Gå til innhold

Kunne dere vært gift/sammen med en utlending fra nord-Afrika eller midt-østen?


Frøken82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Har sett så mange dårlige erfaringer rundt meg på akkurat det der, at jeg selv ville holdt meg unna 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig? Mennesker er mennesker. Gidder ikke å se på hvilke land de kommer fra fordi det sier ingenting, heller personlighet.

Anonymkode: b52ca...5a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mymlen skrev:

Nei. Har sett så mange dårlige erfaringer rundt meg på akkurat det der, at jeg selv ville holdt meg unna 

Bare fordi de skjer rundt deg så betyr det ikke at det kommer til å skje med deg? *facepalm*

Anonymkode: b52ca...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi de skjer rundt deg så betyr det ikke at det kommer til å skje med deg? *facepalm*

Anonymkode: b52ca...5a2

Selvfølgelig ikke, men jeg ville ikke tatt sjansen når jeg tydelig ser hvor vanskelig det er å være sammen med noen fra en helt annen kultur med andre verdier og kvinnesyn :) *facepalm*

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kunne jeg sikkert, men jeg ville ikke fått barn med han.

Anonymkode: 93b84...36b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg liker menn som er lyse i håret og huden. 

Anonymkode: 6a2b1...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mymlen skrev:

Selvfølgelig ikke, men jeg ville ikke tatt sjansen når jeg tydelig ser hvor vanskelig det er å være sammen med noen fra en helt annen kultur med andre verdier og kvinnesyn :) *facepalm*

Ikke alle som har forskjellig kvinnesyn heller selv om de tilhører annen religion. Som om det er bedre her..

Anonymkode: b52ca...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig? Mennesker er mennesker. Gidder ikke å se på hvilke land de kommer fra fordi det sier ingenting, heller personlighet.

Anonymkode: b52ca...5a2

Lol. Selvfølgelig har det noe å si hvor folk kommer fra. Tror man noe annet er man naiv, på grensen til dum. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke forstille meg. Forskjellen er for stor. Hele tankemåte er annerledes. Jeg ha gode venner som har mørke hud og jeg er veldig glad i de. 

Anonymkode: 6c7cf...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrodeF skrev:

Lol. Selvfølgelig har det noe å si hvor folk kommer fra. Tror man noe annet er man naiv, på grensen til dum. 

Jeg sa bare min mening at for meg har det ikke noe å si, slapp av litt a. Spurte jeg deg noe?

Anonymkode: b52ca...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi etter å ha kjent hverandre leeenge, og møtt hverandres familie og venner så ja. 

 

Anonymkode: 1c3fc...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker du på å bli sammen med en som bor der nå? Eller en som har bodd i Norge en stund. For det er en ganske stor forskjell.

Jeg var sammen med en fra Iran i 2 år, men han kom jo til Norge da han var 3 år, og jeg var hjertelig velkommen i hans familie. Var ikke noe forskjell å være sammen med han, enn en nordmann. Eneste forskjellen var vel, hvor godt jeg ble tatt imot av familien han. Jeg var alltid hjertelig velkommen, og de disket opp med fantastisk mat. Det er nå nesten 20 år siden det ble slutt. Men innimellom møter jeg på hans foreldre, og de stopper opp for å slå av en prat med meg.

Anonymkode: 194a3...388

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg tviler på at en dame fra dette området vil/får lov til å være sammen med en norsk mann. Eventuelt måtte vi flyktet til et sted ingen fant oss. Men om det var den rette dama, ville jeg glatt gjort det.

Anonymkode: 11e55...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det betyr stamtavlen din vil bli intrigert med Nord-Afrika/Midt-Østen

Anonymkode: 85f46...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...