Gå til innhold

Noen med drømmedagbok og/eller vil dele en drøm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har drømmedagbok, men har ikke skrevet i den siden januar fordi det har skjedd så mye siden da som har gjort at jeg ikke har hatt tid. Uansett tok jeg den opp i dag og disse helt syke drømmene jeg har hatt kom litt tilbake til meg. Jeg ønsker å dele og håper andre også vil det: 

Øyeoperasjon 

Det ene øyet mitt fungerte ikke så en dame med asiatisk utseende sa hun kunne operere det (transplantere). Hun forklarte hvordan man skulle transplantere på en måte som ikke ødela øyet jeg hadde fra før ved å liksom lage et hull på hver side av øyet. så vi gikk på sykehuset for å hente utstyr og da hadde jeg allerede fått på meg sterile hansker og fått en stålbolle med et øye oppi fra damen ved parkeringsplassen til kjøpesenterer, og så var sykehuset selve kjøpesenteret, så når jeg gikk inn på kjøpesenteret var det liksom et sykehus på innsiden. På sykehuset møtte jeg en lege som bare åpnet mange tablettbokser og drysset dem i armkroken min siden hendene mine var opptatt med å holde øyet. Det var tydeligvis meningen jeg skulle ta disse tablettene før transplantasjonen. Men plutselig gikk det over til en annen situasjon der det var en gate i oppoverbakke og der satt hun asiatiske damen (det var hun som er skuespilleren i designated survivor) i en bil med en mann i en annen bil som stod helt ved siden av og så skulle hun operere han eller noe, men plutselig lå hun i i førersetet hans bil og hadde mange sår og blod, men hun var bevisst så når politiet kom sa hun at det ikke var han som hadde gjort det, og det virket som om at politiet trodde han hadde gjort det. Jeg fikk inntrykk av at denne mannen var kriminell fra før. 

:fnise: Dette er det sykeste og minst sammenhengende jeg har lest. 

Anonymkode: eda83...057

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har faktisk en bok jeg skriver alle drømmene mine i siden jeg drømmer så ofte. 

Men noen av de mest rare må vel være:

Jeg og familien min var på landet. Det var veldig dyster stemning og grått i lufta. Alle sto på en brygge mens den ene onkelen min sto på kanten med en tykk bok som han leste av. Jeg kan ikke ta igjen om det var bibelen eller noe med kristendommen å gjøre. Men jeg hadde inntrykk av at dette var en begravelse. Hvem det var for, vet jeg ikke. 

I midten av seremonien kommer en overnaturlig diger blekksprut og tar tak i noen av oss (jeg er en av dem) og drar oss ned i sjøen. Vi ble dratt langt ned og når jeg åpnet øynene mine så det ut til å være en forlatt elgammel gruve. Det var skjeletter som var der nede, enda ikke råtnet helt bort. Alle var lenket til metal som tydelig indikerte at de var slaver som hadde jobbet i gruven. 

Veldig uklart hva som hendte etterpå. Men jeg og en til kom oss til slutt vekk og vi løpte i mørket til et hus og gjemte oss. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har også jeg hatt en av disse 'bortført av aliens' drømmene, gitt.... i denne uka her. 

Jeg lå og kavet og var fortvilet fordi jeg visste aliens var kommet for å ta meg og mannen min ut av sengene våre. Jeg prøvde å få advart mannen min, men jeg hadde søvnparalyse og klarte ikke å si noe høyt. Så prøvde jeg å vekke meg selv opp fra paralysen,  ved å fokusere på å blunke, men nei, satt fortsatt 'fast'. Våkna til slutt etter jeg vet ikke hvor lenge og hadde vondt i ryggen. 

Det er visst et vanlig drømmesymbol, og handler muligens om at hjernen skremmer seg selv pga. angst under paralysen. Men i går googlet jeg dream of alien abduction og nå kommer jeg i hvert fall ikke til å få sove.. :phaedra:

Opplever søvnparalyse innimellom, og som oftest kommer jeg meg ut av dem, men har aldri drømt om aliens før (jeg så dem ikke), så det var nå litt sært. Rådet er vistnok å prøve å være fryktløs og møte drømmesymbolet, så, får se om jeg klarer det. 

Anonymkode: 0a5b9...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer masse hele tiden, og jeg elsker det. Har skrevet ned noen av dem. Har et bilde jeg sendte til noen venner av meg for en stund siden, for syntes at drømmen var så sykt random da jeg leste den på nytt i ettertid. 

 

dinosaurdrøm.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Krakk skrev:

Jeg drømmer masse hele tiden, og jeg elsker det. Har skrevet ned noen av dem. Har et bilde jeg sendte til noen venner av meg for en stund siden, for syntes at drømmen var så sykt random da jeg leste den på nytt i ettertid. 

 

dinosaurdrøm.png

De dinosaurene... jeg kunne ikke å unngå å tenke at de hørtes ut til å representere en eggcelle og en sædcelle... som du prøvde å koble sammen.. ✌️

Anonymkode: 0a5b9...bff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømt at hurtigruta går på grunn, folk hopper over bord. Var en smal sjø,  med fjell på begge sider 🤔

krigsfly som kom innover Norge, på vinga sto det  4 tall, sikkert dato. Men jeg glemte å skrive det ned 😢

Drømt at vannstanden økte voldsomt, og at jeg sto på verandaen til pappa å fiska 😅 

Det skulle komme en h***** storm, og ødelegge mye ! Da snakker vi skikkelig storm, slik vi aldri har opplevd. 

Anonymkode: 992b8...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en drøm som har brent seg fast som jeg drømte for noen år siden:

Jeg var i en skog der jeg så en gruppe menn som plaget en slange. Jeg gikk bort for å hjelpe slangen, og så at det var en stålorm og at den hadde sluppet halen. Jeg var redd de hadde skadet ormen så jeg stod og så på den, og da forvandlet den seg til en mann.

Mannen hadde hvit hud som var nesten gjennomsiktig, rødt hår og knall grønne øyne, og plutselig var vi i stua i leiligheten min og jeg prøvde å forføre han. Han var imidlertid helt uinteressert i meg, men han var så vanvittig vakker at jeg klarte ikke holde meg unna han, så  jeg ga meg ikke og brukte alle triks jeg kunne for å få han til sengs.

Plutselig sitter vi nærmere hverandre og har mindre klær på. Han tar hånda mi og legger den på en tatovering han har på innsiden av låret. Den er sort og ligner på en "tribal", og når jeg tar på den føler jeg at dette er Satans merke og at denne "mannen" egentlig ikke er et menneske men et redskap for djevelen selv. Akkurat som at Jesus sitter ved Guds høyre side, sitter dette vesenet ved djevelens høyre side, og han er kommet for å ta sjelen min. Jeg føler et enormt mørke mens jeg har hånda på tatoveringen, liksom et uendelig, svart, svart hav og jeg syns det er merkelig at jeg kan liksom romme dette inni meg, for det er så stort, og så mørkt. Jeg innser også at dette vesenet vil ikke ha sex med meg, han har rett og slett ikke evnen til seksuell tiltrekning, da han er helt kald og har ingen følelser i det hele tatt. Jeg skjønner at han kommer til å drepe meg, men det er for sent å redde seg unna.

Jeg våkner idèt han stikker tunga inn i munnen min og bak i halsen og treffer et punkt forbi ganen min. Jeg slost for ikke å dø og vånker med et gisp. Jeg er helt fullstendig livredd når jeg våkner selvsagt, men siden det ikke vil hjelpe å gå noen steder sovner jeg igjen etter en stund.

Det rare er at jeg er ikke religiøs så jeg skjønner ikke hva det med djevelen var for noe. Det skal sies at jeg var på den tiden helt fullstendig utslitt av en jobb jeg hadde og møtte veggen like etterpå. Jeg følte det som jeg var iferd med å miste meg selv. Så kanskje underbevisstheten min viste meg det ved å skape dette vesenet som var iferd med å ta sjelen min. Eller....

Anonymkode: 4f6ac...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Drømt at hurtigruta går på grunn, folk hopper over bord. Var en smal sjø,  med fjell på begge sider 🤔

krigsfly som kom innover Norge, på vinga sto det  4 tall, sikkert dato. Men jeg glemte å skrive det ned 😢

Drømt at vannstanden økte voldsomt, og at jeg sto på verandaen til pappa å fiska 😅 

Det skulle komme en h***** storm, og ødelegge mye ! Da snakker vi skikkelig storm, slik vi aldri har opplevd. 

Anonymkode: 992b8...b04

Pleier du å være sanndrømt?

Anonymkode: 4f6ac...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...