Gå til innhold

Burde jeg ta kontakt med legen igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av februar begynte jeg å føle meg unormalt trett og sliten og det ble gradvis verre, i begynnelsen av mars var jeg hos legen som tok en rekke blodprøver og alle var innenfor normalen bortsett fra folat og stoffskiftet som var for lavt og for høyt. I begynnelsen av denne måneden tok jeg nye blodprøver (var bare innom laben og hadde ikke time hos legen) og disse var nå normale, men de hadde tatt en ytterlige prøve som var såvidt utenfor normalen som jeg fikk beskjed om å kontrollere om 3 måneder. Det sto ingenting i brevet jeg fikk om hvilken prøve dette var, men jeg tenker at det ikke kan ha så stor betydning når den bare var såvidt utenfor referanseverdien? Uansett, trettheten og slitenheten har verken blitt bedre eller verre, er det innafor å ta kontakt med legen igjen? Og er det noe mer han kan gjøre når "alle" blodprøver er fine og jeg ikke er kritisk syk? Jeg prøver forresten å spise sunt og ha en aktiv hverdag, men jeg sliter fortsatt.

Anonymkode: f85c9...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart du kan kontakte legen igjen. Det er jo det han jobber med. :)

Det kan være mange grunner til å være trøtt, sliten og utmattet. Både av fysisk og psykisk karakter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...