Gå til innhold

Tenner du på/ utfører du ass to mouth?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, funginger skrev:

Det er motsatt, han skal ta deg i rumpa for så å stikke pikken rett i munnen på deg etterpå.

Nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Maleficenta skrev:

Æsj syns det høres nasty ut. Ville aldri prøvd det. Fatter ikke menn som tenner på dette. Vilde seriøst kysse dama etterpå? Rumpebakterier er jo de verste bakteriene som er

Men du fatter når damer tenner på det?? 

Anonymkode: ff5f3...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har antistoffer mot sine egne rompebakterier(og virus) så man kan ikke smittes av seg selv så lenge man har et immunforsvar. Det er bare ved diverse parasittinfeksjoner din egen bæsj kan skade deg. Så selv om ATM er sykt ekkelt er det for det meste helt ufarlig.

Anonymkode: b7006...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har antistoffer mot sine egne rompebakterier(og virus) så man kan ikke smittes av seg selv så lenge man har et immunforsvar. Det er bare ved diverse parasittinfeksjoner din egen bæsj kan skade deg. Så selv om ATM er sykt ekkelt er det for det meste helt ufarlig.

Anonymkode: b7006...240

Kilde på det takk

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du fatter når damer tenner på det?? 

Anonymkode: ff5f3...11f

Nei. Jeg er dame og sier det høres nasty ut. Høres det ut som at jeg fatter at damer tenner på det?

Men nå er det oftest menn som vil prøve ut slike ting da..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta said:

Kilde på det takk

Trengs ikke, det er sånn.

Anonymkode: b7006...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trengs ikke, det er sånn.

Anonymkode: b7006...240

Om så er tilfelle hvorfor er det så mange damer som får uvi på grunn av egne tarmbakterier?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

Om så er tilfelle hvorfor er det så mange damer som får uvi på grunn av egne tarmbakterier?

Fordi immunforsvaret har vanskeligheter med å komme til bakterier når de er i urinblæren. Urinveisinfeksjoner pga egne tarmbakterier kan heller ikke spre seg videre i kroppen på egen hånd, det krever en fremmed bakterie.

Anonymkode: b7006...240

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Tenner ikke på noe som har med rumpa å gjøre.

Da er ikke ditt svar velkommen eller overhode interessant for oss andre 🙂 

Anonymkode: 08312...821

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi immunforsvaret har vanskeligheter med å komme til bakterier når de er i urinblæren. Urinveisinfeksjoner pga egne tarmbakterier kan heller ikke spre seg videre i kroppen på egen hånd, det krever en fremmed bakterie.

Anonymkode: b7006...240

Uansett om mannen kjører pikken sin i rumpa på en dame uten kondom så risikerer uansett han å bli syk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

Uansett om mannen kjører pikken sin i rumpa på en dame uten kondom så risikerer uansett han å bli syk

Det er riktig at det er mer risikabelt for en mann å ta en kvinne i baken enn det er for hun å suge han ren etterpå. Alltid er det en risiko for at noe går galt, men i disse tilfellene er sjangsen så liten at det oftest går bra selv om man overser farene.

Anonymkode: b7006...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 19.4.2018 den 19.45):

Da er ikke ditt svar velkommen eller overhode interessant for oss andre 🙂 

Anonymkode: 08312...821

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi immunforsvaret har vanskeligheter med å komme til bakterier når de er i urinblæren. Urinveisinfeksjoner pga egne tarmbakterier kan heller ikke spre seg videre i kroppen på egen hånd, det krever en fremmed bakterie.

Anonymkode: b7006...240

Det stemmer ikke, man kan feks få nyrebekkenbetennelse, så det kan spre seg. Og jo, det er en risiko ved ATM selv om den er veldig liten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Spørsmålet som står i titelen er "Tenner du på/ utfører du ass to mouth?". Et spørsmål som krever et svar. Så i hovedinnlegget så avsluttes det med "Enn du?" enda et spørsmål. Så jeg svarte bare på spørsmålene.
Du må omformuler det og presisere at du kun ønsker svar fra likesinnede som støtter dine meninger. Og ikke et åpent spørsmål som er formulert slik at både ja og nei er et reelt svaralternativ. 

Så den ekle spydigheten din får du spar meg for. Det er din egen feil at du får feil type svar.  

Blablabla. Ligg unna tråden min.

Anonymkode: 08312...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blablabla. Ligg unna tråden min.

Anonymkode: 08312...821

Lol, formuler deg bedre hvis du ikke vil få svar fra folk som er uenige i deg. Litt spesielt at du starter en tråd, lar være å svare på alt som blir skrevet bortsett fra å være spydig og weird mot én bruker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Maleficenta skrev:

Nei. Jeg er dame og sier det høres nasty ut. Høres det ut som at jeg fatter at damer tenner på det?

Men nå er det oftest menn som vil prøve ut slike ting da..

Du skrev du ikke fatter menn som tenner på det. Som om bare menn liker det. Det finnes og damer som liker det. 

Anonymkode: ff5f3...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Det er mye som kan være sexy når andre gjør det, uten at en har spesielt lyst til å gjøre det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tenner på det og praktiserer.

Anonymkode: 757f7...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev du ikke fatter menn som tenner på det. Som om bare menn liker det. Det finnes og damer som liker det. 

Anonymkode: ff5f3...11f

Det er flest menn som liker det. Er sikkert noen damer og men jeg tror helt ærøig mange damer gjør det kun for å glede en kar som maser om å prøve

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...