Gå til innhold

Tenner du på/ utfører du ass to mouth?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg for min del synes det er veldig kinky og deilig in the heat of the moment 🙂 Enn du? 

Anonymkode: 08312...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det det samme som rimming eller en annen teknikk? 

Nei jeg har aldri prøvd det og tenner ikke på det 

Anonymkode: 7165f...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg for min del synes det er veldig kinky og deilig in the heat of the moment 🙂 Enn du? 

Anonymkode: 08312...821

Tror det er det eneste jeg og mannen min ikke har testa ut. Jeg har en sperre der ;) Han tenner på det og det kan nok jeg også, men ikke utføre i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min går alltid og vasker seg først. Han sier at han ikke vil at jeg skal bli syk. Veldig fint at han tenker slik! Så fortsetter vi etterpå.... 

Anonymkode: bbf83...7e0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det nå i helgen. Var deilig og spennende, det. :) Både å gi og å motta. :) Veldig deilig å ha det som oppvarming til analsex. Men nå tenner jo jeg veldig på det som er litt "forbudt" da. Kjenner ikke til mange som liker det, og har bare møtt èn mann som tenner på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Blomsterjente skrev:

Prøvde det nå i helgen. Var deilig og spennende, det. :) Både å gi og å motta. :) Veldig deilig å ha det som oppvarming til analsex. Men nå tenner jo jeg veldig på det som er litt "forbudt" da. Kjenner ikke til mange som liker det, og har bare møtt èn mann som tenner på det.

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med oppvarming til analsex, det blir jo etterpå isåfall?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jente 93 skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med oppvarming til analsex, det blir jo etterpå isåfall?

Ja. Synes det er veldig pirrende å leke litt med tunga først. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomsterjente skrev:

Ja. Synes det er veldig pirrende å leke litt med tunga først. :)

Åja, du mener rimming, altså å leke med munn og tunge der? 😊 Ass to mouth betyr vel å ha analsex for så å gi oralsex rett etterpå, altså å gå rett fra rumpa til munnen til jenta. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sexy og kinky, men jeg er altfor opptatt av hygiene til å gjøre det i praksis 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
14 minutter siden, Blomsterjente skrev:

Prøvde det nå i helgen. Var deilig og spennende, det. :) Både å gi og å motta. :) Veldig deilig å ha det som oppvarming til analsex. Men nå tenner jo jeg veldig på det som er litt "forbudt" da. Kjenner ikke til mange som liker det, og har bare møtt èn mann som tenner på det.

Det er noe helt annet. Da blir det analsex og oralsex, ikke ass to mouth :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Jeg har nok gått fra rumpe til munn uten å være innom en vask først, men ikke som en A2M-lek. Aldri forårsaket bakterielle problemer pga det. Har man et vanlig godt immunsystem fikser man bakterier fra seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj syns det høres nasty ut. Ville aldri prøvd det. Fatter ikke menn som tenner på dette. Vilde seriøst kysse dama etterpå? Rumpebakterier er jo de verste bakteriene som er

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, takk for korreksjon. :) er ikke helt inne i disse uttykkene og betegnelsene, hehe. Rimming er det jeg mener.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Gjør det bare når jeg må, aldri ellers.

Anonymkode: 0c1c3...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Gjør det bare når jeg må, aldri ellers.

Anonymkode: 0c1c3...e58

Når du det egentlig?

Jeg tenner på konseptet, men jeg ville aldri gjort det i virkeligheten.

Anonymkode: e7094...18e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Blomsterjente skrev:

Haha, takk for korreksjon. :) er ikke helt inne i disse uttykkene og betegnelsene, hehe. Rimming er det jeg mener.

Såklart, mente ikke irettesette deg altså, har tatr feil på det selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...