Gå til innhold

Lav og skallet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Biologien får du jo ikke gjort noe med, du er lav og du blir skallet.

Hold på selvtilliten, og hold kroppen i form, ikke få mage, så tenker jeg at dette går utmerket, det er garantert flere damer der ute til deg.

(men lav, skallet og tykk...DA tror jeg du sliter) sorry altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yup, men Proceria koster 2500kr per 3 måned og har en seriøs risk for å gjøre deg impotent, og en litt mindre risk for å gi deg mantits. Ingen av delene er særlig sexy vil jeg påstå.

Transplantasjon er ofte så som så og er svindyrt, oppimot 70.000 avhengig av hvor mange grafts du må ha, og etterhvert som håret tynnes ut med alderen så må man gjerne ha flere operasjoner. Nei ass, det der er beregnet på de velstående som mister hår. Oss andre dødelige må bare cope med det, uansett hvor umulig det ser ut nå. Helt sykt at en så liten ting kan spille en så sinnsvak rolle. Har genuint ikke lyst til å ta av meg lua, og nå er det neste 20 grader ute. Elsker sommeren, but maybe not this year.

Anonymkode: bd1b3...fa4

Da er det bare å spare! 70k er ikke umulig :pisk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knuller en som er lav, skalla og tykk. Beste sexen ever! 😍💣🔥

Anonymkode: 86165...b40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fortsatt et par cm høyere enn meg. Jeg ser ikke på dette som noe problem. Eneste jeg ikke liker er når man prøver å skjule at man mister håret , med å gre over. Ta bort det meste av håret du har ellers. Da er du absolutt mer enn bra nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søte Små Menn, den setninga der fikk meg te å cringe litt. Forstår jo godt at du ikke vil date noen 20 cm lavere enn deg. Hadde en eks på nestene 1.80, må innrømme at det plaget meg litt, 174 max tror jeg. Så preferanser har jeg selv og er derfor ikke den rette til å dømme andre for deres. Men vær så snill og dropp søte små, er ikke en kattunge eller et barn liksom 

Anonymkode: bd1b3...fa4

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvordan noen kan ta det at jeg synes de fleste mennesker er søte som noe negativt klarer ikke jeg forstå.Er de lave er de søte små, er de høye er de søte høye. Alle mennesker jeg ikke finner tiltrekkende går under søte. For de aller fleste mennesker er faktisk søte. Om en ann synes det er forferdelg å bli betegnet som søt. Ja så bryr jeg meg ikke nevneverdig.

Anonymkode: 4f25e...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en greie for japanske menn. De er ofte ikke høyere enn deg, men det er smidigheten og selvtilliten jeg faller for! De er ofte morsomme, veldig høflige og intelligente. Jeg elsker dem :laugh:

Så drit i høyden og å miste hår. Det er penere med helt shava enn en måne eller krans av går da. Det kan du tenke over om du vil.

Er du sjarmerende og har selvtillit er det det viktigste uansett. Sjarm klarer ikke de fleste å motstå :)

Anonymkode: 29b88...cc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knuller en som er lav, skalla og tykk. Beste sexen ever! 😍💣🔥

Anonymkode: 86165...b40

Haha! Jeg fikk assosiasjoner til en pikk! 

Anonymkode: 4719c...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du sånn ellers? Har du egen leilighet, tar du utdanning, hva interesserer du deg for? Det er jo mange ting som spiller inn når man skal prøve å få seg kjæreste. George Costanza som du nevner, er mye arbeidsledig eller bor hjemme hos foreldrene. Det siste er jo litt no-go, og har blitt komikk i Seinfeld. Men hvis du har livet ditt sånn noenlunde på stell så teller jo det en god del og, mener jeg. Tror absolutt du kan få søte jenter, kanskje petite slanke jenter fremfor enorme drog av noen kvinnfolk. Da kan det se ut som elefanten og musa liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gjerrigknark skrev:

Hva gjør du sånn ellers? Har du egen leilighet, tar du utdanning, hva interesserer du deg for? Det er jo mange ting som spiller inn når man skal prøve å få seg kjæreste. George Costanza som du nevner, er mye arbeidsledig eller bor hjemme hos foreldrene. Det siste er jo litt no-go, og har blitt komikk i Seinfeld. Men hvis du har livet ditt sånn noenlunde på stell så teller jo det en god del og, mener jeg. Tror absolutt du kan få søte jenter, kanskje petite slanke jenter fremfor enorme drog av noen kvinnfolk. Da kan det se ut som elefanten og musa liksom.

Huff, ja det er også et sted hvor jeg har noen negative faktorer, bor dog ikke hjemme hos foreldrene mine men leier en leilighet. Ser heller ikke at jeg kommer til å kjøpe med det første, da boligdrømmen liksom ikke er noe som har tilfalt meg. Er veldig glad i å flytte på meg, så da blir selv det å ha møbler ofte stress. Prøvd å flytte en dobbeltseng opp 6 etasjer noen gang? Tror ryggen min hater meg enda 6år etter. Jeg studerer musikk på et universitet, spiller bassgitar. Men ser jo neppe for meg at jeg blir statlig ansatt bassist. Har dog en bachelor i psykologi og, men har helt mistet interessen for det feltet. 

Men ærlig talt, om vi skulle nevnt alle dealbreakerene jeg måtte inneha så kunne vi sitte her til 2020 liksom. Fokuset var litt på dette med de høyde å skallethet kombinert. Selv om jeg er veldig enig i at det spiller en stor rolle, Trygdesnylteren som bor i kjelleren hos mora si er neppe attraktiv høy eller lav, med hår eller ei. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ja det er også et sted hvor jeg har noen negative faktorer, bor dog ikke hjemme hos foreldrene mine men leier en leilighet. Ser heller ikke at jeg kommer til å kjøpe med det første, da boligdrømmen liksom ikke er noe som har tilfalt meg. Er veldig glad i å flytte på meg, så da blir selv det å ha møbler ofte stress. Prøvd å flytte en dobbeltseng opp 6 etasjer noen gang? Tror ryggen min hater meg enda 6år etter. Jeg studerer musikk på et universitet, spiller bassgitar. Men ser jo neppe for meg at jeg blir statlig ansatt bassist. Har dog en bachelor i psykologi og, men har helt mistet interessen for det feltet. 

Men ærlig talt, om vi skulle nevnt alle dealbreakerene jeg måtte inneha så kunne vi sitte her til 2020 liksom. Fokuset var litt på dette med de høyde å skallethet kombinert. Selv om jeg er veldig enig i at det spiller en stor rolle, Trygdesnylteren som bor i kjelleren hos mora si er neppe attraktiv høy eller lav, med hår eller ei. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Ja men da har du jo litt å snakke med disse damene om da😊Du har jo både psykologibachelor og studerer musikk. Bassister liker damer vet du. Veldig mange temaer å ta opp, og damer elsker intelligens. Bruk disse kunnskapene sammen m jentene du møter, lover deg at det vil virke. Har ikke noe å si st du leier leilighet du bor faktisk for deg selv. Dette med utseendet er ikke så viktig som alle de andre tingene. Det er komboen damene ser etter. Du må kanskje jobbe hardere på det sosiale plan mtp høyde og skallethet, men det jevner seg ut når du møter den rette. Synes det virker som du har mye å tilby. Men gå etter lave jenter, bare en anbefaling for å unngå å bli avvist kun basert på høyde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at med lav selvtillit så tiltrekker man seg ikke så mange dessverre... Så tror du at du ville følt deg bedre med mere hår? En bekjent av meg tok akkurat hårtransplantasjon i Tyrkia :) 30.000kr inkludert fly og opphold. Resultatet ble kjempebra! Bare et tips :) 

Anonymkode: 87b8e...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker at med lav selvtillit så tiltrekker man seg ikke så mange dessverre... Så tror du at du ville følt deg bedre med mere hår? En bekjent av meg tok akkurat hårtransplantasjon i Tyrkia :) 30.000kr inkludert fly og opphold. Resultatet ble kjempebra! Bare et tips :) 

Anonymkode: 87b8e...79b

Problemet er vel at hårtapet fortsetter hele tiden med mindre man tar medisiner. Så man kan ende med å bare sitte igjen uten hår og mange stygge arr i hodebunnen. 

Kan godt forstå at  man vegrer seg på å gå på medisiner resten av livet for å holde på håret. Medisinene kan jo ha bivirkninger de også. 

Anonymkode: 75e24...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang Rogaine bør du bruke det et år for å se resultater. Hår vokser jo sakte og selvom du får igqng hårveksten etter 3-6 mnd som produktet skal så vil du jo ikke se det i forhold til tykkelsen av hår på skallen før det mye håret har fått ordentlig lengde. Samme med vitaminer det styrker håret innenfra men tar minst 6-12 mnd for synlig resultat. Ingenting gjør at håret bare poff er der i full blomstring. Men Fast Nixim sjampoene er det mange som merker noe raskere hårvekst av. 

Php behandling og mesoterapi er ikke så dyrt og verdt å legge av penger til!

Hår transplantasjon har jeg sett fra 20 tusen ikke 70 

Anonymkode: 4640f...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ja det er også et sted hvor jeg har noen negative faktorer, bor dog ikke hjemme hos foreldrene mine men leier en leilighet. Ser heller ikke at jeg kommer til å kjøpe med det første, da boligdrømmen liksom ikke er noe som har tilfalt meg. Er veldig glad i å flytte på meg, så da blir selv det å ha møbler ofte stress. Prøvd å flytte en dobbeltseng opp 6 etasjer noen gang? Tror ryggen min hater meg enda 6år etter. Jeg studerer musikk på et universitet, spiller bassgitar. Men ser jo neppe for meg at jeg blir statlig ansatt bassist. Har dog en bachelor i psykologi og, men har helt mistet interessen for det feltet. 

Men ærlig talt, om vi skulle nevnt alle dealbreakerene jeg måtte inneha så kunne vi sitte her til 2020 liksom. Fokuset var litt på dette med de høyde å skallethet kombinert. Selv om jeg er veldig enig i at det spiller en stor rolle, Trygdesnylteren som bor i kjelleren hos mora si er neppe attraktiv høy eller lav, med hår eller ei. 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Å ikke ha møbler og et hyggelig hjem må jeg si er mye større dealbreaker enn høyde og hår! Leie er ok men det må være hjemmekoselig og orden der. Bilder på veggene, pynt, teppe, pyntelamper, bokhylle, gardiner - orden! Jeg får sånn 17 år og grandis life assosiasjoner når jeg kommer inn i et lite møblert hjem, ofte er det skittent der også for sånne typer bryr seg ikke om hyggen og uhyggen rundt seg og det gir så sykt dårlig inntrykk og gjør at jeg rømmer for å overnatte og trives med å se på film og hygge meg et sånt sted hadde ikke skjedd. 

Du bør også få deg en jobb/utdanning innafor noe som faktisk er nyttig og gir deg sikret stilling og inntekt. Bassist gjør ikke det dessverre. Kjenner musikere som til og med spiller festivalkonserter hver sesong og vært på god morgen norge  som må ha vanlig jobb ved siden av, få kan leve av musikken. Bli litt mer realist 

Anonymkode: 4640f...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive kan være:
Om du har et tiltrekkende ansikt.
Hvordan du er utstyrt.
At du spiller bassgitar.
Om du er teknisk anlagt.
Eller praktisk anlagt, vært en håndverker av noe slag.
Hatt en stil, gjennomført, vært en type. Fylt leiligheten med vanlige ting som seng, sofa, osv.
Hatt kule plakater på veggene som viser din interesse, vært interessert i, eller nerd på noe f.eks film, rock, blues, fotball, noe mandig.
Barberer skallen og driter i manglende hårvekst.

Det negative kan være:
Det du nevner med høyde og hårvekst. 
Om du ikke har noen plan,
eller stil,
eller virker feminin.
Har studert jentefag og tullefag.
Irrasjonell og vinglete. Lite bestemt.
Om du virkelig har grodd en goatee og bart.
Om du prater i ett sett og som Mikke Mus.
Vriker helt fjern. Tror ikke alt dette er noe du er/gjør, bare nevner det.

 

Anonymkode: 99211...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha møbler og et hyggelig hjem må jeg si er mye større dealbreaker enn høyde og hår! Leie er ok men det må være hjemmekoselig og orden der. Bilder på veggene, pynt, teppe, pyntelamper, bokhylle, gardiner - orden! Jeg får sånn 17 år og grandis life assosiasjoner når jeg kommer inn i et lite møblert hjem, ofte er det skittent der også for sånne typer bryr seg ikke om hyggen og uhyggen rundt seg og det gir så sykt dårlig inntrykk og gjør at jeg rømmer for å overnatte og trives med å se på film og hygge meg et sånt sted hadde ikke skjedd. 

Du bør også få deg en jobb/utdanning innafor noe som faktisk er nyttig og gir deg sikret stilling og inntekt. Bassist gjør ikke det dessverre. Kjenner musikere som til og med spiller festivalkonserter hver sesong og vært på god morgen norge  som må ha vanlig jobb ved siden av, få kan leve av musikken. Bli litt mer realist 

Anonymkode: 4640f...0bd

Skjønner ikke hvor likhets tegnet mellom flytteglad å skitten kom inn, er langt mer hygienisk enn de fleste av vennene mine ihvertfall de mannlige. Vasker to ganger i uka og støvsuger tre. Grandis har jeg ikke rørt siden jeg var 16. Er relativt dyktig på kjøkkenet, elsker italiensk og asiatisk mat, stemora mi er fra Thailand og er helt rå på kjøkkenet. Plukka opp endel der. 

Er det så jævla viktig å ha lyst på hus å slikt da? Føler det isåfall blir mer materielt enn kjærlighet. Nesten et behov, er vel vanskelig å spare til hus når du ikke har familie bak deg. Ikke har jeg lyst på barn heller. Men som jeg sa til han andre over her. Om man skulle ta alle dealbreakerene jeg har i betraktning kan vi sitte her til 2020. Fokuset var hår og høyde 

 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvor likhets tegnet mellom flytteglad å skitten kom inn, er langt mer hygienisk enn de fleste av vennene mine ihvertfall de mannlige. Vasker to ganger i uka og støvsuger tre. Grandis har jeg ikke rørt siden jeg var 16. Er relativt dyktig på kjøkkenet, elsker italiensk og asiatisk mat, stemora mi er fra Thailand og er helt rå på kjøkkenet. Plukka opp endel der. 

Er det så jævla viktig å ha lyst på hus å slikt da? Føler det isåfall blir mer materielt enn kjærlighet. Nesten et behov, er vel vanskelig å spare til hus når du ikke har familie bak deg. Ikke har jeg lyst på barn heller. Men som jeg sa til han andre over her. Om man skulle ta alle dealbreakerene jeg har i betraktning kan vi sitte her til 2020. Fokuset var hår og høyde 

 

Anonymkode: bd1b3...fa4

Nei det er ikke viktig, men du snakker til kvinneguiden, som sikkert består av et flertall av mødre... de setter hus og hjem høyt på lista. Er du ungkar i 20 årene som bor i byen og studerer musikk så hadde du isåfall vært en av veldig få som eide drømmeleiligheten fult møblert. Veldig mange begynner ikke engang å prioritere slike ting før de finner en de vil dele det sammen med.

Jeg synes du høres ut som en kjempefin fyr. Eneste tipset jeg kan gi deg for å ha dametekke er å jobbe med personligheten. Det som drar mest damer er jo selvtillit, humor og Glimt i øyet... har du dette så fokuserer ikke folk så mye på at du ikke har ideal kroppen og tykk manke. Veeeeeeldig mange unge menn mister håret og jeg tror helt ærlig at det ikke er et så stort problem som du ser for deg. Det er bare sånn det er. Selvsagt elsker menn struttepupper, men tror ikke 30 år gamle damer som har større en D cup med litt sig mister så mange potensielle partnere av den grunn. Folk flest klarer å se forbi vanlige skavanker om personligheten er en vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nå han litt høyere (etter et google søk), men minus Goatee (😬), så du litt om Mr Harry Goldenblatt

Og han fant nå herlige Charlotte da! 

(Vet dette er en tvserie da, men :laugh:)

IMG_5633.PNG

Anonymkode: ed845...f58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er nå han litt høyere (etter et google søk), men minus Goatee (😬), så du litt om Mr Harry Goldenblatt

Og han fant nå herlige Charlotte da! 

(Vet dette er en tvserie da, men :laugh:)

IMG_5633.PNG

Anonymkode: ed845...f58

Så minner du litt om'

Anonymkode: ed845...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...