Gå til innhold

Er det tacky å gå med topp uten BH slik at brystvortene synes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Occulta skrev:

Horete!?? Kødder du? Er vi horete fordi vi har bryster, og ikke putter de i BH men tar på oss en topp eller kjole direkte oppå brystene? Herlighet folk er trangsynte og dømmende! Trodde virkelig vi hadde kommet lenger i 2018 enn at kvinner skal oppleve å bli sett på som horete eller billige bare fordi de ikke har på seg bh. Så da sitter jeg nå på en utekafé i solen, i en stroppekjole UTEN bh og horer meg til for alle og enhver

Enig med deg, @Occulta 👍 Det er så synd at det er sånn. Trangsynte mennesker. Folk må kunne gå slik de vil uten at folk skal dømme opp å ned i mente... med eller uten bh. Er jo vanlig å ikke bruke bh, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 18.4.2018 at 8:43 PM, Peonjenta said:

Nei, ikke spesielt. Det er bare brystvorter.  Men regn med at menn kommer til å stirre.  Fra gutter på 10 til menn på 90.  De klarer ikke la vær. 

Ærlig talt, jeg som kvinne hadde antakelig også kikket. Ikke fordi jeg synes det er så interessant med bryster, men fordi veldig synlige brystvorter blir et blikkfang. Det blir det samme om du skulle ha en flekk der, eller noe skrift rett over brystene. Det fanger rett og slett blikket. Jeg hadde dog ikke glodd.

I plagg der brystvortene ikke blir veldig fremtredende, ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: e37cb...d04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på hvilken generasjon som svarer deg🎉 Om man er vikst opp på 50-tallet så vil man ha et annet syn enn om man er vokst opp på 2000-tallet. 

Anonymkode: b7db5...894

Ikke nødvendigvis. Mange født etter 1970 som er ganske trangsynte. Jeg har blitt glodd stygt på av ei dame på fordi kjæresten hennes visstnok hadde sett på meg, og det likte hun ikke. Så da fikk jeg høre hun si til ham at «hvorfor gidder du å glo på den hora der, hun har jo mindre pupper enn meg».

Lavmål kaller man sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/19/2018 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Det heter nippler 

Anonymkode: 83aa3...ced

Nei, det gjør det ikke. Det heter brystvorter på norsk.

Anonymkode: 0952b...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er vulgært å tacky. Som cameltoe i bukser. Synd matfatet til ungene våre er blitt så seksualisert, men nå er det endog sånn. 

Anonymkode: 7cab0...711

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tacky hvis det kan skimtes at det er en kvinnekropp under klærne?

Er det rett og slett slik at kvinnekropper er vulgært?

Anonymkode: dc840...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville vel kanskje ikke likt at kona hadde gått slik, men på andre damer er det jo bare sexy (selvsagt, alt til sin tid...). Pøs på, free the nipples og slikt!

Anonymkode: f3cbf...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...