Gå til innhold

M


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann, 27, som til tider kan slite med å komme under samleie. Dette spesielt når alkohol er involvert, men også uten. Eller, det kan ta veldig lang tid.

Når jeg har sex med samme jente over lengre tid, blir jeg vant til dem både fysiologisk og psykisk, og kommer lettere. Jeg snakker i denne tråden om jenter jeg har begrenset sex med.

Jeg opplever at - noen - jenter, ikke alle, nærmest legger hele kvinneligheten sin i å få en mann til å komme. Jeg blir veldig lei meg og ganske frustrert når disse jentene ikke kan bare skjønne at jeg ikke alltid kommer. Dette bidrar til at jeg i stor grad trekker meg unna en del jenters seksuelle tilnærmelser.Jeg opplever mye stress tilknyttet sex, fordi mange jenter forventer at alt skal "fungere". Føler nesten at det er noe feil med meg. 

Jeg elsker sex, jeg bare kommer ikke hver gang! Hvorfor er dette så vondt for noen jenter?

Anonymkode: 1f275...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor det er så vondt for mange jenter, skal jeg fortelle deg. Det er fordi vi siden vi begynte å ha sex har vært vant til at det eneste som var viktig med sexen var at mannen skulle komme. Aldri oss. Aldri har vi erfart at gutten/mannen har vært opptatt av at vi skulle komme. Så vi tenker at hvis mannen ikke kommer, da er det noe virkelig galt med OSS, som ikke er deilig nok etc. Og ikke at det er noe galt med gutten/mannen. 

Mulig noen har motsatt erfaringer, men jeg vet iallefall at det er slik for veldig, veldig mange jenter. Inkludert meg og mine venninner. 

Anonymkode: 5a62e...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det er så vondt for mange jenter, skal jeg fortelle deg. Det er fordi vi siden vi begynte å ha sex har vært vant til at det eneste som var viktig med sexen var at mannen skulle komme. Aldri oss. Aldri har vi erfart at gutten/mannen har vært opptatt av at vi skulle komme. Så vi tenker at hvis mannen ikke kommer, da er det noe virkelig galt med OSS, som ikke er deilig nok etc. Og ikke at det er noe galt med gutten/mannen. 

Mulig noen har motsatt erfaringer, men jeg vet iallefall at det er slik for veldig, veldig mange jenter. Inkludert meg og mine venninner. 

Anonymkode: 5a62e...b95


Såååååå sant!!!!

Anonymkode: efa72...964

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...