Gå til innhold

Tenner du på/ utfører du ass to mouth?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har ikke skjedd og kommer aldri til så skje. Så utrolig mye bakterier vil ikke jeg ha i min munn. Det blir som å stikke sin egen finger i rumpa og suge den ren x4.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Ibanez skrev:

Det har ikke skjedd og kommer aldri til så skje. Så utrolig mye bakterier vil ikke jeg ha i min munn. Det blir som å stikke sin egen finger i rumpa og suge den ren x4.

Og hva er galt med det?

Anonymkode: 08312...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er galt med det?

Anonymkode: 08312...821

Hva er IKKE galt med det? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 19.56, AnonymBruker skrev:

Det er riktig at det er mer risikabelt for en mann å ta en kvinne i baken enn det er for hun å suge han ren etterpå. Alltid er det en risiko for at noe går galt, men i disse tilfellene er sjangsen så liten at det oftest går bra selv om man overser farene.

Anonymkode: b7006...240

At det går som oftest bra er ikke et argument. Det går som oftest bra å kjøre bil uten setebelte på men det er likevel ikke smart å gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd. Gjør det aldri igjen. Vil ikke snakke om det....

Anonymkode: 56bc3...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd overraskende mange jenter som tar initiativ til det. Er vel noe forbudt og tennende ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 16.03, jente 93 skrev:

Men smaker det ikke utrolig ekkelt?! 🤔🤔

Nei. Det smaker pikk. Ble faktisk litt overrasket første gangen jeg gjorde det. Og ja, både han og jeg tenner på det.

Anonymkode: 659a8...b27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri prøvd det og står ikke øverst på ønskelisten over ting jeg ønsker å prøve ut heller .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 3.10, Katten.2.0 skrev:

Har opplevd overraskende mange jenter som tar initiativ til det. Er vel noe forbudt og tennende ved det.

Sier litt om jentene du ligger med. Er ikne du i et fast forhold forresten? Hvorfor driver du da og ligger rundt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Maleficenta said:

Sier litt om jentene du ligger med. Er ikne du i et fast forhold forresten? Hvorfor driver du da og ligger rundt?

'Har' insinuerer fortid. Utover det har vi en relativt åpen løsning, så jeg kunne sikkert gjort det om jeg hadde villet.

Er vel ingen hemmelighet at jeg alltid har søkt med seksuelt eksperimenterende mennesker, uten at deres seksualitet burde være grunn til å dømme dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

'Har' insinuerer fortid. Utover det har vi en relativt åpen løsning, så jeg kunne sikkert gjort det om jeg hadde villet.

Er vel ingen hemmelighet at jeg alltid har søkt med seksuelt eksperimenterende mennesker, uten at deres seksualitet burde være grunn til å dømme dem.

Dømmer ikke per se men er jo litt merkelug å tenne på å smake på det som kommer fra tarmen. Ser ikke helt hva som er seksuelt med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Maleficenta said:

Dømmer ikke per se men er jo litt merkelug å tenne på å smake på det som kommer fra tarmen. Ser ikke helt hva som er seksuelt med det

Det at du selv ikke ser tenningen i det betyr ikke at du må dømme de som gjør det - for det første innlegget ditt var meget dømmende.

Har aldri tatt initiativ til at jentene skal gjøre det (ikke noe nevneverdig mer tennende over det for min del), men jeg elsker når jenter klarer å slippe seg fri og gjøre det de tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det at du selv ikke ser tenningen i det betyr ikke at du må dømme de som gjør det - for det første innlegget ditt var meget dømmende.

Har aldri tatt initiativ til at jentene skal gjøre det (ikke noe nevneverdig mer tennende over det for min del), men jeg elsker når jenter klarer å slippe seg fri og gjøre det de tenner på.

Må ikke men dømmung handler om følelser. Kan ikke styre hva jeg føler om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Maleficenta said:

Må ikke men dømmung handler om følelser. Kan ikke styre hva jeg føler om det

Nei, men du kan styre hva du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nei, men du kan styre hva du sier.

På et anonymt forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Maleficenta said:

På et anonymt forum?

Ja?

Høflighet kan benyttes her òg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Ja?

Høflighet kan benyttes her òg.

Har ikke vært uhøflig mot noen i denne tråden jeg. Må da være lov å mene at man syns noe er rart uten at noen skal bli så sykt såra og vonbroten av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...