Gå til innhold

Skal sende han en pakke med klær, legge med trusa mi også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker kun seriøse svar. Kjæresten min jobber borte i militæret og har spurt om jeg ikke kan sende han noen t shirts og boxere, så jeg tenkte å kjøpe nytt. Spørsmålet er skal jeg legge ved g-strengen min også som en liten gave? Han har ikke noe trusefetisj eller noe såvidt meg bekjent, men synes alle menn det kan være sexy eller i det minste en gøyal overraskelse fra kjæresten? Som viser at jeg tenker på han :) Skal den isåfall være ren og nyvasket, eller nybrukt uten utflod, eller med utflod? Syns menn det er usexy med størknet utflodspor, eller er det det som gjør at de syns det er sexy? Da mener jeg vanlige menn ikke bare de som har fetisj  for sånt.

Hva syns guttene her inne og hva tenker dere andre jentene, kunne du gjort det og tror du han hadde likt det?

Han er 27 år forresten og vi har vært sammen i to år men jeg har aldri gjort noe sånt og alltid hivd trusene rett i vaskemaskinen for at han ikke skal se de tilfelle han syns det er ekkelt. 

Hilsen en som har fått ideen etter trusetråden her på forumet og så på tv om de som likte brukte truser :P

Anonymkode: f29db...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nybrukt med bremsespor

Anonymkode: 00967...747

Nei det gjør jeg ikke. Jeg ønsker svar fra vanlige menn ikke fetisj menn. 

Anonymkode: f29db...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke min kjæreste hadde satt pris på noe slikt. Ser for meg at de andre på rommet kunne funnet på skyte strikk med trusen når han åpnet pakken. Og om han ikke har tenning på brukte truser, så er jo vitsen borte uansett.

Legg heller med en koselig brev, bilde av dere to, en pocketbok i favoritt sjangeren og litt snacks eller godteri om du vil legge noe ekstra i pakken.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vet du ikke dette selv? Kjenner du ikke typen din? 

Anonymkode: 8e807...583

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal han med trusen? Lukte på den? Bruke den? 

Min hadde nok ikke ville hatt trusen min.legg heller ved et sexy polaroidbilde eller utskrevet bilde til han.

Anonymkode: 52cf2...b1a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Tror ikke min kjæreste hadde satt pris på noe slikt. Ser for meg at de andre på rommet kunne funnet på skyte strikk med trusen når han åpnet pakken. Og om han ikke har tenning på brukte truser, så er jo vitsen borte uansett.

Legg heller med en koselig brev, bilde av dere to, en pocketbok i favoritt sjangeren og litt snacks eller godteri om du vil legge noe ekstra i pakken.

Det kommer ikke til å skje at han åpner pakken rundt andre, det skal jeg advare han om :P Han har eget rom :)

Ja det er det.., jeg aner ikke om det er noe han vil sette pris på og smile av eller bare syntes er kleint og rart, eller i verstefall til og med ekkelt! Men har liksom sett på romantiske action filmer at dama, en skikkelig vixen, f.eks kaster trusen sin på mannen på hotellrommet før de skal ha sex, og andre filmer at guttene plukker opp trusa til skolens hotteste, også var det den Insider dokumentaren om de som likte brukte dametruser nylig på Tv, og denne uka trusetråden her på forumet :P Så da får jeg litt inntrykk av at det er sånn som kanskje alle menn liker litt?? 

Skal sende han bilder, brev og sjokolade også som du foreslår :)

Anonymkode: f29db...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke til å skje at han åpner pakken rundt andre, det skal jeg advare han om :P Han har eget rom :)

Ja det er det.., jeg aner ikke om det er noe han vil sette pris på og smile av eller bare syntes er kleint og rart, eller i verstefall til og med ekkelt! Men har liksom sett på romantiske action filmer at dama, en skikkelig vixen, f.eks kaster trusen sin på mannen på hotellrommet før de skal ha sex, og andre filmer at guttene plukker opp trusa til skolens hotteste, også var det den Insider dokumentaren om de som likte brukte dametruser nylig på Tv, og denne uka trusetråden her på forumet :P Så da får jeg litt inntrykk av at det er sånn som kanskje alle menn liker litt?? 

Skal sende han bilder, brev og sjokolade også som du foreslår :)

Anonymkode: f29db...047

Jeg hadde satt pris på en sånn gave, såfremt g-strengen hadde vært ren. En med utlod hadde ikke vært så stas. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe trusefetisj selv, men gjør du noe litt gøyalt ut av det, så spiller ikke det noen rolle. Fest en lapp på den og skriv «gleder meg til du kommer hjem. Møter deg truseløs, for den har jo du». Det hadde ihvertfall jeg syntes var morsomt. Helst en ren en, om han ikke har gitt inntrykk av at han ønsker noe annet:)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville syntes det var morsomt og sexy. Når man er mye borte så er det fint med slike «minner» 😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kåt av å bare lese idéen din jeg 😄 hadde jeg satt pris på, siden har har sitt eiet rom så kan du legge med bilde av puppene eller ta bilde av rumpa din med g-strengen på. 

Anonymkode: 0ee43...405

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ArneAnd skrev:

Jeg hadde satt pris på en sånn gave, såfremt g-strengen hadde vært ren. En med utlod hadde ikke vært så stas. 

 

10 minutter siden, Påkrevd skrev:

Jeg har ikke noe trusefetisj selv, men gjør du noe litt gøyalt ut av det, så spiller ikke det noen rolle. Fest en lapp på den og skriv «gleder meg til du kommer hjem. Møter deg truseløs, for den har jo du». Det hadde ihvertfall jeg syntes var morsomt. Helst en ren en, om han ikke har gitt inntrykk av at han ønsker noe annet:)

 

Takk for svar fra dere gutta og :) Så dere stemmer for nyvasket og ren, eller brukt og ren/uten utflod men muligens noe lukt? 

Har dere truse fetisj eller er dere helt vanlige menn som bare syns dette kunne vært sexy/artig å få fra dama siden det var lenge siden sist? :)

Anonymkode: f29db...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt må den være brukt med utflod. Hva er poenget med en vasket truse?

Anonymkode: ab96a...bed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, frekvens skrev:

Jeg ville syntes det var morsomt og sexy. Når man er mye borte så er det fint med slike «minner» 😊

 

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble kåt av å bare lese idéen din jeg 😄 hadde jeg satt pris på, siden har har sitt eiet rom så kan du legge med bilde av puppene eller ta bilde av rumpa din med g-strengen på. 

Anonymkode: 0ee43...405

Spørsmålet i posten over gjelder til dere to også, gikk litt surr i quotinga! 

Anonymkode: f29db...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller to kommentarer opp siden en akuratt rakk å poste i mellom :)

Anonymkode: f29db...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen fetish på truser nei. Synes bare det er sexy at hun tenker i de baner selv.

Trusen må være ren men kan godt lukte henne😊 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er merkelig skrudd sammen.. truse fra dama = sexy.  Truse fra dama med bilder av ditt og datt = bikker over på vulgært men fremdeles sexy altså. Jeg liker å bruke fantasien også

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar fra dere gutta og :) Så dere stemmer for nyvasket og ren, eller brukt og ren/uten utflod men muligens noe lukt? 

Har dere truse fetisj eller er dere helt vanlige menn som bare syns dette kunne vært sexy/artig å få fra dama siden det var lenge siden sist? :)

Anonymkode: f29db...047

For meg er det idéen som høres hyggelig ut. Har ingen behov for utflod. Men en lapp, som sagt, og kanskje en dæsj av en parfyme du ofte bruker hadde fått igang tankene;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ville gjort, var å tatt på meg trusa, og bh, tatt noen bilder av meg selv, og lagt i pakken. Han syns du er sexy, ellers hadde han ikke vært med deg. 

Da har han noe å se på, og kan savne deg. Ta gjerne bildene uten ansikt. Litt pirrende:) 

Ok, han kan få slikt på tlf osv, men i papirform blir det en liten twist. Garantert suksess!;)

Anonymkode: 3dbd3...a50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...