Gå til innhold

Dere som har hatt prolaps.


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før dere var på beina og fikk jobbet igjen?

Jeg har mitt andre nå, og jeg lurer også på om det er vanlig at en får det flere ganger når en først har hatt ett?? Det andre var for mange år siden.

Jeg tar smertestillende, for det nå jeg bare når det er på det verste. Jeg går turer hver formiddag i skauen, for det så legen er bra. Å gå i ulendt terreng. Så jeg gjør det, og er helt ufunksjonell resten av dagen. Det er nå ca to uker siden jeg pådro meg dette. Jeg er ikke så redd smertene selv om det er helt vanvittig vondt iblant, men det å ikke klare å være på jobb og funksjonell sliter på! 

Jeg har tenkt så utrolig mye på de som ikke kan jobbe. Om det er fysisk eller psykisk. Det må være hardt!! 

Nå kunne jeg fått sterkere smertestillende, men jeg hverken tør eller vil(bruker Paralgin forte), for jeg tenker på både psyken og lever/mage. Jeg holder på å kjede meg igjen, så jeg lurer på hvor lenge dette varte his deg/dere? 

Legen så at det kunne ta måneder. Sist varte det i tre. Blir veldig mismodig av å tenke tanken! Jeg har blitt bedre de siste tre dagene. Håp om at det går over i løpet av en uke eller to?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...