Gå til innhold

Hvordan får jeg vite om hun nyter sexen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg vite om hun nyter sexen og ikke later som?

Tegn å se etter?

Hilsen 

Mann😉

Anonymkode: f85a5...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ta henne først, så kan jeg fortelle deg... 

 

Anonymkode: df4a5...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun tar gjentakende initiativ til å ha sex med deg. 

Hun kan likevel fake orgasme. Er noen som gjør det selv om de nyter sexen fordi de føler at det er forventet å få orgasme om sexen er god.

Anonymkode: ca184...666

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å dra frem målebåndet så får du svaret ditt.

Anonymkode: 09e31...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvortene mine blir stive når jeg får orgasme. Men aner ikke om det er vanlig? 

Elles gir jeg utrykk for at jeg liker sexen gjennom stønning og at jeg slipper meg løs :) 

 

Anonymkode: 8a9ca...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At hun tar gjentakende initiativ til å ha sex med deg. 

Hun kan likevel fake orgasme. Er noen som gjør det selv om de nyter sexen fordi de føler at det er forventet å få orgasme om sexen er god.

Anonymkode: ca184...666

Jeg kan gjøre det... elles tar sexen aldri slutt, og da blir det prestasjonskjedelig. 

Jeg var over 20 før jeg fikk min første orgasme. Jeg erfarte at det måtte jeg holde kjeft om til sexpartnere, elles skulle dei vise meg hvor flinke dei var..... og da ble det bare dårlig.. ja, godt voksne menn også....

Anonymkode: 8a9ca...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette handler mest om å snakke sammen. Har du spurt henne hva hun liker og hvordan hun liker det? Du kan lett spørre henne underveis «liker du det sånn her?», «vil du jeg skal gjøre det hardere eller mykere?», «liker du det akkurat her?» osv. Da lærer du akkurat hvordan hun liker det, og så er det bare å gjøre sånn som hun liker, og da vet du at hun nyter sexen. :) 

Anonymkode: 68d93...f27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller det etterpå, at det og det og det var deilig, og sier at jeg er skjelven i kroppen og har det godt etter en runde herlig sex. Er det sinnsykt bra så rister bena og hele kroppen og jeg squirter og jeg greier ikke engang å gå etterpå, og går hjulbent til badet mens jeg ler meg ihjel i eufori og må legge meg ned med en gang igjen.
Sier jeg ikke noe om det så var ikke sexen god, da stønna jeg bare for å prøve å kåte opp meg selv (tenner på lyd) og ikke fordi det var så digg at jeg ikke greide å holde meg. Og da prøver jeg ofte å komme meg vekk så fort som mulig , eller blir litt kald og avvisende, er døds lenge i dusjen for å onanere og unngå fyren, og enten stikker eller sitter på mobilen og orker ikke at han tar på meg og koser etterpå

Anonymkode: 6b939...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faker orgasmer fordi jeg synes sex er kjedelig. Jeg skurer heller murgulv før sex hvis jeg kan få velge. 

Dame

Anonymkode: 8c574...596

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du må lytte til hva hun sier, og alt hun kommuniserer uten ord - blikk, smil, kjærtegn. Vil hun ha mer sex, så er sannsynligheten stor for at hun likte det godt.

Endret av Jentadi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...