Gå til innhold

samme tabben på nytt...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med et skilt 3 barnsfar i mange år...forholdet tok slutt da vi var kræsja på mange områder. Blant annet dette med barn. Og jeg tenker at nå skal jeg finne meg en barnløs mann på egen alder...Og nå har det selvfølgelig dukket opp en skilt mann med barn fra før igjen.. Jeg som IKKE skulle innvolvere meg en gang til. Når han prater om barnet og exen kjenner jeg det knytter seg i meg. Jeg vil ikke høre om det ! Han var også så frekk at han spurte på om jeg var sikker på om jeg ville ha barn. At han liksom skulle prøve å frasnakke meg det på en måte. Hva med han selv ? Hvorfor fikk han barn ? Skilte menn med barn fra før elsker meg.....Ingen av dem har lyst på flere, samtidig er det sikkert fint for dem med ei som er barnløs.....

Jeg bør vel trekke meg før det blir for seriøst igjen !!

Anonymkode: a4d7d...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Hva med å ikke slå til på den første og beste?

Anonymkode: ec650...371

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så frekk han høres ut. Tenke seg til å spørre en ny dame om hun vil ha barn. Sykt.

Anonymkode: 8fc48...673

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot, for et "farsemne" når han hater unger så mye at han fraråder andre å få det.
Og viser også en kontrollerende personlighet når de prøver å påvirke ditt liv ut av sitt egoistiske ståsted bare fordi de selv syns det er slitsomt å se for seg flere. Ikke veldig hensynsfull som overkjører ditt liv og dine ønsker . Ja dump han og finn noen uten barn eller som brenner for barna sine (og forstår at andre vil ha, og støtter i stedet for å fraråde)

Anonymkode: 0daa5...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiot, for et "farsemne" når han hater unger så mye at han fraråder andre å få det.
Og viser også en kontrollerende personlighet når de prøver å påvirke ditt liv ut av sitt egoistiske ståsted bare fordi de selv syns det er slitsomt å se for seg flere. Ikke veldig hensynsfull som overkjører ditt liv og dine ønsker . Ja dump han og finn noen uten barn eller som brenner for barna sine (og forstår at andre vil ha, og støtter i stedet for å fraråde)

Anonymkode: 0daa5...e9a

Hater man barn om man ikke vil ha flere enn de man har? Hvordan trekker du en sånn konklusjon egentlig?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt Ts? Er da vel ingen som tvinger deg til å være sammen med ham?

Når det knyter seg i magen når du hører om eks og barn så sier det vel seg selv at du ikke kan innlede noe med ham? Skjønte ikke problemstilling din? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, høres ut som om du burde trekke deg. Ikke helt bra at det knyter seg i magen når han prater om barnet. 

Skjønner ikke helt tankegangen. Han spurte vel bare for å forsikre seg om hvor du står?  Er jo bedre det enn at det kommer frem om noen år at han ikke vil ha flere barn. 

Anonymkode: 63119...ff5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne deg en uten barn siden du ikke tåler å høre snakk om andres barn.

Samtidig så får du holde kjeft om dine fremtidige barn hvis du får det en gang, men må finne deg en ny type etter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnløse damer er bånn i bøtta for sånne som meg, damer som kun har seg selv og tenke på utvikler som oftest et sykelig ego eller skaffer seg en haug med katter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoH skrev:

Barnløse damer er bånn i bøtta for sånne som meg, damer som kun har seg selv og tenke på utvikler som oftest et sykelig ego eller skaffer seg en haug med katter. 

:babygutt::babysmokk::babyjente::baby:

Anonymkode: 404b6...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...