Gå til innhold

Skal sende han en pakke med klær, legge med trusa mi også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Gjerrigknark skrev:

For en grisete tråd. Hvem i all verden gjør sånt med trusa si? Bare gjerrigknarker&fattigfolk💸 som sender trusa si full av guffe til en pervers gammal gubbe (jeg tror trådstarter er Stringtrusemannen, han gamle grisen også tidligere kalt Tiger1974)

Haha nei huff er heldigvis ikke en pervers gammal gubbe eller "stringtrusemannen" (personlig bruker jeg mest hotpants, men vet at typen syns g-streng er sexy) , men trusetrådene her inne har nok gitt meg litt inspirasjon i tilegg til den Insider episoden og div "vixen"hovedrolledame filmer. Jeg syns helt klart det er perverst at folk møter fremmede menn å gir de trusene sine!!!, men tenkte at hvis det er så mange menn som tenner på dametruser, så kanskje det kunne være en litt sexy overraskelse å sende en kjæreste man lengter etter sex med :) 

 

Anonymkode: f29db...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei huff er heldigvis ikke en pervers gammal gubbe eller "stringtrusemannen" (personlig bruker jeg mest hotpants, men vet at typen syns g-streng er sexy) , men trusetrådene her inne har nok gitt meg litt inspirasjon i tilegg til den Insider episoden og div "vixen"hovedrolledame filmer. Jeg syns helt klart det er perverst at folk møter fremmede menn å gir de trusene sine!!!, men tenkte at hvis det er så mange menn som tenner på dametruser, så kanskje det kunne være en litt sexy overraskelse å sende en kjæreste man lengter etter sex med :) 

 

Anonymkode: f29db...047

For all del send det du vil for meg, men not my cup of cum bare🥛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei huff er heldigvis ikke en pervers gammal gubbe eller "stringtrusemannen" (personlig bruker jeg mest hotpants, men vet at typen syns g-streng er sexy) , men trusetrådene her inne har nok gitt meg litt inspirasjon i tilegg til den Insider episoden og div "vixen"hovedrolledame filmer. Jeg syns helt klart det er perverst at folk møter fremmede menn å gir de trusene sine!!!, men tenkte at hvis det er så mange menn som tenner på dametruser, så kanskje det kunne være en litt sexy overraskelse å sende en kjæreste man lengter etter sex med :) 

 

Anonymkode: f29db...047

Uff nei.

Jeg er dame, men ville ikke blitt glad for å fått en godt brukt boxer i posten fra min kjære. Da heller gode ord på diverse chat og på telefon. Jeg blir nok mindre tent på han av å få tilsendt en brukt truse, dessverre.

 

Anonymkode: b2577...769

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Et befal kan når som helst dra å kjøpe boksere selv.  Er faktisk en del i slutten av 20-årene pga at de har utdannelse eller kompetanse som forsvaret trenger.

Anonymkode: a5821...445

Ja, da er de VAB. Vernepliktig akademisk befal. 

Anonymkode: 4f75c...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff nei.

Jeg er dame, men ville ikke blitt glad for å fått en godt brukt boxer i posten fra min kjære. Da heller gode ord på diverse chat og på telefon. Jeg blir nok mindre tent på han av å få tilsendt en brukt truse, dessverre.

 

Anonymkode: b2577...769


Nei en boxer i posten fra han hadde ikke gitt meg noe heller, men det virker som det er veldig anderledes for menn da?

Setter pris på alles svar det må jeg bare få si, uansett om dere er positive eller negative til ideen! For jeg syns jo det er ganske merkelig og rart selv, har bare fått inntrykk av at menn syns det er sexy liksom, når det til og med finnes menn som betaler fremmede damer for det! :S Og i den tråden så skrev jo veldig mange jenter at de lett hadde solgt trusa si for penger til en fremmed mann (kunne aldri jeg gjort) , og da tenkte jeg kanskje det er vanligere enn jeg tror dette truse greiene?

Har i allefall lagt fra tanken om å sende en med utflod, æsj vet ikke hva jeg tenkte på! Men det er jo det man får inntrykk av at er det tennende for menn, med det. Men det er vel fetisjmennene. Skrev jo også at jeg var redd for at det var ekkelt.

Men en ren truse med parfymelukt og lukten av meg, kan kanskje gi et lite smil?

Anonymkode: f29db...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Gjerrigknark said:

For en grisete tråd. Hvem i all verden gjør sånt med trusa si? Bare gjerrigknarker&fattigfolk💸 som sender trusa si full av guffe til en pervers gammal gubbe (jeg tror trådstarter er Stringtrusemannen, han gamle grisen også tidligere kalt Tiger1974)

Er nok ikke noen damer som tenker på å sende en truse med utflod i nei.

Anonymkode: 2f3ad...e4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Nei en boxer i posten fra han hadde ikke gitt meg noe heller, men det virker som det er veldig anderledes for menn da?

Setter pris på alles svar det må jeg bare få si, uansett om dere er positive eller negative til ideen! For jeg syns jo det er ganske merkelig og rart selv, har bare fått inntrykk av at menn syns det er sexy liksom, når det til og med finnes menn som betaler fremmede damer for det! :S Og i den tråden så skrev jo veldig mange jenter at de lett hadde solgt trusa si for penger til en fremmed mann (kunne aldri jeg gjort) , og da tenkte jeg kanskje det er vanligere enn jeg tror dette truse greiene?

Har i allefall lagt fra tanken om å sende en med utflod, æsj vet ikke hva jeg tenkte på! Men det er jo det man får inntrykk av at er det tennende for menn, med det. Men det er vel fetisjmennene. Skrev jo også at jeg var redd for at det var ekkelt.

Men en ren truse med parfymelukt og lukten av meg, kan kanskje gi et lite smil?

Anonymkode: f29db...047

Håper du legger merke til de som sier nei også, eller i det minste er klar over at han kan synes det er stusslig. Pleier han å like at du er seksuelt aggressiv?

Anonymkode: 9ee5e...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke noen damer som tenker på å sende en truse med utflod i nei.

Anonymkode: 2f3ad...e4e

Tror ikke jeg heller, annet enn de som er i beita for raske penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper du legger merke til de som sier nei også, eller i det minste er klar over at han kan synes det er stusslig. Pleier han å like at du er seksuelt aggressiv?

Anonymkode: 9ee5e...65e

Ja selvfølgelig, jeg overveier og setter pris på alle svarene, det er jo nettopp derfor jeg opprettet tråden for å høre hva vanlige folk syntes , tilfelle ideen min bare var hjernevasket av fetisjtråden (og svarene i den) og tv programmer som har vist det!
Hadde aldri engang vurdert det om det ikke var for det, og syns jo det er en sær ting selv, men siden det i det siste har virket som at mange liker det så kunne det likegjerne bare være jeg som hadde fordommer og ikke fått med meg at det var vanlig/sexy. Er jo derfor jeg spør :) 

Nei jeg er ikke spesielt seksuelt aggressiv og han liker best når han må ta iniativet og "jobbe" litt for å få meg til sengs, men siden november har vi ikke hatt jevnlig sex pga han er der

Anonymkode: f29db...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig, jeg overveier og setter pris på alle svarene, det er jo nettopp derfor jeg opprettet tråden for å høre hva vanlige folk syntes , tilfelle ideen min bare var hjernevasket av fetisjtråden (og svarene i den) og tv programmer som har vist det!
Hadde aldri engang vurdert det om det ikke var for det, og syns jo det er en sær ting selv, men siden det i det siste har virket som at mange liker det så kunne det likegjerne bare være jeg som hadde fordommer og ikke fått med meg at det var vanlig/sexy. Er jo derfor jeg spør :) 

Nei jeg er ikke spesielt seksuelt aggressiv og han liker best når han må ta iniativet og "jobbe" litt for å få meg til sengs, men siden november har vi ikke hatt jevnlig sex pga han er der

Anonymkode: f29db...047

Ok. Er bare redd du skal brenne deg på å gjøre ting fordi de er "vanlig/sexy", og særlig hvis dette ikke er noe som ligger naturlig for deg å gjøre (slik det med utflod kunne tyde på :sjokkbla:). Både menn og kvinner er svært forskjellig. Hva med å heller forsøke å finne ut hva akkurat han og akkurat du fantaserer om?

Anonymkode: 9ee5e...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han det han spør etter. Ikke noe annet

Anonymkode: ab598...14f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer han ikke å kjøpe sokker og undertøy selv?

Anonymkode: d0128...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da er de VAB. Vernepliktig akademisk befal. 

Anonymkode: 4f75c...f8d

Langt i fra. Ingenører, ambulanserbeidere, rørleggere osv blir ofte tvunget inn de også. Som vab må du ha minst tre år på universitet eller høgskole.

Anonymkode: a5821...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer han ikke å kjøpe sokker og undertøy selv?

Anonymkode: d0128...b35

Det gjør han sikkert, men han har nå spurt meg om jeg kan gjøre det så da gjør jeg det :) Har måttet handle for han før også når han var hos meg, og til og med jeg som må pakke bagen hans når han skal dra for han syns sånt er så styr og kjedelig :P
Det var egentlig jeg som spurte om han trengte noe, for jeg sa at jeg nettopp hadde vært ute å shoppet og fikk litt dårlig samvittighet når jeg fortalte det til han, så da spurte jeg om han trengte noe nytt tøy selv, og da sa han ja faktisk noen t shirts de begynner å bli slitt, og kanskje noen boxere, så sa jeg at jeg skulle kjøpe det. Det er min måte å prøve å ta vare på han på og være omtenksom kjæreste kanskje, selvom han fint kunne klart det selv.

Anonymkode: f29db...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Synes ts høres ut som ei herlig jente med et åpent sinn. Denne tråden viser hvor forskjellige vi alle er, kanskje spesielt jenter og gutter. Lurt av deg å spørre ts, tror du ble en del klokere av mange gode svar fra helt forskjellige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS igjen her ! Det virker som at det er guttene som sier ja, og kvinnene som sier nei ?
Jeg syntes også det både var sært, kleint og rart, kanskje småekkelt til og med, eller hvertfall rart. Men så fikk jeg inntrykk av at det var noe mange menn kunne like (fra andre tråder og tv serier/dokumentarer) , og man går jo litt utenfor komfortsonen for kjæresten sin. :ninuskapus: Vil jo være sexy for han og pirre han litt, for det er jeg ikke så god på til vanlig når vi er sammen.

Jeg begynte å like ideen ganske godt selv, og smiler av at han også smiler av at jeg har tenkt sånn,at det kanskje kan være stas for han ,  men jeg har ikke bestemt meg enda,  for jeg vet jo ingenting om han faktisk vil like det eller syntes det er rart/sært/kleint, så må kjenne litt på magefølelsen om hvordan jeg vil fremstille meg selv for han og setter pris på alle som svarte som kan hjelpe meg å vurdere om jeg skal gjøre det eller ikke!

Anonymkode: f29db...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, The Kitten skrev:

Ideen er etter beste fall klein etter min mening. 

Verden består av alle slag, også kjedelig kvinner.

Anonymkode: f422a...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.4.2018 den 6.59, AnonymBruker skrev:

 

 

Takk for svar fra dere gutta og :) Så dere stemmer for nyvasket og ren, eller brukt og ren/uten utflod men muligens noe lukt? 

Har dere truse fetisj eller er dere helt vanlige menn som bare syns dette kunne vært sexy/artig å få fra dama siden det var lenge siden sist? :)

Anonymkode: f29db...047

Æææ, så jævla nasty. Hadde dama mi gjor det, hadde hun ikke vært dama mi lenger. Jeg er da ikke interessert i hennes truser med lukt.

Anonymkode: b1b33...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Nei... åh.. at du må spørre om sånt! 

Nei, du sender ikke truser i posten. Han ba om klær - send hans klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...