Gå til innhold

Den følelsen....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, står man å ser på at partneren sin mister følelser for deg, så gjør man drastiske grep og setter seg ikke bare ned og syntes synd på seg selv å ser den forsvinne. Såklart skal man under hele forholdet jobbe for å bevare det, og ikke bare når partner er i ferd med å miste følelser, men når det skjer så tar man hvertfall en prat sammen og forbedrer de områdene som savnes og seg selv.

Anonymkode: 40209...f9b

Når en kvinne har mistet følelsene for en mann, er all endringen han gjør til det positive, for seg selv, og når han skal ut på nye jaktmarker. Hun snur ikke uansett. 

 

Så å ta grep, og trene etc er smart det, men ikke gjør det for at den du elsker skal elske deg tilbake. Gjør det for å være fristende for hun som kommer etter.

Anonymkode: 90848...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

jeg prøvde flere ganger over lengre tid, men jeg vsr bare i veien for henne. Hun satt i sofaen å så tomt ut i luften. Eneste svaret jeg fikk var «vet ikke» «kanskje»... hun ga meg ikke noe som jeg kunne bygge på. Men jeg gav ikke opp av den grunn. Hun reiste på vennindeturer, jeg førte over 5-10.000kr til henne så hun kunne shoppe så mye hun ville, vasket huset hele tiden, lå alltid frampå med klesvask, tok med meg barnet når hun ville hvile, låg ellers nedpå gulvet å leket med barnet så hun fikk se serie på tv, laget middag osv. Hun fikk alt servert på gullfat av meg. Men med en gang jeg tok opp temaet så låste hun seg fullstendig. Overtalte henne til psykolog og det gjor hun, men da hun kom fra psykologen så brukte hun det for alt det var verdt. Vet ikke hva hun sa der, men da skulle hun ha fri så og så lenge i uken fra oss til å finne på ting alene, jeg skulle ikke sette krav til henne osv. 

Så fortell meg.... hva gjor jeg feil?

Anonymkode: 30a13...efa

Det du gjorde feil var å la henne bestemme over deg. Aldri la en kvinne endre deg, fikk deg heller ei som er glad i deg som du er!

Anonymkode: 67057...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mass skrev:

Jeg tenker bare la dem gå. Jeg hadde aldri kjempet for kjærligheten til noen og kommer det "konkurranse" så trekker jeg meg. Jeg kjemper ikke om menn og bruker hvertfall ikke opp det beste i meg selv på mennesker som ikke fortjener det.

Enig. Misfornøyde folk er noen  negative vesener man bare må holde seg langt unna.

Anonymkode: 67057...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...