Gå til innhold

Erfaring med tannbehandling i narkose?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med tannbehandling i narkose? Hvordan gikk du frem- henvisning fra lege? Eller kan man bli henvist fra vanlig tannlege? Hvordan opplevde du behandlingen? 

Anonymkode: 5c5b6...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk henvisning fra vanlig tannlege. Det var ekstremt dyrt (12000 for narkosen alene), og arbeidet ble ikke særlig pent selv om det fungerte (hadde noen hull og en rotfylling, aldri vondt i ettertid). Gikk noen år senere til en annen tannlege, som måtte gjøre om på alt som ble gjort i narkose (minus rotfylling) for å få det til å se normalt ut.

I narkose jobber de så fort som mulig, da blir det ikke alltid så fint. Så anbefaler deg å finne en tannlege som gir ordentlig bedøvelse om det er smerte som er problemet.

Anonymkode: c2f69...680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en narkose der jeg var våken, men fullstendig likegyldig og avslappet. Holdt på å sovne flere ganger, og husker at jeg ble "vekket"

Fikk utført inngrepet hos en kjevekirurg, og de hadde en egen "narkosedag" da de måtte leie inn anestesisykepleier. 

Kostnadene for dette vet jeg ikke da jeg fikk dekket ca 80%. Ble henvist fra tannlegen min. 

Jeg har vært veldig heldig med resultatet og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: a2e51...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...