Gå til innhold

Er det tacky å gå med topp uten BH slik at brystvortene synes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går selv ikke rundt å stirrer etter brystvortene til folk, og bryr meg ellers ikke om meningene til perverse overfladiske mennesker, så går jeg slik så er det ikke for å se pen ut for andre.  

Anonymkode: 93b2b...30b

Menn stirrer ikke fordi de er perverse, de stirrer fordi man har to seksuelle kroppsdeler på display.  Liker kvinner ikke å bli stirret på slik, så er det bare å kle seg annerledes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kle deg akkurat slik du vil!👌🏻😘 Men jeg personlig syntes det ser litt «Harry» ut. Minner meg litt om den skitne, utvasket joggebukse stilen.

Anonymkode: 99d5d...d99

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, wildfig skrev:

Jeg har kropp til det. Men jeg gjør det ikke. Det er ikke slik jeg vil framstå :ler:

Jeg har kropp til det...

Ts

Anonymkode: 34d34...df8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask
28 minutter siden, Peonjenta skrev:

Men regn med at menn kommer til å stirre.  Fra gutter på 10 til menn på 90.  De klarer ikke la vær. 

Det gjør de ikke med meg. Har flate brystvorter da så på meg ser man det ikke så tydelig. Har også samboer så gjør det ikke for oppmerksomhet. Jeg liker bare å gå sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Sjokoladeknask skrev:

Det gjør de ikke med meg. Har flate brystvorter da så på meg ser man det ikke så tydelig. Har også samboer så gjør det ikke for oppmerksomhet. Jeg liker bare å gå sånn. 

Fint å høre☺

Ts

Anonymkode: 34d34...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en singlet syns jeg det er tacky, og topper med veldig tynt stoff. Men med litt tykkere stoff og løs topp så ikke hele konturen synes så er det helt greit.

Anonymkode: 8884a...44d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, harry, flaut og roper "peppermø med oppmerksomhetsbehov" eller daddy issues - det er min mening da. Viker unna sånne damer, for oppfatter de som går vulgært som de som ikke har noe annet å by på enn kroppen/eller som tror dette selv. Sportbh er nok like/mer behagelig å gå med, enn ristende pupper, så tenker kun "vulgær og flau å assosieres med".

Men sikkert noen som syntes det er fint

Anonymkode: 3aae6...96c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil synes det er greit, men gjør det vel egentlig ikke. Jeg, som selv er kvinne, ser nok en ekstra gang hvis noen går sånn. Du må gjøre som du vil. Du skader jo ingen, men du kan nok sjokkere eller gi enkelte (sikkert mange) en bedre dag.

Anonymkode: 8c33a...ebd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som at jeg ikke synes det er pent når en manns brystvorter synes gjennom klærne, så synes jeg det ikke er pent når en kvinnes brystvorter synes gjennom klærne. Har man så tynt stoff at de blir synlige, bruker jeg et plagg for å gjøre dem mindre synlige. Går jeg med tjukkere plagg så synes de ikke, og da går det helt fint å gå uten underplagg. 

Anonymkode: 0f5aa...a56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært på jobben og ei dame hadde dukket opp sånn hadde jeg sagt fra at sånn kan du ikke gå her. Hva du gjør på fritiden driter jeg i, men på jobben forventes en hvis standard.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen menn føler seg tvunget til å dekke til sine brystvorter, så jeg ser ingen grunn til at kvinner skal dekke til sine. Brystvorter er like for begg kjønn. 

Anonymkode: d523e...31b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå uten BH, funker bare ikke med så store pupper. Det ser bare rart ut.

Anonymkode: cc6b6...eb4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig burde det være likt for kvinner som for menn. Brystvorte er brystvorte. 

Personlig ville jeg aldri gådd slik, men det er da ganske hot:ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen menn føler seg tvunget til å dekke til sine brystvorter, så jeg ser ingen grunn til at kvinner skal dekke til sine. Brystvorter er like for begg kjønn. 

Anonymkode: d523e...31b

Kjenner du mange menn som viser kløft for seksuell oppmerksomhet? Sist gang var vel Burt Reynoids i 1972 eller noe der omkring. Tights er ikke greia for menn på jobben. 

Spiller du på seksuell oppmerksomhet får du ta det på fritiden og ikke som en del av egen markedsføringen på jobben. Hvordan du oppfører deg på fritiden får bli din og din eventuelle kjæreste sin greie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe problem med det, men toppen burde være dekkende. Syns ikke det passer seg å gå i sånne skjorter og topper som er gjennomsiktige, da bør man bruke en singlet eller bralett under. Og du kommer jo uansett ikke til å gå rundt med stive brystvorter hele tiden, det blir som menns brystvorter, er det kaldt så knupper brystvortene seg. Så pass bør man tåle, syns jeg. Om man skal gå med bh får være ett personlig valg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, harry, flaut og roper "peppermø med oppmerksomhetsbehov" eller daddy issues - det er min mening da. Viker unna sånne damer, for oppfatter de som går vulgært som de som ikke har noe annet å by på enn kroppen/eller som tror dette selv. Sportbh er nok like/mer behagelig å gå med, enn ristende pupper, så tenker kun "vulgær og flau å assosieres med".

Men sikkert noen som syntes det er fint

Anonymkode: 3aae6...96c

Må være slitsomt å være så opphengt i brystvorter.  Er det det samme når du ser menn i bar overkropp på stranden også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå slik du vil! Jeg går ofte uten bh, eller i en løs sports bh, men da foretrekker jeg å bruke overdeler som gjør brystene mine lite synlig. Jeg hadde ikke likt hvis puppene min hadde hengt ut til utstilling for hvem som helst, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Peonjenta skrev:

Må være slitsomt å være så opphengt i brystvorter.  Er det det samme når du ser menn i bar overkropp på stranden også?

Nå er det ganske stor forskjell på menn og kvinnekroppen her - damepupper er seksualisert til de grader, mens menns bryst ikke er det. Kveruler så mye du vil på det, men sånn er det. Men syntes ikke det er fint når nipler syntes igjennom, uansett kjønn. 

Å gå med synlige nippler/kløft for en kvinne, er som når en mann går med tights som fremhever buksen og omrisset av penis i buksa - upassende og kleint, og hører ikke hjemme i offentlighete i mine øyne.

Anonymkode: 3aae6...96c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...