Gå til innhold

Hvor mange her er i åpent forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av de mange svarene i tråd om utroskap om at man ikke bør fortelle i tilfelle de har åpent forhold. La oss se hvor vanlig det er. Jeg personlig kjenner ingen som er i åpent forhold. 

Anonymkode: b72f2...800

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner ingen i åpne forhold, tror ikke d er en sunn løsning.. 

Anonymkode: 78f98...5a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper jeg ikke kjenner noen, iallfall så tolker jeg det som at mange klarer å skille mellom privat liv og yrke. Jeg ville brutt vennskapet brått om jeg fikk vite om det.

Anonymkode: 1656d...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen . I min krets er alle "normale og gammeldagse" .

Anonymkode: 3f6d3...d7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke, men min søster har alltid hatt åpne forhold. 

Anonymkode: a9945...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GulSol
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

håper jeg ikke kjenner noen, iallfall så tolker jeg det som at mange klarer å skille mellom privat liv og yrke. Jeg ville brutt vennskapet brått om jeg fikk vite om det.

Anonymkode: 1656d...934

Altså, hæ? Du ville brutt et vennskap om du visste at vedkommende var i et åpent forhold? Hva har dette med privatliv og yrke å gjøre? 

Jeg er i et åpent forhold. Åpenheten er her, men ingen av oss har tatt "nytte" av den enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker said:

håper jeg ikke kjenner noen, iallfall så tolker jeg det som at mange klarer å skille mellom privat liv og yrke. Jeg ville brutt vennskapet brått om jeg fikk vite om det.

Anonymkode: 1656d...934

Ville du brutt vennskapet ditt om vennen din hadde andre venner?

For de i åpne forhold kan de elske flere mennesker, på samme måte som du kan være glad i og like være sammen med flere venner. 

Anonymkode: 8a7b3...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ville du brutt vennskapet ditt om vennen din hadde andre venner?

For de i åpne forhold kan de elske flere mennesker, på samme måte som du kan være glad i og like være sammen med flere venner. 

Anonymkode: 8a7b3...d0c

Ender dette ofte med at man forelsker seg i andre damer/menn man har sex med, så gjør man det slutt med den man har et åpent forhold med? Nysgjerrig!

Anonymkode: dd460...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 7. året. Eneste som funker for oss. Verken jeg eller partner synes det er nok med en enkelt sexpartner.

Anonymkode: aafda...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjære utroskapsforkjempere, tråden har stått i en halv dag, og antallet på de som lever i åpent forhold er 1,5 (hun som har åpent forhold, men aldri har sex med andre, har det bare i teorien). Så det er ikke akkurat VANLIG, slik at det er usannsynlig at en gift person som ligger med andre er i åpent forhold. 

Anonymkode: b72f2...800

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kjære utroskapsforkjempere, tråden har stått i en halv dag, og antallet på de som lever i åpent forhold er 1,5 (hun som har åpent forhold, men aldri har sex med andre, har det bare i teorien). Så det er ikke akkurat VANLIG, slik at det er usannsynlig at en gift person som ligger med andre er i åpent forhold. 

Anonymkode: b72f2...800

2,5, ikke 1,5.

Anonymkode: b72f2...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kjære utroskapsforkjempere, tråden har stått i en halv dag, og antallet på de som lever i åpent forhold er 1,5 (hun som har åpent forhold, men aldri har sex med andre, har det bare i teorien). Så det er ikke akkurat VANLIG, slik at det er usannsynlig at en gift person som ligger med andre er i åpent forhold. 

Anonymkode: b72f2...800

Jeg er gift og i et åpent forhold  ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ender dette ofte med at man forelsker seg i andre damer/menn man har sex med, så gjør man det slutt med den man har et åpent forhold med? Nysgjerrig!

Anonymkode: dd460...a3b

Nei. De finnes ulike typer åpent forhold, noen har en kjæreste og ONS. Andre har flere faste kjærester. I et åpent forhold forstår man uansett forskjellen på forelskelse og kjærlighet, man er som regel flink på å snakke med sin partner eller partnere. Det er ikke sånna t med en gang man er nyforelsket og har sex med en ny person, så forlater man den man allerede er i forhold med. 

Anonymkode: 8a7b3...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ingen . I min krets er alle "normale og gammeldagse" .

Anonymkode: 3f6d3...d7a

Det vet du egentlig ikke 😉

Anonymkode: 0d9c3...8fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til at jeg kjenner tre par som også lever åpent. Men swinger også.

Anonymkode: aafda...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kjenner noen og bryr meg ikke om jeg så gjør det for det angår ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei takk , det kunne jeg aldri vært, og kjenner heller ingen som er. Vet om en som hevdet han var det, men det var bare unnskyldningen for at ingen skulle legge seg opp i utroskapet hans. Var på festen hvor det ble avslørt for dama, i en helt vennlig tone "Ja så spennende at dere har åpent forhold, da får dere jo utforsket må være fint å være så trygge på hverandre blabla"-stilen, og dama visste INGENTING om den "ordningen" for å si det sånn.

Anonymkode: 9ed09...0b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i et åpent forhold, fungerte bra for oss to. Kunne godt tenkt meg det igjen, men samboer et av den gamle sorten :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av de mange svarene i tråd om utroskap om at man ikke bør fortelle i tilfelle de har åpent forhold. La oss se hvor vanlig det er. Jeg personlig kjenner ingen som er i åpent forhold. 

Anonymkode: b72f2...800

Dersom dei har et opent forhold, så skjønner jeg ikke hvorgor det å informere om utroskap vil gjøre noe fra eller til?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg et åpent forhold, men dog bare for meg.

Anonymkode: 07b2d...574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...