Gå til innhold

Tips til analleketøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! trenger noen tips om noen har :-)

Jeg har funnet ut at jeg liker å stimulere meg selv analt. Analsex med partner er også godt, men det gir ikke helt den samme stimuleringen, da jeg tror jeg blir enda mer tent når leketøyet har riller på seg f.eks.

Har en butplug, men det gir heller ikke noe mer enn kun spenningen ved å føre den inn 😅 har også et analkjede, men det funker ikke godt nok. 

Finnes det noe leketøy som gir ekstra deilig stimuli ved penetrering ut og inn? Om noen har noen tips? :)

Er kvinne forresten!

Anonymkode: 72a53...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en liten dildo som er mer naturtro?

De fleste buttplugger er liksom ikke ment for å taes ut og inn, de er ment å sette inn og la sitte, kjeder er ment å trekkes ut når man nærmer seg en orgasme.
Du ser det ut fra formen, jo tykkere den er midt på i forhold til den nederste delen, jo bedre vil den sitte.
Så en dildo er bedre egnet om du vil ta den ut og inn...

MEN siden den skal brukes analt er det ekstra viktig å bruke noe i skikkelig silikon, siden alle de andre kunstmaterialene som typisk brukes i dildoer er porøse og faktisk umulig å få helt rene.
Tantus og vixen har gode dildoer, hvilken størrelse du vil ha, er jo egentlig helt opp til deg, etter hvor stort du liker det.
Mine personlige favoritter for analsex er mustang fra vixen og Amor fra Fun Factory (Amor er litt større, men med et markert hode og en svak bøy som fungerer veldig bra for meg.
 

Anonymkode: 24939...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...