Gå til innhold

kristne kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i kirka - fri menighet. Men opplever det er vanskelig å finne hva som er riktig kode. Men mange kvinner stirret uten ord. 

Riktig kode: "Hvorfor valgte han t-skjorta hvor det står "ASSFUCKER" til nevøens dåp? Disse kirkefremmede folka burde fått noen tips om do's and don'ts før de går i dåp."

Anonymkode: e2ba0...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Nå er det jo du som er den mest fordømmende av oss to da? ;) 

Anonymkode: 2a6f1...18d

Er det dømmende å kalle "høye tanker om seg selv" (noe du erkjenner å ha)for "hovmod"? Siden det er akkurat du som har slike tanker?

Tenker det er best at du slutter med å avspore tråden med dårlig skjult hovering overfor kvinner, kristne såvel som andre. Dette gidder jeg ikke mer. Du svarer jo ikke en eneste gang på noe av det TS lurer på, og alle her har fått med seg hva du mener om kvinner. Skryter gjør du faktisk også om hvor gjevt det er for kristne menn, noe som ikke engang er tema for tråden, men din personlige mening. Hvis det er så gjevt, så er det merkelig at du tilbringer så mye tid på KG av alle steder.

Til TS vil jeg si: det er vanskelig for meg å mene noe om hva de kvinnene du forteller om egentlig vil. Jeg har ikke sett blikkene deres. Forslaget om å gjengjelde blikk med et smil, er kanskje ikke så dumt; for da får du ihvertfall se hvilken respons du får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

altså det jeg ville frem til er hvordan kristne kvinner går frem å flørte på, jeg bare lurte på om det var deres flørte teknikk ved kun å se direkte i deg, selv om du aldri har pratet med dem forut, eller at dem har kanskje fått tips fra andre kvinner? Selv om deres fremtoning i å stirre aldri har for meg blitt erfart som om dem flørter. Men det kan være at jeg har tolket feil. 

 

 

 

 

Anonymkode: c4a71...db1

Jeg tror nok du rett og slett må snakke med disse kvinnene ;) 

Anonymkode: 2a6f1...18d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig kode: "Hvorfor valgte han t-skjorta hvor det står "ASSFUCKER" til nevøens dåp? Disse kirkefremmede folka burde fått noen tips om do's and don'ts før de går i dåp."

Anonymkode: e2ba0...446

:laugh:

Anonymkode: 2a6f1...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ichiko skrev:

Er det dømmende å kalle "høye tanker om seg selv" (noe du erkjenner å ha)for "hovmod"? Siden det er akkurat du som har slike tanker?

Tenker det er best at du slutter med å avspore tråden med dårlig skjult hovering overfor kvinner, kristne såvel som andre. Dette gidder jeg ikke mer. Du svarer jo ikke en eneste gang på noe av det TS lurer på, og alle her har fått med seg hva du mener om kvinner. Skryter gjør du faktisk også om hvor gjevt det er for kristne menn, noe som ikke engang er tema for tråden, men din personlige mening. Hvis det er så gjevt, så er det merkelig at du tilbringer så mye tid på KG av alle steder.

?

Det var da voldsomt som du klarte å trekke mye ut av det jeg har skrevet her! Jeg har skrevet hva som er min erfaring. Den har jeg da vel lov til å ha, eller?

Du driver tilmed og sier hvordan jeg burde bruke tiden min! Det er jo du som er dømmende, les det du selv skriver!

Anonymkode: 2a6f1...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig tror jeg dem ikke kan flørte, og er ute av trening. 

TS

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vite om kristne kvinner ønsker et forhold eller flørter? Har sett noen kvinner stirre på meg uten ord, og det er noen som jeg aldri har pratet med forut. Flørter dem? Er dem interessert? 

Anonymkode: c4a71...db1

Hvis de bare stirrer, så flørter de ikke. Det universelle flørteblikket er slik: Se den du er interessert i rett inn i øynene, slå deretter blikket ned. Hev så blikket igjen, og møt blikket til den andre. Så hvis de ser på dg på denne måten, så flørter de. Senker de blikket uten å titte på deg igjen etterpå, så flørter de ikke. Det flørteblikket jeg beskrev ledsages i noen kulturer av knising og skjule ansiktet i hendene, men det gjelder ikke overalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hulderen skrev:

Hvis de bare stirrer, så flørter de ikke. Det universelle flørteblikket er slik: Se den du er interessert i rett inn i øynene, slå deretter blikket ned. Hev så blikket igjen, og møt blikket til den andre. Så hvis de ser på dg på denne måten, så flørter de. Senker de blikket uten å titte på deg igjen etterpå, så flørter de ikke. Det flørteblikket jeg beskrev ledsages i noen kulturer av knising og skjule ansiktet i hendene, men det gjelder ikke overalt.

Takk for fantastisk beskrivelse! Er det par forhold eller date modus hun vil ha først da? :)

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fantastisk beskrivelse! Er det par forhold eller date modus hun vil ha først da? :)

Anonymkode: c4a71...db1

Der kan jeg ikke hjelpe deg, det er individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gjerrigknark skrev:

De kristne er en gjeng gjerrigknarker&fattigfolk💸

betyr det at du er kristen? det står iallfall du kaller deg for gjerrigknark. 

Anonymkode: c4a71...db1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Hulderen skrev:

Der kan jeg ikke hjelpe deg, det er individuelt :)

hvor mange selv erfarte erfaringer har du på det grunnlaget. Holdt det for deg den ene gangen?

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 13.41, AnonymBruker skrev:

hvor mange selv erfarte erfaringer har du på det grunnlaget. Holdt det for deg den ene gangen?

Anonymkode: c4a71...db1

Det er bare en gang jeg selv helt bevisst har testet ut flørteblikket.

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror det er forbudt å flørte i kristne miljøer, tror jeg kommer til å flørte utenfor kirkeveggen. Men det er sikkert flere historier hvordan flørten på gikk uten at noen fikk med det seg. 

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stirring er nok bare at de tilfeldigvis hviler blikket der og ikke registrerer hva dem ser på engang.  Jeg er direkte og oppsøker den jeg vil bli kjent med, evn er det en jrg omgås mye som f eks i oppgangen på skolen polerer jeg litt først med å gi sexy blikk, smile og snu meg etter han, da er det ingen tvil om at jeg er interessert. Gir ikke noen diffuse tegn 

Anonymkode: baa76...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

tror det er forbudt å flørte i kristne miljøer, tror jeg kommer til å flørte utenfor kirkeveggen. Men det er sikkert flere historier hvordan flørten på gikk uten at noen fikk med det seg. 

Anonymkode: c4a71...db1

Nei, det er ikke forbudt å flørte i kristne miljøer.

Anonymkode: 48930...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎19‎.‎04‎.‎2018 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Stirring er nok bare at de tilfeldigvis hviler blikket der og ikke registrerer hva dem ser på engang.  Jeg er direkte og oppsøker den jeg vil bli kjent med, evn er det en jrg omgås mye som f eks i oppgangen på skolen polerer jeg litt først med å gi sexy blikk, smile og snu meg etter han, da er det ingen tvil om at jeg er interessert. Gir ikke noen diffuse tegn 

Anonymkode: baa76...593

Veldig behagelig og trygt, tror du hadde sjarmert meg i senk altså.

 

TS

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stirring med et uttrykk som ts oppfatter som interesse, mens de egentlig viser vantro og frykt? De syns de ser djevelen på høylys dag. Ikke sikkert at det er positivt, ts. 

Anonymkode: a15e5...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stirring med et uttrykk som ts oppfatter som interesse, mens de egentlig viser vantro og frykt? De syns de ser djevelen på høylys dag. Ikke sikkert at det er positivt, ts. 

Anonymkode: a15e5...c29

det har hendt det også, og det oppfatter jeg ikke som neste kjærlighet. Dessuten når sønnen var langt borte så kom Far han i møte. Det er kanskje ikke akkurat det du opplever når du treffer på kristne. 

 

TS

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 19.4.2018 den 13.36, Gjerrigknark skrev:

De kristne er en gjeng gjerrigknarker&fattigfolk💸

Takk, takk

 

Endret av Fru Uperfekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...