Gå til innhold

ONS med fyr som har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke skriv til hun. Dette har du ikke noe med. 

Det var en ons.

Anonymkode: fae97...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skriv til hun. Dette har du ikke noe med. 

Det var en ons.

Anonymkode: fae97...b3b

Lær deg forskjellen på hun/henne.  Ikke skriv til henne. Fint om du kunne skrive elemtær norsk, får du gir råd om ting du ikke skjønner.

Han hadde ons med henne uten kondom, og det er nok ikke første gangen han gjør slike ting. Det er bra for forloveden hans å få vite sannheten om han før hun er etablert med hus, barn og en notorisk utro ektemann som smitter henne med klamydia, gonoré, HPV, syfilis, herpes og HIV (Aids).

Endret av Tba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ønsket å vite det. Hva med deg TS? Man gjør jo helst mot andre, slik man vil at andre skal gjøre mot en selv. Høyst tvilsomt at så unge mennesker i etableringsfasen har et åpent forhold, det er nok heller sjeldent. 

Anonymkode: 0b544...927

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill og la meg slippe å få en slik beskjed.. Det ruinerer forholdet vårt.. Barna, boforhold... Alt det trygge.. Akkurat nå har vi en krise i familien, og hvis min samboer hadde hatt behov for å møte ei annen ei på fest, så ok.. Men la meg slippe å vite det. La meg få leve i håpet og troen om at alt er bra.. Mine psykiske problemer er ikke lett for han. Hvorfor skal folk ha sånn behov for å sladre om alt?? Legge seg borti.. Nei, jeg vil. Ikke vite.. 

Anonymkode: 9ad7a...c4a

Sorry Mac, vi andre er ikke villig til å bedras på det groveste for å skåne deg fra din egen virkelighet. 

Anonymkode: 0b544...927

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...