Gå til innhold

Finne mannen i mitt liv. 29, singel og har lyst på barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

ja, har du gjort noen tanker hvorfor dem ikke ville, og er det noen av dem som er single i dag? og bør du justere dine krav? hvor høy er du?

hilsen dypdykk

Anonymkode: f01b4...7e4

Vel, vanskelig å si. Tror vel egentlig det var fordi de ikke følte den rette kjemien. Men har jo hatt dårlige dager hvor jeg har tenkte det er fordi jeg ikke "er bra nok", men horfor ha sex med meg i utgangspunktet da? det må jo ha vært noe der fra ders side... Jeg er 170 høy.

Anonymkode: 21b83...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lykke til med å finne en fra den listen din, ts. :laugh:

Anonymkode: 06d7a...cec

Synes ikke listen til ts er ille. Du har sikkert like mange krav selv, bare på andre områder ;) Det eneste jeg hang meg opp i var høyden til den ene. Hvis det er snakk om noen få cm kortere enn hva hun generelt liker så er det kanskje litt overfladisk, men er det snakk om 10+ så forstår jeg henne.

Anonymkode: c3bd6...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Vel, vanskelig å si. Tror vel egentlig det var fordi de ikke følte den rette kjemien. Men har jo hatt dårlige dager hvor jeg har tenkte det er fordi jeg ikke "er bra nok", men horfor ha sex med meg i utgangspunktet da? det må jo ha vært noe der fra ders side... Jeg er 170 høy.

Anonymkode: 21b83...bd9

3 av dem er i forhold i dag. 

Anonymkode: 21b83...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var disse mennene som ikke ville mer, dessverre....

Anonymkode: 21b83...bd9

Bare å prøve på nytt!

Generelt tror jeg mange menn er opptatt av det samme som deg når det gjelder utdanningsnivå. For min del ble det et absolutt krav (nesten) før jeg møtte min kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Lykke til med å finne en fra den listen din, ts. :laugh:

Anonymkode: 06d7a...cec

Det går sikkert helt fint. Nok av slike menn og ser ingen grunn til at TS ikke skal finne en å bli sammen med. :)

Bare positivt at man har noen krav for hvem man vil få barn med. Tenner hun ikke på lave menn så bør hun ikke kaste bort sin og lave menns tid på noe som aldri vil fungere og man kan ikke klandre noen for å ville ha en trygg økonomi før man får barn. 

Endret av godjenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkverdig hvor stor andel av damer som er opptatt av dette med høyde. Og damer sier ofte at menn er så utseendefikserte... jaja...

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, godjenten skrev:

Det går sikkert helt fint. Nok av slike menn og ser ingen grunn til at TS ikke skal finne en å bli sammen med. :)

Bare positivt at man har noen krav for hvem man vil få barn med. Tenner hun ikke på lave menn så bør hun ikke kaste bort sin og lave menns tid på noe som aldri vil fungere og man kan ikke klandre noen for å ville ha en trygg økonomi før man får barn. 

I det store og hele så er det jo ikke så mange menn med lik eller tilsvarende bakgrunn som TS. I tillegg er det jo vanlig at også kvinner som ikke har TS bakgrunn også ønsker samme type menn. Sagt med andre ord, så ønsker både kvinner med sterk og svakere sosioøkonomisk bakgrunn denne typen menn, noe som fører til at konkurransen om disse mennene øker. 

Anonymkode: 571c9...94d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, vanskelig å si. Tror vel egentlig det var fordi de ikke følte den rette kjemien. Men har jo hatt dårlige dager hvor jeg har tenkte det er fordi jeg ikke "er bra nok", men horfor ha sex med meg i utgangspunktet da? det må jo ha vært noe der fra ders side... Jeg er 170 høy.

Anonymkode: 21b83...bd9

har du noen gang flyttet på deg, eller venter du fortsatt på en riktig der du bor? og hva tenker du om å ta selv med kontakt med noen i din hverdag, uten at du har koblet på en pc og leitet igjennom dating sider. Det er et tips, du begrenser alle dine ressurser om du bruker tiden på en datingside.  

hilsen dypdykk.

Anonymkode: f01b4...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var evig singel hadde jeg følgende krav til kjæreste:

- Like lang utdannelse som meg

- Godt trent, avstod fra alkohol og tobakk

- Høy, mørk, kjekk

- Rolig inneperson i helgene

- God inntekt og god økonomisk sans

- Masse felles interesser

Så møtte jeg en fyr, som jeg kan beskrive som følgende:

- Har bachelor, men fremdeles lavere utdannelse enn meg (sikter mot doktorgrad i økonomi)

- Ikke så godt trent, har ølmage og skikkelig PC-holdning. LANGT mer rotete enn meg og :(

- Ute på byen nesten hver helg

- Har god inntekt, men det var først etter han møtte meg at han begynte å spare i BSU.

- Har kun noen få felles interesser, men begge er veldig samfunnsengasjerte og finner på mye rart som jeg aldri kunne tenke meg å gjøre som singel.

Vi har vært sammen i snart seks år. Poenget mitt er at selv om jeg hadde sinnsykt høye og latterlige(!) forventninger da jeg var singel, så er jeg så utrolig glad for at jeg utvidet horisonten. Jeg og kjæresten deler de samme felles grunnverdiene vi ønsker å ha i et forhold, ellers utfyller vi våre interesser med i forholdet. Kjæresten min var så langt fra den idélle drømmemannen da jeg var singel, men han er den beste kjæresten jeg noensinne har hatt. Verdt et forsøk!

 

Anonymkode: 30324...dc5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er vanskelig å finne noen å dele livet med.

- er omsorgsfull og har gode farsegenskaper.

- ikke ha en som har barn fra før

- høye (minst 185),

- foretrekker normalt pene ansikt.

- en som har prestisjeutdanning som meg selv (f.eks. siving), men det er ikke noe absolutt krav. Men god jobb, utdanning og en OK+ lønn må det nesten være. Vil at mine barn skal ha muligheter for en god og trygg fremtid. 

 

Han siste hadde mye bra med seg (møttes på tinder), men viste seg å være lavere enn jeg så for meg, og jeg kjente derfor ingen tiltrekning.. Veldig synd egentlig..

 

Synes dette er så sårt og vanskelig. Jeg er veldig veldig klar for å bli mor (noe jeg naturligvis ikke sier til datene med en gang!), og vurderer snart å reise til Danmark for å få dette oppfyllt. Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

Altså, den listen i seg selv er ikke nødvendigvis kravstor men noe i måten du utrykker deg på gjør at jeg likevel undrer litt.

Hvordan kan du vite at han har gode farsegenskaper og hva legger du i dette? - hvis han er en god far, hvorfor er det et problem at han har barn? Det er ikke en fasit at alle med barn har kompliserende liv..

Og ikke minst, Siv Ing er IKKE en prestisjeutdanning, bare så det er helt klart... Ikke i dag hvor "kreti og pleti" har en mastergrad eller flere og likevel er arbeidsledig (eller kanskje på grunn av...) Enig i at det er en fordel å ha jobb når man har passert 30 altså, og at man har en form for økonomisk sans som gjør at man har en grei økonomi for seg og sitt - men en god og trygg fremtid for barna dine handler IKKE ene og alene om de punktene, det er en umoden tilnærming slik jeg ser det da det er mange andre ting som er vel så viktig som om han har siv.ing og tjener 500`+ liksom..

Og så da, han var lavere enn du så for deg og derfor uegnet? Hva med å se mennesket foran deg med alle kvaliteter? Det er ikkemange som treffer en mann (via tinder) hvor det er "sug i magen" ved første øyekast hvor han i tillegg viser seg å kunne krysse alle "vil ha boksene" på listen - det er liksom noe "alle vet" som voksen. Så det er noe umodent og kravstort over svarene dine likevel..

Jeg tror hvis eggene og klokken tikker så høyt at du bare skal starte prosessen som alenemor først som sist, for det også tar tid..

 

Anonymkode: 9ada5...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var evig singel hadde jeg følgende krav til kjæreste:

- Like lang utdannelse som meg

- Godt trent, avstod fra alkohol og tobakk

- Høy, mørk, kjekk

- Rolig inneperson i helgene

- God inntekt og god økonomisk sans

- Masse felles interesser

Så møtte jeg en fyr, som jeg kan beskrive som følgende:

- Har bachelor, men fremdeles lavere utdannelse enn meg (sikter mot doktorgrad i økonomi)

- Ikke så godt trent, har ølmage og skikkelig PC-holdning. LANGT mer rotete enn meg og :(

- Ute på byen nesten hver helg

- Har god inntekt, men det var først etter han møtte meg at han begynte å spare i BSU.

- Har kun noen få felles interesser, men begge er veldig samfunnsengasjerte og finner på mye rart som jeg aldri kunne tenke meg å gjøre som singel.

Vi har vært sammen i snart seks år. Poenget mitt er at selv om jeg hadde sinnsykt høye og latterlige(!) forventninger da jeg var singel, så er jeg så utrolig glad for at jeg utvidet horisonten. Jeg og kjæresten deler de samme felles grunnverdiene vi ønsker å ha i et forhold, ellers utfyller vi våre interesser med i forholdet. Kjæresten min var så langt fra den idélle drømmemannen da jeg var singel, men han er den beste kjæresten jeg noensinne har hatt. Verdt et forsøk!

 

Anonymkode: 30324...dc5

er han mye høyere enn deg?

Anonymkode: f01b4...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, vanskelig å si. Tror vel egentlig det var fordi de ikke følte den rette kjemien. Men har jo hatt dårlige dager hvor jeg har tenkte det er fordi jeg ikke "er bra nok", men horfor ha sex med meg i utgangspunktet da? det må jo ha vært noe der fra ders side... Jeg er 170 høy.

Anonymkode: 21b83...bd9

Du er alt for lav.

Mann i prestisjeyrke

Ps. I tillegg til at kvinnen må ha prestisjeyrke, tjene mellom 800k til1,2 mill så må du være perfekt koneemne mhp hjemmet, i tillegg må du være høy, blond og blå øynene. Pluss masse mer som du somer i prestisjeyrke er kvinnediskriminerende.

Anonymkode: 7d65e...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er han mye høyere enn deg?

Anonymkode: f01b4...7e4

OMG

plukk av deg tenårings/ung kvinne kravene...bli voksen.

Der du er i livet nå vil det ta 4-8 år å se lyset, så sant du ikke jobber aktivt med dine problemer. Har hatt venninner som har vært der, og de er ikke så lykkelige i dag. Bare masse bortkastede år. Tilslutt har de skjønt det...

Mann

Anonymkode: 7d65e...8ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lar seg sikkert gjøre, men er greit å være bevisst på at med mindre du går en del opp i alder har du nok veldig sterk konkurranse gitt at kvalitetene du lister opp hos en mann gjerne er veldig ettertraktet blant kvinner, mens de du lister opp for din egen del i veldig mye mindre grad er det for menn. 

Forhåpentligvis har du flere gode kvaliteter å spille på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd å finne noen som er slik som man dikter opp i fantasien. Det er jo ikke umulig å finne en mann som er som på listen din, men jo mer man har på lista, jo vanskeligere blir det å finne noen.

Selv har jeg bare krav om at han får frem følelser i meg, og er økonomisk fornuftig. For jeg har erfart at man kan falle for alt annet enn man hadde sett for seg :)

Hvorfor må han ha høy utdannelse egentlig? Jeg synes samfunnet blir så overfladisk etter hvert at det nesten er trist. Folk er så opptatt av egen fasade at de glemmer helt den virkelige kjærligheten til livet. Det har blitt litt sånn "jeg MÅ skaffe meg en utdannelse som gir status, fordi jeg MÅ få en bra betalt jobb og alle beundrer meg, fordi jeg MÅ vise alle rundt meg hvor flott leilighet og bil jeg har"

Anonymkode: 322ef...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er vanskelig å finne noen å dele livet med. Er en ganske attraktiv dame, har høy utdanning, er slank og sprek, og ganske pen. Har egen leilighet. Jeg ønsker meg barn, og det er derfor viktig at den mannen jeg finner er omsorgsfull og har gode farsegenskaper. Jeg vil heller ikke ha en som har barn fra før, da dette vil komplisere mye for meg. Jeg liker høye (minst 185), velutdannede menn med ting på stell. Trenger ikke være modellpen, naturligvis, men jeg foretrekker normalt pene ansikt. Foretrekker en som har prestisjeutdanning som meg selv (f.eks. siving), men det er ikke noe absolutt krav. Men god jobb, utdanning og en OK+ lønn må det nesten være. Vil at mine barn skal ha muligheter for en god og trygg fremtid. 

Jeg har vært på noen dater, men jeg får liksom aldri følelser. Han siste hadde mye bra med seg (møttes på tinder), men viste seg å være lavere enn jeg så for meg, og jeg kjente derfor ingen tiltrekning.. Veldig synd egentlig..Synes dette er så sårt og vanskelig. Jeg er veldig veldig klar for å bli mor (noe jeg naturligvis ikke sier til datene med en gang!), og vurderer snart å reise til Danmark for å få dette oppfyllt. Men jeg vil jo ha en far til barna mine!! 

Anonymkode: 21b83...bd9

Dette vil ta tid tror jeg....

Anonymkode: 38c8c...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd å finne noen som er slik som man dikter opp i fantasien. Det er jo ikke umulig å finne en mann som er som på listen din, men jo mer man har på lista, jo vanskeligere blir det å finne noen.

Selv har jeg bare krav om at han får frem følelser i meg, og er økonomisk fornuftig. For jeg har erfart at man kan falle for alt annet enn man hadde sett for seg :)

Hvorfor må han ha høy utdannelse egentlig? Jeg synes samfunnet blir så overfladisk etter hvert at det nesten er trist. Folk er så opptatt av egen fasade at de glemmer helt den virkelige kjærligheten til livet. Det har blitt litt sånn "jeg MÅ skaffe meg en utdannelse som gir status, fordi jeg MÅ få en bra betalt jobb og alle beundrer meg, fordi jeg MÅ vise alle rundt meg hvor flott leilighet og bil jeg har"

Anonymkode: 322ef...d68

Takk for viktige ord i denne sammenhengen. 

hilsen dypdykk

Anonymkode: f01b4...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21

Jeg synes det du skriver er greit. Men du må huske på at det finnes mennesker med god lønn og bra jobb uten å ha tatt en utdannelse. Kanskje ikke så mange av dem, men det finnes. Ellers er kravene dine greie. Selv ville jeg nok satt grensen på høyde ned til 180 eller 178.. Men det kommer jo litt an på hvor høy du selv er, hvis du er veldig høy så skjønner jeg du vil ha en over 185, men er du lav, eller under 170, så bør 180 holde altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, anonymjente21 skrev:

Jeg synes det du skriver er greit. Men du må huske på at det finnes mennesker med god lønn og bra jobb uten å ha tatt en utdannelse. Kanskje ikke så mange av dem, men det finnes. Ellers er kravene dine greie. Selv ville jeg nok satt grensen på høyde ned til 180 eller 178.. Men det kommer jo litt an på hvor høy du selv er, hvis du er veldig høy så skjønner jeg du vil ha en over 185, men er du lav, eller under 170, så bør 180 holde altså :) 

hvorfor kan man ikke være like høye? hvor kommer denne greia at mann må være høyere?

Anonymkode: f01b4...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

OMG

plukk av deg tenårings/ung kvinne kravene...bli voksen.

Der du er i livet nå vil det ta 4-8 år å se lyset, så sant du ikke jobber aktivt med dine problemer. Har hatt venninner som har vært der, og de er ikke så lykkelige i dag. Bare masse bortkastede år. Tilslutt har de skjønt det...

Mann

Anonymkode: 7d65e...8ae

Hvilket lys? Skjønte ikke dette jeg 

Anonymkode: d7130...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...