Gå til innhold

Gruer meg til samboer skal på tur...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 4/19/2018 den 11.05, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg har valgt denne mannen, men det viser seg jo gjerne litt lengre ut i forholdet at drikking/damer/flørting kommer med. Jeg har alltid visst at han er en flørtende type/glad type som liker å snakke med damer. (Det var vel det jeg falt for med han). Han er jo sjarmerende.

Men når jeg vet hvordan han er når han drikker, så gjør det så vondt. Innrømmer at jeg er litt sjalu. Ikke hysterisk, men passer litt på.

Jeg ba han om å ringe meg - gjerne på kvelden, så jeg kan få sove den natta. Det måtte han bare se, sa han. Kunne ikke love meg det. De alle skal sove på hotell, det blir servert godt med drikke osv. Vet hvem disse damene er, å har en skikkelig dårlig mage-følelse. Kunne ønske jeg ikke var så nervøs til dette.   

Anonymkode: 9c657...103

Det hadde ikke vært aktuelt for min del. Aldri i verden om jeg ville godtatt damer og flørting når han er sammen med meg! 

For meg har det aldri vært noe problem, for jeg har virkelig satt foten ned der, og det bør du også gjøre!

Anonymkode: 23db4...9e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg underkjenner ikke dine følelser rundt dette. Kanskje han har vært utro, kanskje ikke.

Uansett så forstår jeg ikke folk som orker å være i slike forhold hvor de har det så dårlig og er så usikre - samt at det er et tema at man må be om lov/gi tillatelse til at man skal på jobbtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 19.4.2018 den 11.15, AnonymBruker skrev:

Om vi har ja... har helt siden han skrev deg på denne turen tygd på dette. 

Tror han er lei av å prate om det. Har spurt han om han kan ringe Meg, sende meg mld iløpet av dagen og før han legger seg. Så jeg vet at han havner på sitt rom - alene. Mannen er faktisk litt eldre enn meg, 41år. Ti år eldre enn meg. 

Allikavel så er jeg urolig, til tross han sier at han ikke vil forlate unge/flotte meg. (Sier han)

Anonymkode: 9c657...103

For en patetisk barnegubbe!

Flatfyll, rundpuling og flørting med allt som har puls er noe de fleste festløver og rundbrennere vokser fra seg og legger av seg når de pusher 25-28.

For en idiot! Han må vite hvor engstlig du er og alikevel bryr han seg ikke!? Har ingen gode råd desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde ikke vært aktuelt for min del. Aldri i verden om jeg ville godtatt damer og flørting når han er sammen med meg! 

For meg har det aldri vært noe problem, for jeg har virkelig satt foten ned der, og det bør du også gjøre!

Anonymkode: 23db4...9e0

Det går ikke med stabukken han. Han ville dratt han, uansett. Hjelper lite... 

Anonymkode: 9c657...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Så til han i forrige uke at jeg ville dra ut en tur, men det ville han ikke gå med på.😅 

Han kunne ikke skjønne hvorfor jeg skulle dra ut akkurat når han dro på tur. 

Anonymkode: 9c657...103

DA hadde jeg i hvert fall dratt på tur, akkurat den helgen der! Jeg tror det må til for å skape en balanse i forholdet deres rett og slett. Han må få kjenne på usikkerheten du selv sitter med, for jeg tror desverre han er en av dem som ikke helt klarer å sette seg inn i andres ståsted før han står der selv. Om du nå hadde reist på tur, ville det ha vært viktig for deg å vise han at du storkoser deg, og ikke er «needy» ifht meldinger og samtaler - la han få kjenne på hvordan det er å bekymre seg! Men dette må være et engangsopplegg, for slike straffemetoder er ikke liv laga i det lange løp. Deretter bestiller dere tid hos en familieterapeut, og jobber sammen for å skape tillit og balanse i forholdet deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...