Gå til innhold

Mads Hansen


AneKS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han virker som en bra fyr, ja :) Ikke bare med tanke på dette med at han stiller spørsmål ved hun silikondama

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, The Kavorka skrev:

Han virker som en bra fyr, ja :) Ikke bare med tanke på dette med at han stiller spørsmål ved hun silikondama

Enig! Og at han skjermer barnet sitt fra SoMe gir han enda en stjerne i min bok! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Banænie skrev:

Hvem er Det? 

Fotballspiller på Mjøndalen, med i Spårtsklubben i VG

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Mads Hansen! Herlig og morsom fyr! Sportsklubben har gitt meg mange latterkramper 😂👍🏻 Spesielt den siste med slangen i studio 😂

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Maskopi skrev:

Enig! Og at han skjermer barnet sitt fra SoMe gir han enda en stjerne i min bok! 

Ja, følger han på instagram, og jeg trodde han var ungkar helt til jeg leste her for noen dager siden at han hadde både dame og unge. Syns det er helt fantastisk at han har helt klart å unngå å bruke ungen sin i SoMe. Mange som burde lært av han:)

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så bra at han tar ett oppgjør mot dette kropspresset.. At noen bloggere føler seg støtt av dett for nå bare være.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, terteskjell skrev:

Er så bra at han tar ett oppgjør mot dette kropspresset.. At noen bloggere føler seg støtt av dett for nå bare være.

Helt enig. Kropps og utseendepresset i dag er helt vilt. Visse bloggere gjør det bare verre. Så tommel opp for han 👍

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Maskopi skrev:

Enig! Og at han skjermer barnet sitt fra SoMe gir han enda en stjerne i min bok! 

Har han barn? Woow, det har jeg ikke fått med meg, så dét skal han isåfall ha kudos for.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke kroppspresset han fokuserer på? det er hykleriet til toppbloggerene, som ved en post sier at mobbing er galt men lar kommentarfeltet sitt flyte over med meget grov hets av andre personer. Ref hotel paradise drama. Eller at en blogger skriver om det fryktelige kroppspresset og samtidig reklamerer for en krem ikledd bare undertøy med puppene og rumpa på vift.

 

Jeg synes han er en viktig motkraft til bloggverdenen, og han er veldig morsom.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er en mobber. Jeg er ganske nøytral i saken om operasjoner. Og at Isabel har gjort en feil, når du tok disse operasjoene; iallefall rumpa, er jo klart.

Men dette har hun innrømt, har man dårlig selvtillit, så ille at det går utover livskvaliteten din, skjønner jeg at folk gjør det. Men det Mads og mange andre gjør nå, er å knuse det lille hun fikk. Det er ikke bra. Skal ikke bruke statusen sin til å lære unge at det er greit å mobbe, fysisk, psykisk, nett eller ikke nett. Og det er det han gjør nå.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lollipop90 skrev:

Han er en mobber. Jeg er ganske nøytral i saken om operasjoner. Og at Isabel har gjort en feil, når du tok disse operasjoene; iallefall rumpa, er jo klart.

Men dette har hun innrømt, har man dårlig selvtillit, så ille at det går utover livskvaliteten din, skjønner jeg at folk gjør det. Men det Mads og mange andre gjør nå, er å knuse det lille hun fikk. Det er ikke bra. Skal ikke bruke statusen sin til å lære unge at det er greit å mobbe, fysisk, psykisk, nett eller ikke nett. Og det er det han gjør nå.

Enig i at noen av uttalelsene om Raads rumpe kunne vært tonet ned litt, men samtidig trenger vi sånne som Mads som både viser og forteller jenter at man ikke nødvendigvis blir vakrere av å operere seg. Det virker som om at Mads er ekstremt selvironisk ut i fra hva han legger ut om seg selv på insta, og derfor kanskje ikke tenker over at andre som ikke er like selvironisk, eller som er veldig sårbar, opplever det han legger ut som mobbing. Jeg syntes også litt synd i Raad da det sto på som verst, og hun la ut en gråtevideo på insta fordi hun overhodet syntes det var greit det Mads la ut, i tillegg til at hun virket å være den eneste i mediaNorge som må svare for operasjonene sine når det faktisk er andre bloggere som er minst like ille som henne. Uansett, når jeg ser hva hun godkjenner av kommentarer på sin blogg synes jeg ikke synd i henne likevel. Likevel må man ta hensyn til følelsene til folk som opplever seg hengt ut og mobbet, og det mener jeg Mads har gjort. Han har så absolutt tonet ned dette med å vise Raad sine opererte kroppsdeler, og derfor vist at han tar hensyn til hennes følelser. Derfor vil jeg ikke kalle det Mads holder på med for mobbing. 

Bilder Raad, og andre opererte bloggere som Sophie Elise, viser av seg selv, fremmer ofte de opererte delene i sexy positurer. Mads blir da motvekten oppi dette her, og viser til at opererte rumper ikke nødvendigvis gir folk en mer sexy og finere rumpe enn man allerede har. Og det tror jeg veldig mange jenter (og gutter) trenger. 

Endret av Kinder
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ssophie skrev:

Mads Hansen er ingen mobber. Han påpeker bare bloggeres ansvar når det gjelder hvordan de tjener penger. Toppbloggen sraad.blogg.no har skaffet seg posisjon ved å forherlige og normalisere kosmetiske operasjoner og inngrep. Det er slik bloggen har blitt en millionbedrift. Senest i slutten av januar var det et innlegg med tittelen "Nå åpner jeg meg om min neste operasjon" (http://sraad.blogg.no/1516565398_n_pner_jeg_meg_om_min_neste_operasjon.html) der bloggeieren igjen forsterket skjønnhetshysteriet og bidro til å skape et kroppspress som er ufattelig farlig for hennes følgere. Likevel uttaler hun seg nå som om hun aldri har frontet operasjoner og inngrep, og at hun utelukkende snakker om medaljens bakside til sine følgere. Det er ren løgn. 

 

Hva privatpersonen Isabel Raad har operert og ikke, er det ingen som har noe med. Men hvordan toppbloggen sraad.blogg.no bruker disse inngrepene til å tjene penger på unge leseres usikkerhet, er av offentlig interesse. Og man er ingen mobber når man tar til orde for at denne bloggeren er blant de verste forbildene vi har her til lands. Bevis: https://imgur.com/EcBy9WY

Det er å mobbe, når man latterligjør hennes kroppsdeler, da spesielt rumpa hennes. Når innlegg han legger ut, blir slettet felere ganger, men sender de rett ut igjen, så er jo det såppass støtende at det fjernes.

Kan si hva du vil, men akkurat i dette har du feil. Om han snakket mer generelt, og ikke latteligjør kroppen hennes, hadde det være noe annet. Men han velger å gjøre det på den "humoristiske" måten, og vi er over til mobbing. Når han sikter inn på en person.

Skjønner hvorfor han vil ut med dette, men gjør det på en mer voksen måten. Like dårlig forbilde denne karen, som henne da. Lærer at det er lov å mobbe, over nett, så lenge man har en god grunn? Spar meg.

Det han sier, gjør, og viser, gjør til at hundrevis, sikkert mer, kommenterer med veldig støtende, sårende og ødeleggende. 

Ja, hun har valgt yrket sitt osv. Men det får være grenser for hvor mye pes og hat hun skal få, for en feil hun gjorde. 

Sliter selv med en del psykiske ting. Men jeg vil nevne anoreksien/bulimien. For uansett hvor tynn jeg har vært eller hvor feit, så har jeg følt meg stygg og ekkel. jeg har vært sykelig tynn, og jeg har vært sykelig feit. Og jeg tror nok om jeg hadde hatt penger til det da jeg var veldig stor, hadde jeg nok betalt for operasjoner. Men problemet er at jeg hadde følt meg bra ei stund, og så hadde jeg begynt å slanke meg igjen. Eller som noen jeg kjenner som nå må ha operasjoner, helst til alt. De har blitt avhengig, og det er ikke bra.

Poenget mitt er at mange av disse som gjør dette, sliter med noe psykisk.

 Mads bør be følgerne hans slutte med mobbingen de gjør når de kommenterer!

 

 

Endret av Lollipop90
ville ha med mer
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...