Gå til innhold

Er dette normalt?


Anonym2022

Anbefalte innlegg

Det har blitt en del tråder av meg på kort tid, jeg vet det..

Men nå har en annen gutt begynt å gi meg masse oppmerksomhet. Han gir meg komplimenter, og sier at jeg er fantastisk osv.. Og at han har hatt et godt øye til meg lenge.

Jeg er IKKE utro, og kommer heller ikke til å være det. Men må innrømme at jeg savner å bli satt pris på. Og jeg blir litt glad når jeg får det igjen. 

Kjærsten min «glemmer» å gi meg oppmerksomhet. Det er klart han ikke er stormforelsket lenger, men litt komplimenter og oppmerksomhet trenger jeg.

Er det normalt å føle det sånn, selvom det ikke er kjæresten som gjør det? Jeg er ikke forelsket i denne gutten, men han virker veldig god. 

Har ikke tenkt å gå ifra kjæresten min pga det heller.

Er det respektløst av meg å bli glad av dette? Jeg føler liksom at jeg gjør noe feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du gi deg, ta et standpunkt og kom deg vekk fra denne fyren du kaller kjæresten din. Du kan ikke gå rundt og synes synd på deg selv når du ikke tar et valg selv. 

Anonymkode: 07552...eb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov å bli smigra. Eg har kjæreste, blir smigra dersom ein mann eller ei dame gir meg kompliment likevel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å bli glad av det, og nettopp derfor er det farlig å la det fortsette. Du bør be denne gutten stoppe å sende deg meldinger, med mindre du vil ødelegge forholdet ditt og tillitten partnern din har til deg.

Anonymkode: d96b9...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...