Gå til innhold

ONS med fyr som har dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på byen på fredag. Møtte en fyr som bor langt unna den byen jeg bor i og var ute i. Han var kun i byen den helga. Vi lå sammen hjemme hos en tredjepart som vi var på nach hos. Begge var fulle. Han kom inni meg to ganger og vi brukte ikke kondom.

Jeg fant han på Facebook i dag, og det viser seg at han har kjæreste som han har vært sammen med siden 2014, minst... tror kanskje de er samboere også. Jeg hadde INGEN anelse om dette da jeg hadde sex med han. En del av meg mener jeg bør si ifra til dama hans. En annen del av meg vil ikke ødelegge et potensielt sterkt og stabilt forhold, dette var som sagt bare et one night stand i fylla. Jeg velger å tro at dette var et feilsteg fra han, og at det aldri har skjedd før og heller aldri vil skje igjen. Samtidig kan det hende at dette er en episode av flere, og at dama absolutt burde få vite det. Men vil ikke være den som slipper «bomben».

I tillegg er han 29 år, og jeg ser for meg at de har planer om etablering og barn... selv er jeg bare 20 år  

Har vært inne på tanken om å kontakte han først for å høre hva han tenker. Venninnene mine sier at jeg skal sende en melding til dama først og fremst. 

Trenger noen råd :) og kanskje noen forslag til hva jeg evt bør skrive? Og til hvem?

Anonymkode: c6084...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare send melding og si det som det er. Hun får selv velge hva hun vil gjøre med det. 

Fikk nettopp selv melding av ei som sa at kjæresten hennes var utro med meg for et år siden. Må være forferdelig å ikke vite.

Anonymkode: 09c7b...df2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du velger å fortelle det til dama så vær ærlig og fortell hvordan det skjedde, og at du ikke visste at han var opptatt. Si alt som det er.

Vet ikke helt hvorfor du skal kontakte ham? Han vil sikkert ikke fortelle deg at han har vært utro flere ganger, og om du vil han skal fortelle henne så har du ingen garanti for at han gjør det.

Ingen fortjener en utro partner, så om de er på vei til å etablere seg, så er det bedre at hun vet før de gjør det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok ikke et så sterkt forhold, siden han har vært utro. ;)

Jeg, som kjæreste, ville satt pris på å vite om typen hadde vært utro. Så jeg ville gjerne fått beskjed! Vil vite hvem jeg er med. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv melding til dama hans og fortell hvilken løstøs du var sammen med kjæresten hennes 👍

Anonymkode: 703fa...29f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville visst det. La henne få vite hva slags mann hun har. Sikkert ikke første gang, og det blir heller ikke den siste. Kanskje han drar med seg smitte også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv melding til dama hans og fortell hvilken løstøs du var sammen med kjæresten hennes 👍

Anonymkode: 703fa...29f

Og ellers? Nå må du lære deg å lese. Hun visste ikke at han var i noe forhold. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvis du velger å fortelle det til dama så vær ærlig og fortell hvordan det skjedde, og at du ikke visste at han var opptatt. Si alt som det er.

Vet ikke helt hvorfor du skal kontakte ham? Han vil sikkert ikke fortelle deg at han har vært utro flere ganger, og om du vil han skal fortelle henne så har du ingen garanti for at han gjør det.

Ingen fortjener en utro partner, så om de er på vei til å etablere seg, så er det bedre at hun vet før de gjør det. 

 
Dette!!!

Fortell det.

Anonymkode: 048f5...36f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du kontakte han? Dere lå sammen en gang på fylle, han reise og har ikke lovet deg noe som helst. Det var kun en engangsgreie, og da er det veldig spesielt at du begynner å kontakte han for å vite hva greien er.  Og om du begynner å blande deg inn i skulle sladre til damen Hannes så vil du kun framstå som en furten psyko som søker opp onset ditt, krever en forklaring av han og i tillegg kontakter damen Hannes...du vil fremstå meget patetisk. 

Og hva vet du om de har ett åpent forhold? Eller om de hadde pause akuratt når han lå med deg? 

Nei, bruk heller tiden på noe mer fornuftig. Det er ikke deg han har sviktet. 

Anonymkode: 27aec...70c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å få med at han kom to ganger inni deg. Det er viktig. 

 

...eller ikke... 

Jeg vet ikke hva jeg vil råde deg til, men jeg vet at hadde det vært meg så hadde jeg ikke sagt noe. 

Anonymkode: 5ef39...e2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du si noe? Hva vil det gagne deg? Å potensielt få en sur kjerring på nakken? Og en sur fyr? 

Anonymkode: 62168...e4d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler litt om det moralske ansvaret jeg føler at jeg har

TS 

Anonymkode: c6084...07c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal fortelle samboeren hans. En ting er at han var utro, men han har tilfeldig sex med andre uten kondom. Da er det veldig viktig at du sier ifra.

Anonymkode: fe3b7...dd2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gitt en lang F..det er ikke ditt problem og utroskap kommer alltid frem av seg selv uten at man sier noe. 

Anonymkode: 4e51c...61e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du si noe? Hva vil det gagne deg? Å potensielt få en sur kjerring på nakken? Og en sur fyr? 

Anonymkode: 62168...e4d

Må alt en gjør gagne en selv? En kan gjøre ting før andres skyld, og hvem tror at dama hans vil bli sur på Ts? Det var ikke sånn at hun visste at han var i forhold. Tror nok de fleste vil ha sannheten i de fleste tilfeller selv om det gjør vondt der og da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pass på å få med at han kom to ganger inni deg. Det er viktig. 

 

...eller ikke... 

Jeg vet ikke hva jeg vil råde deg til, men jeg vet at hadde det vært meg så hadde jeg ikke sagt noe. 

Anonymkode: 5ef39...e2f

Kommer selvfølgelig ikke til å fortelle dét til dama hans... Var mest for å få frem at han virkelig ga faen i både risikoen for kjønnssykdommer OG for graviditet. Jeg har heldigvis p-stav, men det vet jo ikke han noe om. 

TS

 

Anonymkode: c6084...07c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler litt om det moralske ansvaret jeg føler at jeg har

TS 

Anonymkode: c6084...07c

Nei, det handler om at du føler deg brukt og vil ta hevn. Hvorfor i all verden stalker du han på nett? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer selvfølgelig ikke til å fortelle dét til dama hans... Var mest for å få frem at han virkelig ga faen i både risikoen for kjønnssykdommer OG for graviditet. Jeg har heldigvis p-stav, men det vet jo ikke han noe om. 

TS

 

Anonymkode: c6084...07c

Hvilke kjønnssykdommer har du siden han risikerer å bli smittet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ønsket å vite om jeg ble bedratt. 

Anonymkode: f2a3e...3e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...