Gå til innhold

Hadde du droppet en ny fyr om han røyka?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel sitt. Hvis du hadde blitt kjent med en kar og alt stemte, men så finner du ut eller han forteller deg at han liker å røyke cannabis i moderate mengder, hadde du droppa han? Hvorfor? Kult om dere legger alderen deres ved svaret men ikke must:)

Anonymkode: 939a4...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ingen som har lyst til å begrunne?

Anonymkode: 939a4...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ulovlige rusmidler en dealbreaker, så ja. Det hadde nok vært over og ut. J28

Anonymkode: fed6b...fd8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uten tvil. Røyk er den største turn Off-en for meg. Røyk stinker, røykere stinker, munnen smaker askebeger, jeg har astma. Helt uaktuelt. 

Anonymkode: a5be7...29d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cannabis også uaktuelt. Prøvde så vidt å bære sammen med en. Koko. 

Anonymkode: a5be7...29d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Første eksen min lærte meg å røyke da jeg var ung og sårbar og det førte til videre bruk av andre rusmidler som ødela livet mitt. Han ga meg ukritisk rusmidler. Jeg har i dag klart å komme meg ut av det, men han sitter fast. Aldri igjen.

Og det er noe dritt da vi prøvde å bli sammen igjen og hver gang han ringte så visste jeg aldri om han var stein eller nykter. Det var en stor belastning for meg.

Dere som sier nei til å droppe en fyr som røyker, dere får bare erfare selv hvor dritt det kan være. Jeg orker ikke å advare mer.

Anonymkode: 86c51...12c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet han. Vi har tydeligvis ikke samme verdier. Lite vits å starte ett samliv da. 31år 

Anonymkode: 3a6ba...2eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig. De som må ha rusmidler for å deale med livet sitt er skadet på et vis. Løp.

Anonymkode: d0eae...462

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde også droppa han om han hadde røyka bare vanlig tobakk. Fullstendig uaktuelt for meg å være sammen med en røyker.

Anonymkode: f9458...831

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det selv tidlig i ungdomsårene. Var sammen med en storforbruker og langer som 15åring. Men nå hadde det vært dumpegrunn.

Jeg har en barndomsvenn som stadig går inn og ut av avrusning, så det er ikke sånn at jeg helt sikkert fryser ut vedkommende helt. Jeg vet jo at du ikke nødvendigvis er en kjempedårlig person om du tar en joint en gang i mnd.

Men jeg er mor. Og da trenger jeg at min partner er et godt forbilde. Det innebærer at vedkommende er lovlydig :)

Kvinne 21.

Endret av heipådegsann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er snakk om 2-4 ganger i året, så nei. Om det er noe han gjør ofte, så ja.

Anonymkode: 98400...30d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde helt klart dumpet han ja! 

Kvinne 44 år

Anonymkode: 521b5...ee7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Dop er en skikkelig dealbreaker uansett hvor flott han måtte være 

Anonymkode: 16236...81b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Liberale holdninger til illegale rusmidler er en dealbreaker for meg. Det tyder på at vi har svært forskjellige holdninger og verdier, og det vil medføre sterke og uoverkommelige konflikter. Ingen vits i å gå videre med forholdet, mao. 

Anonymkode: 555be...bcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting i mot cannabis, bortsett fra at jeg ikke vil at leiligheten skal lukte eller at det skal sitte fast på klær når jeg går på jobb. Er sykepleier, hadde vært passe idiotisk og gått rundt og luktet cannabis på jobb.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...