Gå til innhold

Ville du reagert på at en dame på 40 hadde vært singel i 6 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer. 

Føler selv det er veldig lenge da. 

Anonymkode: f5b0b...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 33 og har vært singel i 10 år. Er fordi jeg bor på bygda på gård, så det er fryktelig få friere. Hadde sikkert tenkt det var noe sånt. 

Anonymkode: fe751...2d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Mange trives godt alene og hopper ikke inn i forhold bare for å ikke være singel. Ikke noe galt i å være litt kresen og bruke tid på å finne den rette. 

Anonymkode: 51daa...2bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at folk tenker litt sånn. Føler bare at årene fyker og redd at folk/menn skal reagere på at jeg har hver så lenge alene som noe negativt. 

Trives alene og ikke funnet en som har matchet. 

Anonymkode: f5b0b...b64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting unormalt i det. Dersom jeg hadde møtt en jeg var interessert i som dette gjaldt, hadde jeg bare tenkt at det var bra at vedkommende ikke kom rett fra et forhold og trengte rebound.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å høre at folk tenker litt sånn. Føler bare at årene fyker og redd at folk/menn skal reagere på at jeg har hver så lenge alene som noe negativt. 

Trives alene og ikke funnet en som har matchet. 

Anonymkode: f5b0b...b64

Jeg har flere venner/bekjente som går ut og inn av forhold konstant, type ett år sammen med en så slutt, sammen med ny etter et par uker eller mnd (eller gjerne overlapping) slutt igjen etter ett år eller to osv.  Tror nesten jeg hadde vært mer skeptisk til et forhold med slike seriemonogamister enn en som hadde vært singel i mange år. 

Anonymkode: 51daa...2bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere venner/bekjente som går ut og inn av forhold konstant, type ett år sammen med en så slutt, sammen med ny etter et par uker eller mnd (eller gjerne overlapping) slutt igjen etter ett år eller to osv.  Tror nesten jeg hadde vært mer skeptisk til et forhold med slike seriemonogamister enn en som hadde vært singel i mange år. 

Anonymkode: 51daa...2bb

Signerer! Endel av dating kulturen idag er disgusting...

Mye heller ei som hadde vært lenge alene, enn ei som har hoppet fra mann til mann.

Anonymkode: e1ff1...681

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde ikke tenkt noe over det. Om noe, så at hun var fornuftig og visste hva hun ville ha og trengte i livet og tok det i sin tid og ikke noen bare for å ha noen der

Anonymkode: a9aac...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i ca. 40 år, dvs. ikke bodd sammen med en mann. Nå har jeg bare døden å se frem til.

Anonymkode: 0505c...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke har vært i et forhold på seks år er i seg selv en helt nøytral opplysning. Likevel _er_ det kanskje noe med deg som gjør at du ikke egner deg for forhold/ ikke blir «valgt»?

Anonymkode: a2e45...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke har vært i et forhold på seks år er i seg selv en helt nøytral opplysning. Likevel _er_ det kanskje noe med deg som gjør at du ikke egner deg for forhold/ ikke blir «valgt»?

Anonymkode: a2e45...fe4

Det er dette jeg lurer på. Vet selv at de første årene tenkte jeg ikke på en mann en gang så er bare de siste årene tanken har vært interessant i det hele tatt. 

Hvert på noen dater, men ikke noe klaff. 

Er det noe med meg? Vet rett å slett ikke. 

Er en rolig dame, så roper ikke høyest og liker å stikke meg frem. 

Anonymkode: f5b0b...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange grunner til at man ikke finner noen. Men den reaksjonen jeg får mest er at det er rart jeg av alle er singel. Til og med fra menn som ikke vil noe mer. 

Anonymkode: 3415d...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke reagert negativt, uten å høre hva som ligger bak. Jeg tenker at tida går fort,  og hvis man lever litt tilbaketrukket, uten aktiv dating,  så er man plutselig der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dette jeg lurer på. Vet selv at de første årene tenkte jeg ikke på en mann en gang så er bare de siste årene tanken har vært interessant i det hele tatt. 

Hvert på noen dater, men ikke noe klaff. 

Er det noe med meg? Vet rett å slett ikke. 

Er en rolig dame, så roper ikke høyest og liker å stikke meg frem. 

Anonymkode: f5b0b...b64

Jeg er over 40 år. Jeg har vært singel i over 2 år. Jeg har blitt så såret noen ganger at jeg har kommet frem til at jeg ikke orker å stresse med å finne noen. 

Anonymkode: 92303...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 28 år å vært singel i 5 år snart. Folk klaser og maser og lurer på hva som er "galt med meg" 

Jeg trives alene, å gidder ikke gå inn i forhold bare for å være i et forhold, som jeg har inntrykk av at endel gjør.

Anonymkode: 644dd...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke vært i seriøst forhold siden jeg var 15 år. Det har jeg forstått kvinner reagerer på. Så det er motsatt effekt der kvinner også forventer at du har mange forhold bak deg før du kommer til dem.

mann.

Anonymkode: 558b5...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i å være singel i 6 år. Hadde reagert mer om du hadde hatt 6 forhold i løpet av 6 år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...