeg får lov :ac: 

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For 60 år siden måtte mange 15 åringer ut i jobb og forsørge seg selv.  Min far reiste ut til sjøs som 15 åring på slutten av 50 tallet. Når de var konfirmert på den tiden ble de fleste sett på som gamle nok til å klare seg selv !

Anonymkode: 1020e...8db

At folk har en jobb når de er 15 gjør de ikke mer voksne fordet.
I mine øyne er det veldig feil at en 20 åring og en 40 åring skal ha sex,eller 30 åring og 50 åring,  men som andre i tråden nevner, når man er litt oppi tretti årene og mer så er aldersforskjellen mindre merkbar og viktig , så f eks 40 og 60 er innafor.
 

Anonymkode: 02bfe...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det bare handler om sex og alle parter er voksne synes jeg stor aldersforskjell er ganske uvesentlig.

Anonymkode: 36d55...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At folk har en jobb når de er 15 gjør de ikke mer voksne fordet.
I mine øyne er det veldig feil at en 20 åring og en 40 åring skal ha sex,eller 30 åring og 50 åring,  men som andre i tråden nevner, når man er litt oppi tretti årene og mer så er aldersforskjellen mindre merkbar og viktig , så f eks 40 og 60 er innafor.
 

Anonymkode: 02bfe...41c

Serisøt? Ikke ok om en på 30 og en på 50 har et forhold? Uavhengig av hvem som er eldst/yngst? Du anser en 30-åring som ikke i stand til å vurdere egne valg godt nok og ikke være voksen nok til å ha sex med en på 50? Man er altså ikke voksen før man er 31?

Da jeg var 26 hadde jeg lederansvar for over 20 mennesker i jobben min og jeg hadde allerede brutt en forlovelse. Men om jeg fire år senere hadde hatt et forhold til en på 50 så hadde det vært ugreit? Igjen, så skjønner jeg ikke logikken, men respekterer at du mener/føler det sånn :)

TS

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket må bety at det definitivt er innafor siden jeg er den eldste i forholdet.... 

Hvem har sagt at svarene her er avgjørende for meg hva jeg gjør. Jeg spør da ikke om jeg får lov :ac: 

Anonymkode: 61fb1...68f

At du spør om det er innafor, sier mer enn nok for meg ;) Men som jeg sa tidligere, kjør på! 

Selv har jeg en sperre for sånt, klarer ikke tanken på å ha sex med en som er 20 år yngre. Litt dumt, for sjansen har vært til stede noen ganger, men jeg får det bare ikke til i hodet mitt. Samme med tynne gutter, det er rett og slett turn off. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

At du spør om det er innafor, sier mer enn nok for meg ;) Men som jeg sa tidligere, kjør på! 

Selv har jeg en sperre for sånt, klarer ikke tanken på å ha sex med en som er 20 år yngre. Litt dumt, for sjansen har vært til stede noen ganger, men jeg får det bare ikke til i hodet mitt. Samme med tynne gutter, det er rett og slett turn off. 

Usikker på hva det betyr, og om du har et behov for å mene noe som helst om meg, men deg og det da :)

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det innenfor å ha en elsker som er nesten 20 år yngre? Han (29) er svært ivrig men jeg (dame 48) holder litt igjen. Men nesten 30 er vel ikke sååå ungt kanskje... :P

Anonymkode: 61fb1...68f

så lenge dere har felles tone og språk som er ikke det til hinder, og jeg vil tro han liker å være i din nærhet og bruke sin tid med deg. Hvorfor ikke møtes, og bli enda mer kjent med hverandre. Gi han rom for at din godhet kommer til uttrykk.

Anonymkode: f3aba...643

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usikker på hva det betyr, og om du har et behov for å mene noe som helst om meg, men deg og det da :)

Anonymkode: 61fb1...68f

Hva jeg mener, spiller jo ingen rolle :)

Hvorfor spør du om det er innafor, det er vel det jeg lurer mest på? Hvorfor skulle det ikke være innafor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Hva jeg mener, spiller jo ingen rolle :)

Hvorfor spør du om det er innafor, det er vel det jeg lurer mest på? Hvorfor skulle det ikke være innafor? 

Tja... om du leser tråden så er det jo delte meninger om dette. 

Anonymkode: 61fb1...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så lenge dere har felles tone og språk som er ikke det til hinder, og jeg vil tro han liker å være i din nærhet og bruke sin tid med deg. Hvorfor ikke møtes, og bli enda mer kjent med hverandre. Gi han rom for at din godhet kommer til uttrykk.

Anonymkode: f3aba...643

Joda vi har møttes mange ganger. Nå er det vel heller ikke "godhet" vi er ute etter eventuelt da. Mer kåthet :)

Anonymkode: 61fb1...68f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda vi har møttes mange ganger. Nå er det vel heller ikke "godhet" vi er ute etter eventuelt da. Mer kåthet :)

Anonymkode: 61fb1...68f

hvor sikter du til at dere skal treffes? 

Anonymkode: f3aba...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...