Gå til innhold

ONS med fyr som har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, FrodeF skrev:

Hvilke kjønnssykdommer har du siden han risikerer å bli smittet? 

Du er ufin.

Og du får lese hva vi som syns hun skal fortelle har som argumenter. Du projiserer. Ikke tro at alle tenker som deg, for sånn er det nødvendigvis ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bedre å vite. Fortell det til dama før hun gifter seg eller får barn med idioten.

Anonymkode: d4fc9...d90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært en helt jævlig melding å få, men jeg hadde satt pris på å få vite hvilken fyr jeg var sammen med så jeg ikke forpliktet meg mer med han. Vær forsiktig hvordan du formulerer deg, ha i bakhodet at dette er veldig vondt for henne. Ville lagt til at dere ikke brukte kondom, så hun sjekker seg for sykdommer. Det burde du gjøre også og slutte å ha ons uten kondom, det er risikosport. 

Anonymkode: c4df2...a23

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler litt om det moralske ansvaret jeg føler at jeg har

TS 

Anonymkode: c6084...07c

Hvis du har sånn voldsomt høy moral, - hvorfor ligger du med folk du ikke kjenner da?

Eller hvorfor spør du ikke menn du ligger med om du har kjæreste?

Neste gang du skal ligge med en fremmed, - skal du spørre da før eller etter at du ligger med han?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på byen på fredag. Møtte en fyr som bor langt unna den byen jeg bor i og var ute i. Han var kun i byen den helga. Vi lå sammen hjemme hos en tredjepart som vi var på nach hos. Begge var fulle. Han kom inni meg to ganger og vi brukte ikke kondom.

Jeg fant han på Facebook i dag, og det viser seg at han har kjæreste som han har vært sammen med siden 2014, minst... tror kanskje de er samboere også. Jeg hadde INGEN anelse om dette da jeg hadde sex med han. En del av meg mener jeg bør si ifra til dama hans. En annen del av meg vil ikke ødelegge et potensielt sterkt og stabilt forhold, dette var som sagt bare et one night stand i fylla. Jeg velger å tro at dette var et feilsteg fra han, og at det aldri har skjedd før og heller aldri vil skje igjen. Samtidig kan det hende at dette er en episode av flere, og at dama absolutt burde få vite det. Men vil ikke være den som slipper «bomben».

I tillegg er han 29 år, og jeg ser for meg at de har planer om etablering og barn... selv er jeg bare 20 år  

Har vært inne på tanken om å kontakte han først for å høre hva han tenker. Venninnene mine sier at jeg skal sende en melding til dama først og fremst. 

Trenger noen råd :) og kanskje noen forslag til hva jeg evt bør skrive? Og til hvem?

Anonymkode: c6084...07c

For alt du vet har de et åpent forhold

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det handler litt om det moralske ansvaret jeg føler at jeg har

TS 

Anonymkode: c6084...07c

Eneste moralske ansvaret du har er å bli flinkere å kreve kondom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

For alt du vet har de et åpent forhold

Hvis de har et åpent forhold, så er det jo ingen big deal om hun forteller det? Ville ikke du ha satt pris på at noen faktisk brydde seg nok til å fortelle deg at du er i potensielt fare for å få kjønnssykdommer? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt sjokk av mange av svarene l tråden her! Er vi virkelig blitt så kyniske og egoistiske?? Her har vi en helt uskyldig part som risikerer å pådra seg en haug med kjønnsykdommer fordi partneren ikke gidder å bruke beskyttelse, og dere råder Ts til å ikke si et ord? Jeg tror flere ville profittert på å snu situasjonen før de svarer. Det er kanskje lettere å sette seg inn i en situasjon om den handler om deg selv. 

Ts, jeg ville sagt ifra. Ene og alene fordi du hadde ubeskyttet sex med han. Deretter ville jeg ha testet meg for det som testes kan. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vera skrev:

Hvis de har et åpent forhold, så er det jo ingen big deal om hun forteller det? Ville ikke du ha satt pris på at noen faktisk brydde seg nok til å fortelle deg at du er i potensielt fare for å få kjønnssykdommer? 

Er forskjellige regler.

Nå bruker jeg alltid kondom men min mann ville blitt sur på meg om jeg hadde et ons med en som ikke evnet å være diskré 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Er forskjellige regler.

Nå bruker jeg alltid kondom men min mann ville blitt sur på meg om jeg hadde et ons med en som ikke evnet å være diskré 

Nettopp, dere har regler. Tror du disse har regler om å ha mest mulig ubeskyttet sex? Neppe. Så igjen, ville du ikke ha satt pris på å få vite at din mann drev rundt å hadde ubeskyttet sex? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vera skrev:

Nettopp, dere har regler. Tror du disse har regler om å ha mest mulig ubeskyttet sex? Neppe. Så igjen, ville du ikke ha satt pris på å få vite at din mann drev rundt å hadde ubeskyttet sex? 

Nei, jeg ville ønsket at han tok aksjon og fikk seg testen men ville ikke vite om det.

Hadde jeg blitt kontaktet så hadde jeg blitt sur for at han ikke evnet å ha seg med en som var diskré 

Når det er sagt har han ikke noen på si, den goden er forbeholdt meg 🙃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Nei, jeg ville ønsket at han tok aksjon og fikk seg testen men ville ikke vite om det.

Hadde jeg blitt kontaktet så hadde jeg blitt sur for at han ikke evnet å ha seg med en som var diskré 

Når det er sagt har han ikke noen på si, den goden er forbeholdt meg 🙃

Så diskresjon ville ha vært viktigere enn å få vite at du potensielt hadde en kjønnssykdom? Ikke enig med deg 😛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, waco skrev:

Hvis du har sånn voldsomt høy moral, - hvorfor ligger du med folk du ikke kjenner da?

Eller hvorfor spør du ikke menn du ligger med om du har kjæreste?

Neste gang du skal ligge med en fremmed, - skal du spørre da før eller etter at du ligger med han?

Hvem spør om noen har kjæreste i en sånn situasjon? Og hvor mange tror du vil være ærlige på det i samme situasjon? 

Og slutt med så tåpelige spørsmål. Det er ikke umoralsk å ha sex. Dessuten har en ikke samme grad av moral på alle plan uansett. Du gjør deg dum. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klokkeblomst90

Dette er rett og slett en trist fyr. Slike mennesker betyr lite. 

Håper dama hans finner noe bedre.

Si ifra, og tenk deg nøye om neste gang før du går til sengs med noen. 

Endret av Klokkeblomst90
skivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer selvfølgelig ikke til å fortelle dét til dama hans... Var mest for å få frem at han virkelig ga faen i både risikoen for kjønnssykdommer OG for graviditet. Jeg har heldigvis p-stav, men det vet jo ikke han noe om. 

TS

 

Anonymkode: c6084...07c

Du tok jo den risikoen selv med tanke på kjønnssykdommer. Er du helt tett i pappen?

Du eier ikke ett snev av moral, du er en besvimelse og hevngjerrig løstøs.

Anonymkode: 703fa...29f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriv melding til dama hans og fortell hvilken løstøs du var sammen med kjæresten hennes 👍

Anonymkode: 703fa...29f

Man er da ikke løs om man har sex.. guud

Anonymkode: 95337...80a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du si noe? Hva vil det gagne deg? Å potensielt få en sur kjerring på nakken? Og en sur fyr? 

Anonymkode: 62168...e4d

Du vet, alle handlinger vi gjør trenger ikke gagne oss selv ;)

Anonymkode: 324c4...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tok jo den risikoen selv med tanke på kjønnssykdommer. Er du helt tett i pappen?

Du eier ikke ett snev av moral, du er en besvimelse og hevngjerrig løstøs.

Anonymkode: 703fa...29f

Det er i grunnen mannen her som er løstøs. Skjerpings.

Anonymkode: 324c4...146

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tok jo den risikoen selv med tanke på kjønnssykdommer. Er du helt tett i pappen?

Du eier ikke ett snev av moral, du er en besvimelse og hevngjerrig løstøs.

Anonymkode: 703fa...29f

Hva er det ts har gjort som er moralsk galt? 

Det du kaller "hevngjerrig" kaller jeg medfølelse. Tror du bør få sjekket topplokket, for det er åpenbart at noe ikke fungerer.

Anonymkode: 9465b...818

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Er forskjellige regler.

Nå bruker jeg alltid kondom men min mann ville blitt sur på meg om jeg hadde et ons med en som ikke evnet å være diskré 

 

Åpne forhold som du og mannen din har er ikke vanlig. Men det er intersant at det motivet ditt for å fraråde folk fra å varsle er det samme som utro personer har. At det blir ubehag med partneren fordi syns at du gjort et dårlig valg.

Endret av Tba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...