Gå til innhold

ta kontakt på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei, 

var på en kafe forleden og jobba ei søt servitør der som jeg likte veldig godt, ganske sikker på at hun likte meg og. Er sosialt oppegående og alt der, men er jævla dårlig på å ta kontakt, selv om damer liker meg. Etterpå sjekka jeg på facebook-siden til kafeen (stalker-triks nr 1) og der var det bilde av henne, så jeg fant profilen hennes. Er det jævlig creepy av meg å ta kontakt via facebook eller er dette innafor?:fnise: Tenkte å spørre om hun ville ta en pils elleer noe. Føler det er litt skummelt å spørre om det over disken med tanke på andre som er der osv. Er veldig selvbevisst generelt så synes tanken er litt skremmende.  Er sikkert mange tråder her om det, men kjekt å vite hva folk synes. Takker for svar og håper jeg ikke blir lyncha her inne.

 

Anonymkode: d22ec...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best å sende dickpick først for å teste vannet. Og hvis det ikke havner på sosiale medier under #MeToo innen 24 timer er det trygt å be henne ut på en date.

Anonymkode: cba59...b0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde elsket det! Kjør på, ikke rart i det heletatt

 

-Jente 18

Anonymkode: c4207...d7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sykt creepy. Folk som jobber i serviceyrker som cafe  får betalt for å være smilende, vennlige, imøtekommende og få kunden til å føle seg bra, så tror nok ikke det er sånn at hun likte deg på den måten. Du høres veldig selvgod ut og dårlig på å lese sosiale situasjoner, både siden du oppfatter det, og vurderer å kontakte en du har sett 1 gang på facebook i stedet for å begynne å gå dit som fast kunde og kanskje bli gjenkjent i det minste. Hun har hundrevis av kunder om dagen og det å være pratsom og lid med noen kunder innimellom gjør jobbhverdagen hennes mer oppløftende.

Anonymkode: 29482...033

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket du noe med henne, utover vanlige kunde/servitør-høflighetsfraser? Du sier du liker henne og tror hun liker deg, men hva har du å bygge det på, utover ett enkelt kafébesøk?

Menn som innbiller seg at de har noe spesielt fordi en jente smiler til dem - selv om det er en del av jobben hennes - går det tretten av på dusinet, og det er bare creepy og slitsomt.

Anonymkode: d6b0b...ab1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonymd skrev:

Faen så bitter du er da...


Hvor er bitterheten? Hos deg åpenbart, siden du føler deg støtt av en velment kommentar med fakta. :rolleyes:

Anonymkode: 29482...033

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg fungerte det ikke å henvende meg til henne pr.facebook. Men da hadde jeg heller ikke kvinneguiden til å rådføre med. Men det var ei polsk kvinne som jeg trodde ga meg noen signaler for dialog. Så istedenfor å kontakte henne i komplekset vi bodde (samme blokk), så tok jeg kontakt pr. facebook. Svaret var ikke til å ta feil ved, det var nei, ønsker ingen kontakt. Etter det flyttet jeg ut fra komplekset. 

Anonymkode: fd081...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker bare creepy, så ikke gjør det. 

Kvinne, 21

Anonymkode: 13c59...c2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker bare creepy, så ikke gjør det. 

Kvinne, 21

Anonymkode: 13c59...c2e

Troll

Anonymkode: c4207...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager. Skal man aldri kunne sjekke opp mennesker man møter mens de er på jobb? Dette er rimelig uskyldig, i verste fall får han en avvisning. Det er ikke seksuell trakassering å be noen på en date.

Anonymkode: 73de6...b71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...