Gå til innhold

Tenner du på/ utfører du ass to mouth?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Gjør det bare når jeg må, aldri ellers.

Anonymkode: 0c1c3...e58

Må??!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Gjør det bare når jeg må, aldri ellers.

Anonymkode: 0c1c3...e58

Hvorfor i all verden må du det i det hele tatt?🤔

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, fy faen. Analsex er greit, rimming er greit, men ass to mouth, da burde du ha skylla tarmen noe ordentlig først. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men kjæresten gjør det. Gir meg egentlig ingenting utenom å være bitte litt behagelig, men tenker at når han blir såpass gira av det så er det ok iblant :) Var "ekkelt" de første gangene med tanke på bakterier og hvordan magen min ville oppføre seg der og da, men bryr meg ikke så mye nå lengre. 

Anonymkode: 0db7e...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, funginger skrev:

Æsj, fy faen. Analsex er greit, rimming er greit, men ass to mouth, da burde du ha skylla tarmen noe ordentlig først. 

Blir ikke rent uansett

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistenker at mange av de som svarer ikke skjønner helt hva det betyr, du kan kanskje oppdatere innlegget sitt ts? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gjerrigknark skrev:

Hva faen skal jeg oppi rassen til gubben å gjøre? 

Det er motsatt, han skal ta deg i rumpa for så å stikke pikken rett i munnen på deg etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men kjæresten gjør det. Gir meg egentlig ingenting utenom å være bitte litt behagelig, men tenker at når han blir såpass gira av det så er det ok iblant :) Var "ekkelt" de første gangene med tanke på bakterier og hvordan magen min ville oppføre seg der og da, men bryr meg ikke så mye nå lengre. 

Anonymkode: 0db7e...cc9

Hvis du leser littt lenger opp i tråden ser du definisjonen på ATM, her snakker du sikkert om rimming, siden det er han som gjør det og ikke du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, funginger skrev:

Det er motsatt, han skal ta deg i rumpa for så å stikke pikken rett i munnen på deg etterpå.

🤐

Endret av Gjerrigknark
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Gjør det bare når jeg må, aldri ellers.

Anonymkode: 0c1c3...e58

Håper for din skyld at du da MÅ i forbindelse med sm eller bdsm, hvor du er den underdanige og den andre er din master? 

Anonymkode: f3a3a...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men kjæresten gjør det. Gir meg egentlig ingenting utenom å være bitte litt behagelig, men tenker at når han blir såpass gira av det så er det ok iblant :) Var "ekkelt" de første gangene med tanke på bakterier og hvordan magen min ville oppføre seg der og da, men bryr meg ikke så mye nå lengre. 

Anonymkode: 0db7e...cc9

Kjenner du smaken av din egen endetarm? Eller smaker det ingenting? 

Anonymkode: f3a3a...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Håper for din skyld at du da MÅ i forbindelse med sm eller bdsm, hvor du er den underdanige og den andre er din master? 

Anonymkode: f3a3a...381

Men ingen som er submissive i et bdsm-forhold skal måtte gjøre noe de faktisk ikke liker, da. Spesielt når det faktisk kan være dårlig for helsa. Jeg kan like nedverdigende sex men dette blir bokstavelig talt for skittent :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, jente 93 skrev:

Men ingen som er submissive i et bdsm-forhold skal måtte gjøre noe de faktisk ikke liker, da. Spesielt når det faktisk kan være dårlig for helsa. Jeg kan like nedverdigende sex men dette blir bokstavelig talt for skittent :fnise:

For deg ja, men ikke for alle ;) og noen tenner på å gjøre ting man ikke liker, selv om de har en grense, så er det ikke sikkert grensa går på ATM... Har gjort masse jeg ikke liker, men har gjort det fordi jeg liker helheten. Men går aldri over min egen grense. 

Anonymkode: f3a3a...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For deg ja, men ikke for alle ;) og noen tenner på å gjøre ting man ikke liker, selv om de har en grense, så er det ikke sikkert grensa går på ATM... Har gjort masse jeg ikke liker, men har gjort det fordi jeg liker helheten. Men går aldri over min egen grense. 

Anonymkode: f3a3a...381

Det er jeg fullstendig klar over, jeg oppfatta bare ikke "må" som i en d/s-kontekst, så jeg tenkte automatisk at hun svarte på noe annet (siden alle som har svart ja i denne tråden snakker om noe helt annet enn det ta spør om, nemlig rimming). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, jente 93 skrev:

Men ingen som er submissive i et bdsm-forhold skal måtte gjøre noe de faktisk ikke liker, da. Spesielt når det faktisk kan være dårlig for helsa. Jeg kan like nedverdigende sex men dette blir bokstavelig talt for skittent :fnise:

da er du en dårlig sub

Anonymkode: bccaf...45a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

da er du en dårlig sub

Anonymkode: bccaf...45a

Tror du misforstår dersom du tror suben kan tvinges til ting. Hva de skal gjøre/ikke gjøre skal jo avtales på forhånd. Tvangen er jo ikke ekte tvang. Det er jo et spill

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

da er du en dårlig sub

Anonymkode: bccaf...45a

Hahahah ro ned, du er ikke dom hvis du tror suben din skal måtte gjørr ting hun ikke vil, din nisse. Ikke bruk bdsm som en unnskyldning for at du er et shitty menneske som liker å misbruke folk. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Baken har kun en visuell funksjon i sexlivet. Utover å beundre perfekte kurver og former, er det ingenting nyttig en bak kan brukes til for seksuelle formål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...