Gå til innhold

kristne kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan vite om kristne kvinner ønsker et forhold eller flørter? Har sett noen kvinner stirre på meg uten ord, og det er noen som jeg aldri har pratet med forut. Flørter dem? Er dem interessert? 

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at de er kristne de som stirrer?

Uansett, kristne kvinner er som absolutt alle andre kvinner, noe bare flørter og andre ønsker forhold. Er du interessert i å bli bedre kjent med henne, så ta kontakt. Om ikke, så overse stirringen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er som andre kvinner ja. Men stirre? Det høres litt ubehagelig ut. En stirrer ikke på folk. Kanskje du bare skal gjengjelde et blikk å smile? Så ser du jo fort om det blir gjengjeldt. Derfra kan du jo prøve og innlede en samtale? 

Anonymkode: 0d390...366

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mrs.Under skrev:

Hvordan vet du at de er kristne de som stirrer?

:laugh:

5 minutter siden, Mrs.Under skrev:

kristne kvinner er som absolutt alle andre kvinner

Det stemmer da ikke! Hovedvekten av kristne kvinner i Norge er mer konservative og tradisjonelle enn sine ikke-religiøse medsøstre. 

Dessuten har man som mann en fordel i et kristent miljø, da det oftere er kvinnene som må kjempe om mannens gunst, i motsetning til i andre miljøer. Men husk! Det som gjelder i kristne miljøer er ekteskap, ikke sex.

Anonymkode: 2a6f1...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var leder på en konfirmant leir en gang. Det samme var datteren til presten som var med. Hun var naturligvis hyperkristen. Vi ble godt kjent med hverandre den helga å endte opp meg å knulle hver kveld etter vi hadde fått ungdommen i seng. Så de er helt som andre jenter, ja...

Anonymkode: 04144...150

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvordan vet han at de er kristne?

Vel... min datter hører stadig at hun er kristen (selv om hun ikke er det), fordi hun har lys hud og blond hår og blå øynene, i motsatt de de som har brunn hud og mørke hår, for de er muslimer, men... hun er 6 og går i 1.klasse og de som sier det, er også førsteklassinger. Men TS er sikkert litt eldre og skulle vite bedre :)

 

Endret av evelynn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var leder på en konfirmant leir en gang. Det samme var datteren til presten som var med. Hun var naturligvis hyperkristen. Vi ble godt kjent med hverandre den helga å endte opp meg å knulle hver kveld etter vi hadde fått ungdommen i seng. Så de er helt som andre jenter, ja...

Anonymkode: 04144...150

Man er ikke naturligvis hyperkristen bare fordi far er prest. Dere var begge med på konfirmasjonsleiren, du var i tillegg leder. Det er vel som politikere, kan jeg tenke meg. Tar ansvar, mens målet er å få knulle?

Dessuten burde det kreves litt større logiske evner av en leder enn at man generaliserer fra seg selv til alle andre.

Anonymkode: 2a6f1...18d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mrs.Under skrev:

Hvordan vet du at de er kristne de som stirrer?

Uansett, kristne kvinner er som absolutt alle andre kvinner, noe bare flørter og andre ønsker forhold. Er du interessert i å bli bedre kjent med henne, så ta kontakt. Om ikke, så overse stirringen.

Jeg var i kirka - fri menighet. Men opplever det er vanskelig å finne hva som er riktig kode. Men mange kvinner stirret uten ord. 

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke naturligvis hyperkristen bare fordi far er prest. Dere var begge med på konfirmasjonsleiren, du var i tillegg leder. Det er vel som politikere, kan jeg tenke meg. Tar ansvar, mens målet er å få knulle?

Dessuten burde det kreves litt større logiske evner av en leder enn at man generaliserer fra seg selv til alle andre.

Anonymkode: 2a6f1...18d

Hun var også leder! Er ikke bare bra med leseferdighetene til folk her iblant.

Anonymkode: 0d390...366

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg var i kirka - fri menighet. Men opplever det er vanskelig å finne hva som er riktig kode. Men mange kvinner stirret uten ord. 

Anonymkode: c4a71...db1

Kristne kvinner er som normale menn andre steder. De må kjempe om gunsten.

(Velkommen til vår verden, menn stirrer også. Ingen av oss vet hvorfor!)

Anonymkode: 2a6f1...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun var også leder! Er ikke bare bra med leseferdighetene til folk her iblant.

Anonymkode: 0d390...366

Har ingenting med saken å gjøre, og det var ikke deg jeg spurte uansett. 

Anonymkode: 2a6f1...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var leder på en konfirmant leir en gang. Det samme var datteren til presten som var med. Hun var naturligvis hyperkristen. Vi ble godt kjent med hverandre den helga å endte opp meg å knulle hver kveld etter vi hadde fått ungdommen i seng. Så de er helt som andre jenter, ja...

Anonymkode: 04144...150

😄😄😄😄

Anonymkode: 46871...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

:laugh:

Det stemmer da ikke! Hovedvekten av kristne kvinner i Norge er mer konservative og tradisjonelle enn sine ikke-religiøse medsøstre. 

Dessuten har man som mann en fordel i et kristent miljø, da det oftere er kvinnene som må kjempe om mannens gunst, i motsetning til i andre miljøer. Men husk! Det som gjelder i kristne miljøer er ekteskap, ikke sex.

Anonymkode: 2a6f1...18d

Dette er nok ren ønsketenking fra din side, tror jeg.

2 minutter siden, Fenixs said:

Selv om de stirrer, så er ikke det et tegn på at de er kristne.

:hoho: Dagens! Tusen takk!

Anonymkode: 6734d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kristne kvinner er som normale menn andre steder. De må kjempe om gunsten.

(Velkommen til vår verden, menn stirrer også. Ingen av oss vet hvorfor!)

Anonymkode: 2a6f1...18d

Så normale menn finnes altså andre steder enn i de kristne miljøer? Det tror jeg deg på. Selv opplever jeg at det er mer likhet mellom både kristne og ikke-kristne kvinner.

P.S. Den måten du bruker uttrykket "kjempe om gunsten"... Hvor høye tanker har du egentlig om deg selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er nok ren ønsketenking fra din side, tror jeg.

Anonymkode: 6734d...381

Du kan tro hva du vil. I mellomtiden godter de kristne mannfolkene seg ;) 

9 minutter siden, Ichiko skrev:

Så normale menn finnes altså andre steder enn i de kristne miljøer? Det tror jeg deg på. Selv opplever jeg at det er mer likhet mellom både kristne og ikke-kristne kvinner.

P.S. Den måten du bruker uttrykket "kjempe om gunsten"... Hvor høye tanker har du egentlig om deg selv?

Veldig høye. Jeg er heldigvis ikke normal. 

Anonymkode: 2a6f1...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan tro hva du vil. I mellomtiden godter de kristne mannfolkene seg ;) 

Veldig høye. Jeg er heldigvis ikke normal. 

Anonymkode: 2a6f1...18d

Hovmod står for fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ichiko skrev:

Hovmod står for fall.

Nå er det jo du som er den mest fordømmende av oss to da? ;) 

Anonymkode: 2a6f1...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså det jeg ville frem til er hvordan kristne kvinner går frem å flørte på, jeg bare lurte på om det var deres flørte teknikk ved kun å se direkte i deg, selv om du aldri har pratet med dem forut, eller at dem har kanskje fått tips fra andre kvinner? Selv om deres fremtoning i å stirre aldri har for meg blitt erfart som om dem flørter. Men det kan være at jeg har tolket feil. 

 

 

 

 

Anonymkode: c4a71...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...