Gå til innhold

Date før et halvmaraton...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal løpe et halvmaraton om en uke. Etter å ha slitt mye med selvfølelsen etter vonde brudd og avvisninger opprettet jeg en tinderprofil. Flere vil treffe meg. Men jeg føler meg ikke klar for dette før halvmaratonet er over. For dating gir meg litt psykisk stress i kroppen. Hva mener dere? Er det forståelig at jeg ønsker å vente til halvmaratonet er over? 

Anonymkode: bee7a...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal løpe et halvmaraton om en uke. Etter å ha slitt mye med selvfølelsen etter vonde brudd og avvisninger opprettet jeg en tinderprofil. Flere vil treffe meg. Men jeg føler meg ikke klar for dette før halvmaratonet er over. For dating gir meg litt psykisk stress i kroppen. Hva mener dere? Er det forståelig at jeg ønsker å vente til halvmaratonet er over? 

Anonymkode: bee7a...b81

Har det litt samme som deg. Skal løpe et løp veldig snart og i tillegg har jeg eksamensperiode. Jeg har jo selvfølgelig møtt noen nå som gjør at alt blir bare tull.

Jeg også blir kjempe stresset av dating, samtidig som det er veldig enkelt og sitte å dagdrømme om han istede for å lese på eksamen. Han er noe å satser på, men akkurat nå føler jeg at alt går skjeis🙈

Uansett er jo ikke første møtet med en kaffe så ille, jeg føler det mye værre etter 3 dates🙈

Anonymkode: ea448...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Gud skyld vent med date! Idretten må gå foran nå, hvorfor tenke på en date som ikke gikk bra i forveien mens man løper.

Anonymkode: fe2f4...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For Gud skyld vent med date! Idretten må gå foran nå, hvorfor tenke på en date som ikke gikk bra i forveien mens man løper.

Anonymkode: fe2f4...3ea

Tenker på det samme. Det blir helt feil å date rett før et så langt løp. Det er en uke igjen til løpet, men det som kan skje er at hvis jeg går på en date som ikke går bra nå så ødelegger det løpet for meg. Et halvmaraton krever så mye psyke, itillegg til fysikk. Det skal ikke mye til for at løpet blir ødelagt. Å løpe 21.1 km, og tenke på en date som gikk dårlig itillegg er et slit uten sidestykke. Jeg velger å vente til løpet er over. 

Anonymkode: bee7a...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...