Gå til innhold

Plutselig slutt på samtaler etter Snapchat-utveksling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pratet med en hyggelig gutt på nett i noen dager, hvor begge uttrykte et ønske om å møtes.  Han spurte om snappen min og etter jeg ga han den har det vært helt opphold i samtaler. Han sender 2-3 snaps om dagen av hva han driver med, og jeg besvarte en gang hvor jeg har sluttet, da han ikke svarer tilbake og jeg får en uggen følelse av at snappene han sender er til flere enn meg? Og at det er derfor vi ikke prater sammen mer? Hva skal jeg gjøre med denne situasjonen? Likte han godt og ville gjerne bli kjent, men føler snapchat ødela litt.

Anonymkode: a9e09...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en snap du da. Og se hva responsen blir..

Anonymkode: cfb41...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pratet med en hyggelig gutt på nett i noen dager, hvor begge uttrykte et ønske om å møtes.  Han spurte om snappen min og etter jeg ga han den har det vært helt opphold i samtaler. Han sender 2-3 snaps om dagen av hva han driver med, og jeg besvarte en gang hvor jeg har sluttet, da han ikke svarer tilbake og jeg får en uggen følelse av at snappene han sender er til flere enn meg? Og at det er derfor vi ikke prater sammen mer? Hva skal jeg gjøre med denne situasjonen? Likte han godt og ville gjerne bli kjent, men føler snapchat ødela litt.

Anonymkode: a9e09...614

Ikke bli sur på han fordi han snapper litt her og der. Det er slik det fungerer. Det er først når man har møttes og blitt kjærester man skal bli sur på snapping.  Hvis den daten han kanskje er på nå går dårlig, så er det kanskje din tur etterpå. 

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, I Grosny skrev:

Ikke bli sur på han fordi han snapper litt her og der. Det er slik det fungerer. Det er først når man har møttes og blitt kjærester man skal bli sur på snapping.  Hvis den daten han kanskje er på nå går dårlig, så er det kanskje din tur etterpå. 

Skjønte ikke helt hva du mente her..

Anonymkode: a9e09...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke helt hva du mente her..

Anonymkode: a9e09...614

Jeg mente at det er for tidlig å tenke at dine friere er interressert i bare deg før de har møtt deg.  Gutten snapper sannsynlig både hit og dit, og du bør ikke la det ødelegge. Jeg mener at dette skal du ikke bry deg noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er snap? mye tilsier at han fikk nok om deg igjennom snap, og vil tro han har droppet deg. Du var ikke han den han leitet etter. 

Anonymkode: b8e13...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg mente at det er for tidlig å tenke at dine friere er interressert i bare deg før de har møtt deg.  Gutten snapper sannsynlig både hit og dit, og du bør ikke la det ødelegge. Jeg mener at dette skal du ikke bry deg noe om.

Nei det tror jeg selvfølgelig ikke. Prater med flere gutter jeg også. Er vel sånn nettdating funker. Var mest usikker siden vi sluttet å snakke sammen på chat bare. Men frier? Betyr det ikke en man skal gifte seg med?

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva er snap? mye tilsier at han fikk nok om deg igjennom snap, og vil tro han har droppet deg. Du var ikke han den han leitet etter. 

Anonymkode: b8e13...f48

Snap er en app du kan laste ned hvis du har Android. Anbefales, er mye moro. Hva mener du med "mye tilsier"? Og hvordan vet du dette, kjenner du han?

Anonymkode: a9e09...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir aldri snappen min til noen jeg har møtt i datingsammenheng for det du erfarer her er nemlig en vanlig tendens. Anser folk som spør om snap som useriøse og minst 80% vil før eller senere prøve å få igang sexprat/at du sender sexy bilder også

Anonymkode: 03454...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det tror jeg selvfølgelig ikke. Prater med flere gutter jeg også. Er vel sånn nettdating funker. Var mest usikker siden vi sluttet å snakke sammen på chat bare. Men frier? Betyr det ikke en man skal gifte seg med?

Snap er en app du kan laste ned hvis du har Android. Anbefales, er mye moro. Hva mener du med "mye tilsier"? Og hvordan vet du dette, kjenner du han?

Anonymkode: a9e09...614

Å bli gift med deg er jo det maksimale man kan oppnå i etterkant av litt snapping, og en av gutta er kanske så heldig :) . Men det ligger jo langt fram i tid.  Veldig mange gutter og menn har en hemmelig drøm om evig kjærlighet, mens andre lever mer kortsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må faktisk ikke ha android for å ha snap

Anonymkode: 38dd5...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han er dirty snap og se hva han gjør da. Slikt får alle gutter på kroken ;)

Anonymkode: 8820b...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gir aldri snappen min til noen jeg har møtt i datingsammenheng for det du erfarer her er nemlig en vanlig tendens. Anser folk som spør om snap som useriøse og minst 80% vil før eller senere prøve å få igang sexprat/at du sender sexy bilder også

Anonymkode: 03454...2f8

Skjønner hva du mener, men jeg erfarer faktisk at dersom jeg sier nei til å gi bort snapen min så opphører samtalen likevel, er nesten som om gutten blir fornærmet og slutter å prate. Jeg oppfatter gutter som har snapchaten sin i profilteksten som useriøse.

51 minutter siden, I Grosny skrev:

Å bli gift med deg er jo det maksimale man kan oppnå i etterkant av litt snapping, og en av gutta er kanske så heldig :) . Men det ligger jo langt fram i tid.  Veldig mange gutter og menn har en hemmelig drøm om evig kjærlighet, mens andre lever mer kortsiktig.

Ja er en stund til ekteskap gitt. Skjønner ikke hvorfor dem skal holde det så hemmelig, alle vil gifte seg.

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må faktisk ikke ha android for å ha snap

Anonymkode: 38dd5...632

Visste jeg ikke, jeg fikk ikke lastet ned Fortnite på min i hvertfall.

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send han er dirty snap og se hva han gjør da. Slikt får alle gutter på kroken ;)

Anonymkode: 8820b...8e7

Morsom du. Venter litt med det jeg. 

 

Hvor lenge bør man vente før jeg skal hinte om å møtes? Og hvordan vet man om han ikke bare er interessert i nok en snappekompis i samlingen?

Anonymkode: a9e09...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du mener, men jeg erfarer faktisk at dersom jeg sier nei til å gi bort snapen min så opphører samtalen likevel, er nesten som om gutten blir fornærmet og slutter å prate

Anonymkode: a9e09...614

Ja mange reagerer sånn men da vet du hva de er ute etter. Ikke kone men snapvenn og sexflørt. En god indikasjon som skiller klinten fra hveten. 

Hinte om å møtes? Det er jo bare å spørre rett ut det. 

Anonymkode: 03454...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja mange reagerer sånn men da vet du hva de er ute etter. Ikke kone men snapvenn og sexflørt. En god indikasjon som skiller klinten fra hveten. 

Hinte om å møtes? Det er jo bare å spørre rett ut det. 

Anonymkode: 03454...2f8

Det er sant, tenkte ikke på at det er mange som potensielt bare er ute etter sex, trodde dem bare ble fort fornæmet. Godt å få silt ut grumset.

Siden han spurte om å finne på noe her om dagen så tenkte jeg skulle vente til han foreslår dag, vil ikke virke utålmodig, men mulig jeg spør likevel om det går flere uker.

Anonymkode: a9e09...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...